CAP DE SETMANA DEL 8-9 DE JUNY

.
Bon cap de setmana i bones curses!
Per una banda, BTT a Lascuarre on Antonio Flores, Vane i Albert anàven a "lluitar" amb el fang i a deixar el nom del club ben alt. Així ho van fer! Antonio va fer el seu primer podi ocupant la 3ª plaça de veterans i Vane va ocupar la 1ª plaça en fèmines. Una passada! Gran nivell el que està agafant el BTT aquest any al Club! Enhorabona!!!
Per altra banda, l'Eloi viatjava a Sabadell a fer prova de 100 i 200 pista. Cada dia millor!!! Enhorabona!!!
I per últim, Fernando, en distància olímpica i Chechu, Eli, Anna, Rogelio Flores i Tito viatjàvem a Cambrils a fer un triatló més que recomanable. Destacar moltes coses:
 
- Gran debut de ROGELIO en aquesta disciplina. Debut amb soltura i amb gran marca! VALENT!
- Podi de l'ANNA ocupant la 2ª plaça i marcant una bona carrera molt equilibrada. EXPERTA!
- Gran cursa de FERNANDO, rodant en bicicleta a velocitats de vertígen! CRACK!
- Gran millora de la ELI, sobretot en natació, i agafant el "truquillo" a la disciplina. LLUITADORA!
- Un altre esglaó més pel CHECHU en el seu camí a la millora. CONSTANT!
I personalment, molt content per la posició en un triatló lluitat d'inici a fi i baixant de la bici en 9ª posició després de rodar en bicicleta en solitari. Seguim treballant!
 
100 - 200 SABADELL 09-06-2013
 
Crònica per l'Eloi:
 
Diumenge 4 de la tarda i fa un dia perfecte per competir, ja era hora que ens toques una sense vent, arribo amb temps, així que em prenc l'escalfament amb calma i de menys intensitat a mes, acabant amb progressius amb claus a la pista, ens criden per el 100 em toca el carrer 4, bon carrer, i sembla que el vent no es fort i bufa una mica a favor -0,6, així que les sensacions son bones, surto molt ràpid i em fico al cap de la cursa, noto que la sèrie esta sent rapideta, al final em passa el del carrer 3, resultat molt bo 2n de la sèrie i 12"05 millor marca amb cronometratge elèctric (l' 11"80 es amb manual), ara gairebé sense poder pair el 100 ja ens criden per el 200, estaven molt apretades les dos curses amb nomes 20 min entre una i l'altra, la sortida al 200 fatal molt lenta i això condiciona a que la corba la faci lenta, en arribar a la compensació accelero i "salvo" una mica la sèrie, resultat, per com ha anat la cursa puc estar content, 2n de la sèrie i 25"05, aquest cap de setmana l'acabo amb la sensació d’haver pogut fer molt mes al 200 si no hagués fallat a la sortida, tot hi així es la primera temporada, i toca agafar experiència.
 
 
TRIATLÓ DE CAMBRILS 09-06-2013
 
Crònica pel Chechu:

Part del club ens vam desplaçar al Triatló de cambrils i ja de pas a passar tot el cap de setmana. Fernando feia el tri en distància olímpica, i Tito, Anna, Eli, Rogelio, i jo amb distància sprint.
A les 8 del matí era la sortida Olímpica i Fernando amb el seu company Juanma esperant començar. Ells feien el mateix circuit de la distància sprint però fent 2 voltes.  Gran cursa de Fer i mai perdent el somriure a la cara, deu ser que aviat serà pare i que Cecilia estava allí animant-lo!
Per la nostra part a les 10:30 teníem la cita. Jo tinc que reconèixer que estava molt tranquil, la por ja la vaig passar a Cunit i a sobre el mar encara estava més tranquil. Sortida i al mar. Mare meva quina batalla! Vaig tenir en tan sols 750 metres, cops de colze, agafades que m’enfonsaven, esgarrapades i tot el que es pot imaginar. Tot i així, vaig acabar el sector amb bones sensacions i molta aigua del mar a la panxa.
És a partir de quan vaig sortir de l’aigua que ja vaig començar a sentir a la gent animar. No sabeu com ho agraeixo! Enfilo el tram a peu que tenim que recórrer abans de entrar al box i a agafar la bici, quan vaig cap a la sortida sento un jutge cridar, - “el dorsal!” un altre cop, - “el dorsal”!,  i al final cridant – “no portes dorsal!”, em dona per mirar-me cap avall i es un... cagondeu! Torno a buscar el dorsal i merda! m’equivoco i vaig al lloc de la Eli (nota: no comprar-nos les mateixes sabatilles).
Ja a la bici intento agafar algun grupet per tirar, però no hi ha forma, tothom va al seu rollo o van en plan “jeta” a buscar roda. Com el circuit de bici és d’anada i tornada, podré comprovar com van els insurrectes del club i quan ja començo a creuar-me als primers allí està Tito, poc després la alegria de la jornada, el Rogelio que no està massa radere del Presi. Compte amb el Roge!! I després l’Anna entre les primeres noies. Ja de tornada com veig que no puc tirar i marxar del grup que estem, decideixo agafar roda i anar fent. Si algú intenta escapar jo a roda, però ninguna escapada va tindre èxit. A la Eli me la trobo amb molt bona cara i comprovo que porta força gent pel radere. Arribada al box amb el grup que ens em estat atacant tota l’estona, poc llestos.
 
Segona transició i encara porto el mareig del mar, em costa ficar-me les sabatilles i em tiro al terra a acabar de ficar-me-les. Ara ja només queda sobreviure 5km pel passeig. Surto del box i el personal de suport fent de les seves i em fan treure forces per riure, fins i tot la Zoe em fot un crit que em fa girar per saludar-la. El sector de córrer també és d’anada i tornada per el carril bici del passeig. Em creuo amb Tito que segueix endavant, per radere va el Roge que esta apunt d’acabar un debut espectacular, quina alegria em dona! Arribant gairebé a la meitat em creuo amb l’Anna que no se si va primera o segona, però directa al podi! Per mi és un estímul creuar-me amb ells perquè em fan agafar força. Últims kilòmetres i encara vaig amb forces, em creuo amb la Eli que ja porta el turbo ficat!
Els 50 metres abans d’entrar a meta arribo amb un grupet, canvi de ritme i entrada avançant a  dos participants jajaja, tinc que entrar guapo a la foto d’arribada!
Gran paper de tots els del club i un cap de setmana a tenir en compte per repetir. Enhorabona a l’Anna per la segona posició, no es baixa del podi la tia! Agraïr a Laia, Zoe, Cecília, Miriam i els pares de la Eli per invertir el seu temps en venir a veure’ns i animar. Lo vostre no té preu! Gràcies!!!
I finalment, agrair a tota la gent del C.A.V.A els seus ànims durant tota la cursa. Som com una gran família.
Triatló Olímpic 381 FINISHERS
Pos.134  Fernando Figuera 2h 24’39”
Triatló Sprint 269 FINISHERS
Pos.15 Tito Pueyo                1h 08’40”
Pos.53  Rogelio Flores         1h 14’35”
Pos.85 Anna Saura               1h 17’54”
Pos.127 Chechu Muñoz       1h 20’49”
Pos.217 Eli Sala                     1h 30’39”
 
 
 
 
 
 
 
 

No hay comentarios: