CAP DE SETMANA DEL 16-17 DE NOVEMBRE

.
Nou cap de setmana d'aventures per als nostres.
Per una banda Raquel viatjava a Maials a fer els 10 km i obtenia la 1ª plaça en categoria femenina i MMP en aquesta prova. Gran corredora! ENHORABONA!!!
Per altra banda, Chechu realitzava els 5 km del Cross de Raimat i obtenia el premi al primer local. Segueix en la seva millora! ENHORABONA!
I finalment, Miguel, Marta, Antonio Morilla i Tito es desplaçàven a Guissona per a realitzar la 5ª Edició del Duatló de Guissona. Jornada en molt bona companyia i fent el que més ens agrada però amb la mala sort de la lesió de Marta per un mal gest a la bici. Això ens va "fastidiar" la jornada"..., mala sort. ÀNIMS MARTA!!!


5ª EDICIÓ DEL DUATLÓ DE GUISSONA (7KM run - 18KM bike - 2KM run)  17-11-13

Miguel, Marta i Antonio haviíen decidit anar a aquest duatló i em van "liar" a anar-hi. He de reconèixer que no m'en arrepenteixo d'haver passat un matí amb molt bona companyia i fent un entreno de qualitat. GRAN JORNADA!
Ara sí, organització, suspens. Suposo que el fet d'estar en diverses organitzacions de curses i de "saber" el que comporta muntar una cursa, em fa ser bastant més crític quan em trobo en situacions com la que vam viure a Guissona. Sense línia de sortida (arc ja ni parlar-ne), sense línia d'arribada, sense numeració en box (crec que mai m'havia trobat el haver de deixar la bic "donde quepa"), sense dorsal a la bici, perdent-nos als 100 mts de començar la cursa...en fi, un desastre.
Escalfament amb la "grupeta del dia", uns riures abans de començar i al lio! Sortida, amb Miguel ens fiquem entre els 10 primers i, com comentava, als 100 metres agafem un creuament erroni i sentim per darrera que diuen "per aquí no! carrer avall!). Bé...tornem a començar, avançant desde la última posició i ficant-nos a davant de nou. Jo em sitúo en 5ª posició i Miguel darrere. Antonio i Marta venen per darrere a bon ritme també.
Primer tram de pista de terra amb pujades i baixades i amb el creuament per un barranc que ens deixen els peus "xops". Durant tot el cap de setmana va ploure, però vam tenir sort, i durant la cursa va parar una estona permitint-nos estar una mica més secs, però amb molt fang per tot el recorregut.
Arribem a la transcició. Jo en 7ª posició, Miguel en 8ª, i Antonio i Marta per darrere.
Sector de bici on Miguel ràpidament comença a avançar fins que m'atrapa. Rodem una mica junts i després ell marxa a molt bon ritme i vec com va avançant posicions. Més endavant hi havia un tram més tècnic on va fer valer la seva superioritat i poder deixar als seus perseguidors.
Tram de bici amb molta pista i trams minoritaris de senders però amb molt fang que feia una mica més difícil la pedealada.
Per darrere, Antonio mantenia més o menys la posició i Marta, amb molt mala sort, tenia un mal gest del genoll a la bici que la obligava a abandonar. Una llàstima, ja que de ben segur, hagués fet una molt bona cursa. Ara a esperar que la recuperació sigui el més ràpida possible. ÀNIMS MARTA!!!
Segona transcició i Miguel baixava compartint la 3ª i 4ª plaça amb Aritz Zuñiga. Millor transició de Miguel que li permetia agafar uns metres d'avantatge, però Aritz poc després l'atrapava per jugar-se amb Miguel l'sprint final a meta. 3 metres tan sols van separar a Miguel del podi. Una llàstima, després de la boníssima carrera que va realitzar i lluitant fins al final.
Per la meva banda, intercanvi de posicions a la bici però mantenint-me tota l'estona a la 7ª posició amb molt bones sensacions i amb el bon gust d'haver realitzat un bon entrenament.
Antonio per darrere venia fent també una molt bona cursa i confirmant la seva millorar dia rere dia.
Resumint....REPETIREM!! Però no a Guissona....

Dels 44 finishers

Pos.4. Miguel Lucas - 1h24'57"
Pos.7. Tito Pueyo - 1h26'57"
Pos.29. Antonio Morilla - 1h43'33"

Tots els resultats a https://inscripcions.cat/duatloceg2013/classificacions

9ª CURSA PENYA BARCELONISTA "LA SOCIETAT" MAIALS 17-11-13

Crònica cedida per la Raquel:

Dia 16, dia anterior a la cursa de Maials, em desperto a València que he vingut ha passar uns dies, avui ja ha parat de ploure però m'informen que ha Maials està nevat! ostres!! llavors penso que potser val més la pena quedar-me aquí i veure la mitja marató, però les ganes de córrer poden més i decideixo marxar cap a Lleida.
Passem per Maials i ja no està nevat però no para de ploure i fa molt fred!
Dia 17, dia de la cursa, m'aixeco a les 7h per esmorzar i així poder fer bé la digestió per poder córrer sense molèsties però està plovent molt! decideixo no anar a córrer amb aquest temps i em torno a posar al llit. No aconsegueixo dormir ja què estic dubtan si anar-hi o no! A les 7'40h para de ploure i veig que surt el sol, així que decideixo anar a la cursa, esmorzo i marxo cap a Maials.
Arribo a Maials i plou, no hi ha marxa enrere! vaig a buscar el dorsal i vaig a fer un cafè al bar, encara tinc l'esmorzar a l'estómac, avui patiré!!
Ja estic a la línia de sortida, som pocs corredors, uns 80, no para de ploure, em sembla que ens acompanyarà tota la cursa, però hi ha bon ambient però molt fred! donen el tret de sortida, degut a la pluja s'ha canviat el recorregut perquè no sigui un fangà i passa tot per asfalt, el que tenia que ser pla ara s'ha convertit en un trencacames! agafem la 1a pujada, molta inclinació però ho porto ben treballat, pujo sense problemes i ja ve una bona baixada, aprofito per recuperar i descansar braços. Torna a venir un altra pujada i aquesta de més metres, em trobo molt bé de cames però l'estómac m'està matant, ganes de vomitar però vaig aguantant el ritme. Em poso amb un grup de 3 nois de Corbins però em fan relentir el meu ritme així que els deixo endarrere i em poso al meu ritme, arribo al punt de la meta, hi passaré 4 cops ja què és dona 4 voltes al recorregut per fer els 10 km! vaig molt bé de temps, afluixo una mica que torna a venir la pujada, baixada...i així 3 cops més, a la última volta m'agafen els 1s nois que ja estan acabant la cursa, a mi encara em queda 1 volta, decideixo apretar una mica més però l'estómac em fa mal i aguanto el ritme fins als últims 150m que faig l'esprint final i arribo 1a de noies amb la 2a molt lluny de mi! molt contenta d'haver guanyat el 1r dia que m'inscric en representació del C.A.Ribarorça!! ara a treballar fort per a continuar baixant marca!!

Tots els resultats a http://www.pbmaials.com/Cursa/arxius/2013.pdf


5 KM DE RAIMAT 17-11-13
 
Crònica cedida pel Chechu:
 
Després de l’experiència de l’any passat al cross de Raimat, aquest any em tornava a presentar, aquest cop amb la baixa d’última hora de l’Eli que no estava gaire fina. Per motius climatològics la organització decideix canviar el recorregut de l’any passat, encara que continua sent  5 voltes de 1.000 m, el recorregut es molt mes agraït per disfrutar.

Una vintena de participants a la categoria sènior  a la línia de sortida i cap conegut amb un nivell similar al meu em fa decidir anar amb el Gps controlant, per almenys fer un bon entreno. Sortida explosiva i ja comprovo que algun s’ha flipat una mica, al veure 3’30” al rellotge afluixo el ritme i faig la meva cursa. Poc a poc van caient els valents que han sortit massa ràpid al principi, jo em quedo en terra de ningú fent quasi tota la cursa sol i poc a poc, sense voler, vaig baixant el ritme.

La valoració de la cursa és bona, un bon entreno i a sobre vaig arribar amb sensació d’haver-me exprimit. Al final 1º lloc local, encara que sigui una mica deslluït, ja que, faltava gent del poble que segur que s’hagués pagat car el podi com a primer local.
 
 
 

No hay comentarios: