CAP DE SETMANA DEL 21-22 DE DESEMBRE

.
Cap de setmana previ a les festes nadalenques i els socis sembla que agafen el mode STANDBY, concentració festiva i acumular forces per la MÉS FREDA.
Però sempre tenim gent activa, i l'Eloi, després d'un cap de setmana amb males sensacions, tornava per a "ficar les coses al seu lloc" i millorar el seu repte personal. Ho va aconseguir! ENHORABONA!!! La constància és la clau de l'èxit!
Pròxima parada - SANT SILVESTRE DEL PONT DE SUERT (amb el permís de les sansis que no es fan el dia 31) BONES FESTES!!!
 
Diumenge 22 de desembre, segon control de pista coberta a Sabadell de la temporada.
 
Crònica cedida per l'Eloi:
 
Em planto a les 16:00 a la pista coberta d’atletisme a Sabadell per davant tinc  el repte de baixar marca als 60m, (a part del meu repte personal amb el senyor Albert Isasi). Un cop escalfant ens diuen que hi haura sobre 12 series aixi que molt mes temps per escalfar i per acumular nervis, surto a la novena serie i per el carrer8 el mateix carrer de la semana pasada, despres d’escalfar una mica a la pista, cap als tacos, regulem tacos, unes sortides i “als seus llocs”, sortida bona (encara s’ha de millorar) , als 20 metres em fico davant, em veig fort i rapid aixi que no ha anat malament la serie, al final millor resultat del esperat 1r de la serie amb un temps de 7”70 MMP ,igualant el temps amb el segon, serie ,molt ajustada. Molt bona marca per acabar l’any, m’en vaig molt content.
Ultima competicio de l’any abans de la sansi mes freda, nomes desitgar-vos un Bon Nadal que no us paseu amb els torrons, i el que no son torrons, i que el 2014 estigui replet d’éxits i nous reptes una abraçada a tots i totes. Aquestes ultimes frases son per intentar guanyar el repte amb Albert Isasi, aixi que molt bones festes i Albert crec que m’he guanyat la birra no????
 
1 389 (t) Eloi Porte Auñon           CA Ribagorçana                                CL21928                                              7.70
 

No hay comentarios: