CAP DE SETMANA DEL 17-18 DE GENER

Un nou any que comença a nivell competitiu dins el Club Atlètic Ribagorçana. Després del gran èxit de la Sant Silvestre, on gran part dels socis del club ens vam trobar per acomiadar l'any fent el que ens agrada, també hem deixat enrere les festes nadalenques, que a la majoria ens fa perdre una mica el fil (bo és fer un parèntesi de tant en tant). Tot torna a la "normalitat" i aquest cap de setmana tenim a varis socis donant el que tenen, en algunes ocasions per a preparar reptes més grans, i en altres per veure si el llarg treball que han realitzat ha donat els seus fruits.

Així doncs tenim per una banda el company Oriol Faidella que torna al que sembla ser que serà el seu medi aquesta temporada (la muntanya) i realitza la Mitja de Llançà, on assoleix el seu objectiu com és habitual en ell. Felicitats Uri!

La parella de Pinxus formada per Chechu i Eli, dins de la recta final de la seva preparació per a la propera Maratón de Sevilla, es disposen a realitzar la Mitja Marató de Terrassa, on acaben amb bones sensacions tot i la duresa del circuït. Road to Sevilla companys!!

Finalment la família Gordun Peiró (Bernardo i Neus), aprofiten el pont de St Sebastià per a fer una escapadeta a Tarragona, on correran la Marató del Mediterrani. Us faig un resum de la seva cursa segons ens han explicat: Bernardo va tenir una bona primera part de la cursa on portava un ritme de 4min36s/km, fins passat el km 30 on comença a tenir problemes de bessó, que finalment el km 35 l'obliguen a caminar arribant a meta amb un temps de 4h 01min. Ànims Bernardo! Crec que pocs més que tu sabem lo llargues que són aquestes curses i la quantitat de coses que poden arribar a passar. El mèrit està en la preparació, no en la marca del dia. Per altra banda, Neus, tot i el mal de panxa que va fer que el seu cos només assimiles beure aigua, fa una gran cursa amb un temps final de 3h36min. Moltes Felicitats Neus!!
 
GRAN EQUIP!


MITJA MARATÓ DE LLANÇÀ-SERRA DE L'ALBERA
Crònica cedida per Oriol:
Doncs aquesta és la primera del 2015! La intenció d'aquest any és apartar una mica les curses urbanes i fer més muntanya.

Aquesta és una mitja que no ho sembla i és molt guapa i també durilla. Me la va recomanar la nostra companya del club Raquel i me la vaig anotar a l'agenda.
Diumenge vaig haver de matinar força, a les 5:15h em sonava el despertador! I cap a Llançà tu! Fotia un fred de mil dimonis i el que més empipava era el veeent que feia. Ja ho poden ben dir ja que la Tramuntana deixa ben tocat!
La cursa estava molt ben organitzada, perfectament senyalitzada i amb punts de control i avituallaments cada 5km.
Un autèntic trenca-cames amb unes vistes espatarrants a la pujada, que es veia el mític Canigó nevat, i a tota la baixada el majestuós Cap de Creus i el mar el mar!

No anava amb cap objectiu marcat però, tot i així, l'esperit de competició mai es perd i si feia un crono per sota les 2:30h em donava per content.
Objectiu complert :)

De 514 finishers posició 143. Temps: 2:26h



Mitja Marató de Terrassa
Crònica cedida per Eli:
S'apropa el moment de la veritat...la por ens ve al cos i decidim, Chechu i jo, espavilar i buscar curses per sumar quilòmetres per la Marató de Sevilla.
Primera parada, la Mitja de Terrassa. 21km on ens avisen que no son gens plans...
Chechu i jo comencem el ritual, visitem la familia per Barcelona i diumenge ens presentem a Terrassa. Bona temperatura per còrrer!!!
Ens preparem i ens posem a la linia de sortida amb la sort de trobar-nos al cusí de Gatxia! Quina sorpresa! Foto de rigor i a espavilaaaar!!!
Surto intentant agafar un ritme de 4.55-5.00 però costa perquè al principi els carrers son estrets i hi ha molta gent, m'agovia molt! Finalment ens anem desperdigant i ja per fi puc seguir un ritme constant. Però, tal i com ens van dir...la cursa no era gens plana i això fa difícil seguir el ritme, tot i així les primeres pujades em trobo bé i apreto. La única pega era que tenia agulletes de l'entrenament de dijous, on vaig apretar (ERROOOOOOR!!) tenia les cames carregades i ho notava molt, sobretot mentre pujava!
Les pujades no eren gens curtes...pujades d'entre 1-2km de llarg que es fan eternes! Quan ja per fi deixem de pujar, comença una baixada agraïda però igualment dura, ja que les cames no van tan fresques com per deixar-te anar. Mentre baixo, noto la presència d'un noi molt aprop meu, li pregunto si sap si hi ha alguna pujada més i em diu que queda la pitjor i més dura (quins ànims noooi!!) al final el noi em confesa que li estic servint d'ajuda per tirar endavant a la cursa, jo penso que ojalà continuem així perquè per mi també em donava forces, però no es així i em despenjo d'ell.
Finalment arriba la famosa pujada entre el quilòmetre 16-19...dura però hi ha molta gent animant i això fa que sigui molt més fàcil encarar-la.
Per fi veig la meta però penso que encara faltaven 2 km...i just ens fan passar pel costat de la meta i encara hem de fer una tirada cap al fons que fa desanimar-me una mica...(això de veure els arcs i el marcador puja molt la moral si has d'acabar la cursa, no si has de passar-la de llarg...).
Arribada a meta amb 1h48. Contenta perquè era dura! A l'arribada em trobo a Gabri que confirma que la cursa era dura i després arriba Chechu, amb 1h50 amb bona cara i content de la seva cursa.
Els dos marxem més panxos que ningú!

Classificacions:
-Eli Sala 1h48. Pos General: 1026 de 1635 . Pos. femenina: 58 .
-Chechu Muñoz 1h50. Pos. General: 1138 de 1635.

No hay comentarios: