CURSES 25-26 DE DESEMBRE

.
I en mig de les festes nadalenques algun dels nostres socis continua donant guerra, aquest cop amb dues curses curtes però explosives.

Per una banda el presi entre comilona i comilona es desplaça al Masnou, juntament amb el seu míster i amic Eloi Moragues, per a preparar la Sansi de Pont i de pas baixar els torrons.

Raquel es desplaça a Mollerussa a fer la cursa de l'Indiot, una cursa amb tradició a les terres de lleida on acosegueix fer mmp.

Felicitats als dos!!

SANSI DEL MASNOU 5 KM

Crònica cedida per Tito Pueyo:

Molts dies d'entrenament amb un clar objectiu. Preparar un 5K a consciència.
S'apropa la Sansi Més Freda i la pista cada cop s'emplena de més gent per a preparar el que és per a molts, el repte de l'any. Per a mi també és un gran repte, però el fet d'estar en tot moment a l'organització de la cursa, fa que no sigui la cursa on puc donar el 100%.
Així que el meu amic i entrenador Eloi Moragues m'anima a fer la Sansi del Masnou el dia de Sant Esteve. Cursa que em va genial ja que els Nadals els passem amb la familia de l'Anna a Barcelona.
24 -  tronca + comilona
25 - Nadal + comilona
26 -  5K a tope + comilona
PLAN PERFECTO - A por ello!
26 a primera hora i l'Eloi em recull per casa. Directes al Masnou on aproximadament 2.000 persones s'hi reuneixen per cel·lebrar el Sant Esteve corrent.
Allí em trobo a l'Uri. Ell ho té aprop de casa i també decideix a provar fer MMP.
Escalfament mentre veiem còrrer les dones (corren primer dones i després homes), progressius, estiraments i cap a la sortida. Ens fiquem al segon calaix on l'objectiu és baixar la marca que tinc a la Sansi Més freda'13 on parava el crono en 18'45".
3...2...1...GASSS!!!
Engego la màquina i l'objectiu és còrrer per sota de 3'45". Se que ho puc fer. Les sèries dels últims dies m'han servit per guanyar confiança.
A més, avui tinc ajuda. L'Eloi s'ofereix a fer-me de llebre i acompanyar-me en tot moment. La veritat és que em va genial el tenir algú animant tota l'estona i dient en tot moment el qué he de fer.
A partir d'aquí només dir que TOT va sortir a la perfecció. Cursa més facil que la Sansi de Pont però no era una cursa ideal per a fer marca - girs de 180º, trams per la platja, creuar un barranc...cosetes que et fan trencar el ritme i que si vols tornar a agafarlo s'ha d'apretar.
Així que arribo a meta i el crono marca - 18'17"!!!! He corregut a ritme de 3'39"!!!
OLEEEE!!! Felicitat màxima!!!
Dies i dies d'entrenament i el resultat ha sortit! Més feliç que una perdiz!
Ara toca seeguir treballant. Ja tinc un altre objectiu. Baixar de 18'17".
Dels 1.051 homes finishers:
Pos.95. Tito Pueyo - 18'17"
Pos.177. Oriol Faidella - 19'32"
 CURSA DE L'INDIOT DE MOLLERUSSA

Crònica cedida per Raquel:

Que millor que fer una cursa per cremar els excessos de nadal, així que dorsal i ha cremar jeje!

Ja què no podia gaudir plenament de les festes de nadal al treballar de tardes, doncs em vaig animar ha fer la cursa de Sant Esteve encara que el meu genoll no estés recuperat però sóc així de massoca jeje!!

Arribo amb temps per escalfar bé i així calentar bé el genoll, però fer la cursa amb tants atletes coneguts fa que el temps per calentar es redueixi.

Fa molt fred així que toca abrigar-se bé! donen el tret de sortida, Mollerussa és bastant plana però no sé si es degut al mal de genolls, que una petita pujada se m'està fent una muntanya! no puc anar ràpid, em fa bastant mal el genoll, ha sobre el terra està humit a causa de la boira i els kets em patinen.

Arribem a un tram de camí de terra i el canal al costat, on després baixarem per l'altre costat, ja baixa el 1r corredor, que fort que està i jo que malament que estic jeje! girem el pont i ara tot es baixada, molt poc desnivell però es nota, aprofito per apretar i puc mantenir bé aquest ritme fins l'arc d'arribada on tornem ha fer la mateixa volta un altre cop.

Sembla que el genoll ja no em fa tant mal, no sé si perquè se m'ha calentat el múscul o congelat el genoll del fred que fa jaja! em veig en forces per apretar una mica més i així ho faig!

M'avança una noia a qui a cada cursa quedava darrera meu, això em frustra bastant, després em torna avançar un altra noia, això ja no m'ho puc permetre així que vaig a totes i per tornar avançar la noia, peti el que peti! aguanto el seu ritme i em situo a uns 5m al seu darrera, per avançar-la als últims metres i agafar-la despistada perquè no pugui apretar jeje!. Així que faig un gran esprint a uns pocs metres de l'arribada i l'avanço sense problemes!

Quan paro el genoll sembla que s'hagi de partir però ara ja em dóna igual perquè estic contenta de la cursa que he fet, fent mmp amb 35'30", baixant 3' la meua marca, però alhora preocupada pel genoll! bé tocarà fer repòs forçat però després de la Sansi de Pont jiji!! ens veiem el 31 per acomiadar l'any com a més ens agrada!! molta sort a tots!! GASSS

No hay comentarios: