CAP DE SETMANA DEL 18-19 DE MAIG

.
Cap de setmana de la Fira del Gust al Pont de Suert i del Campionat d'Espanya d'Aigües Braves. Però, a part, multitud de curses arreu que fan que "el ritme" no pari al Club. Molt per explicar:

Josep Mª Vaqué tornava "al ruedo" fent la Montsec-Montsec, marxa cicloturista de més de 190 km i gaudint un altre cop de la "multitud" de ciclistes. Enhorabona Josep Mª!!!

Eloi, seguia la seva lluita contra el crono, aquesta vegada a Cambrils i tornant a agafar bones sensacions.

Chechu i Eli viatjàven a Almacelles a fer la cursa de 5 km que presentava la organització, a més de la de 10 km. Destacar el nou podi de la Eli i el primer podi d'en Chechu desde que està en el món del "running". Gran exemple de superació i de constància, assolint el seu premi a la "feina ben feta". Enhorabona als 2!!!
 
També destacar la cel·lebració del CARA AMÓN tot i les inclemències meteorològiques i superant la organització, amb molt bona nota, la Copa d'Espanya i Copa del Món. Javi Oliva, inscrit en la cursa, va decidir no "patir" el fred i la neu dels més de 2000 mts de l'arribada.
 
I per últim l'Anna i un servidor feiem les nostres "mini vacances anuals" de cap de setmana llarg per participar al Triatló Sprint de Sant Feliu de Guíxols i escapant-nos del mal temps del pirineu.
 
100 MTS DE CAMBRILS
 
Crònica cedida per l'Eloi:
 
"Arribo a cambrils amb el temps just .agafo el dorsal i a escalfar, uns minuts de rodatge, mobilitat articular i tècnica de cursa. Segona sèrie per el carrer 5 bon carrer i segona sèrie mes rapida. surto una mica lent però recupero a les primeres pases, el vent es nota bastant. Tot hi això bona marca 12:20 i ens tornem a apropar al 11”80, a seguir avançant i entrenant a tope"
 
 
 
 
Resultats a :
 
MONTSEC - MONTSEC 18-05-2013
 
Crònica cedida per Josep Mª Vaqué:
 

Balaguer-Gerb- Vva Sal- Coll d'Ager (907m)- Pont de Barcedana (372) - Gavet de la Conca - Sant Salvador de Tolo - Coll de Comiols (1102) - Vva Meia - Collada Hostal Roig (1093) - Font de les Bagases (349) - Alt de Fontllonga (670) - Balaguer (225)
 
Recomanable marxa ciclista pero molt dura. Amb dos circuits, un de uns 85 (+1300) km i el llarg de uns 191.5 amb +3300 de desnivel.
 
Uns 500 i pico corredors en total, dels que uns 290 vem fer la llarga. Fred, pluja, aire, pero que amb un nou i bonic recorregut quedava oblidat. Al separar-se la marxa curta de la llarga sembla quedar-nos sols.
Vaig amb el company Roger de TriLleida que prepara Niça i ho prenem com una sortida de pau per disfrutar. Parant als avituallaments i xerrant, tot lo que podem, procurant anar de menys a mes.
 
Final temps total 8:07 - 23.58 km/h
Temps real (sense parades) 7:50 - 25.4 km/h
 
Arribat sobre el 198 de la Gral llarga
 
Bona organitzacio, bona gent, dinar comunitari i mallot de regal.
 


5 KM ALMACELLES 19-05-13
 
Nou podi dels nostres incansables atletes amb la recompensa que es mereixen. No pain no glory. Crònica cedida per l'Eli:
 
Diumenge 29, cursa d'Almacelles...hem d'aprofitar ja que, aquest cop no ens cal fer quilòmetres i quilòmetres amb el cotxe.

Ens plantem Chechu i jo al camp de futbol, on era la sortida. Aquest cop podíem elegir entre fer la cursa de 10km, feta ja pel Chechu i afirmant que tampoc era una cursa per disfrutar, i la cursa de 5 km, que feien per primer cop.

Dili estratègia, dili ganes de "descansar", dili com vulguis...però ja ens havíem inscrit a la de 5 km amb la intenció de gaudir una miqueta més i posar a prova, sobretot en Chechu, el seu entrenament diari i la seva lluita per millorar cada dia una miqueta més. Jo seguia amb els meus "no entrenaments" però amb ganes de patir corrent!

Escalfament...intentem seguir els pasos que el presi ens diu...escalfar 20.minuts i progressius... El Chechu va fent, jo peto..em comença a entrar flato...en aquell moment, a part de cagar-me amb tot, són els nervis que em traicionen.

Sortida a les 9.45, control dels atletes, sortim barrejats participants de la cursa de 10 i de la de 5. Ens posem pel davant, voliem fer un bon paper, sense dubte, ja que mai ens haviem posat tant endavant.

Sortim, i ens esperen 2km de pujada. Miro al voltant i penso, "collons si que hem sortit endavant!" teniem pocs corredors als nostres morros, però això ens permetia controlar la cursa.
Els cracks ens passen i jo continuo notant l'alé del Chechu... Efectivament, m'adelanta i m'anima, jo estava de baixa ja, noto la falta d'entrenament...i penso..."serà ca...." però en realitat m'alegro, l'esforç que fa cada dia, s'havia de recompensar d'alguna manera.

Als 2km girem i això ens permet veure com anem col.locats. En Chechu anava 5è i jo 1a de noies.
A partir d'aquest quilòmetre pràcticament tot es baixada, però just al començar m'adelanta una nena. La intento seguir i ho aconsegueixo però, pensant que que a la última rotonda tant sols quedava una recta, intento avançar-la però m'equivoco, encara quedava un tram de pujada que em va matar ja que havia fet l'esforç d'avançar-la massa aviat i això va fer que tenint-la a 3 metres vaig ser incapaç d'adelantar-la. Decepció, però a la vegada, n'aprens.

En Chechu arribava a meta quan jo entrava a la pista, ja que els últims metres els feiem allí. Ell, super content d'haver adelantat a un a mitja cursa i a un altre (un nen, un fiera de nen) gairebé arribant. Per tant, 3a posició absoluta per a ell, 2a posició femenina per a mi i els dos més feliços que ningú!

Cal dir que el Chechu podria haver quedat segons si no fos perquè el noi que va quedar primer s'havia equivocat de recorregut i estava apuntat a la de 10 km.

Total finishers 60
 
Pos: 3 Chechu Muñoz   22:11
Pos: 7 Eli Sala                  21:11

 



TRIATLÓ SPRINT SANT FELIU DE GUÍXOLS 18-05-13

Triatló al que estem "afiliats" l'Anna i jo, ja que aquest va ser el 3er any consecutiu que hi anem i el 4rt desde que estem en aquest meravellós esport.
 
Triatló ideal per a la organització familiar, ja que pel matí es cel·lebra la modalitat open i per la tarda el de la lliga catalana, sent aquest any el Campionat de Catalunya per categories.
Dic ideal, ja que pel matí va competir l'Anna i la Zoe i jo la vam animar al màxim i per la tarda van ser elles dos les que em van donar el màxim suport com a bones "supporters" que són.
 
10h del matí. Sortida de la modalitat open, amb sol, però amb fortes ventades que fan que l'aigua del mar estigui més que moguda. Handicap per "als del pirineu", que estem acostumats a les aigües tranquil·les del pantà.
Sortida de 145 valents a la lluita contra el mar. L'Anna surt marejada de l'aigua però 4ª en categoria femenina. Amb la Zoe li cantem la posició i comença la seva remuntada en bici. Bestial el parcial que va fer en bici, ja que es va baixar en primera posició. El circuit de bici de Sant Feliu discorre per la carretera de la costa brava sent un circuit molt exigent amb molts canvis de desnivell, cosa que ens beneficia "als del pirineu".
Quan deixa la bici, la Zoe i jo li cantem la 1ª posició, però ella sap que per darrere venen "apretant" i que no tindrà les coses fàcils, ja que l'entrenament de les últimes setmanes no ha sigut l'adient.
5 km i veiem arribar a l'Anna darrere "del de la bici" en primera posició. La Zoe corre en busca de la mami i entren les dos corrent a meta amb la cinta de guanyadores de la Federació de Triatló. GRAN MOMENT i GRAN VICTÒRIA més que merescuda per l'Anna SUPERANT la mala ratxa de les últimes setmanes. Una gran aportació d'energia i de moral per a seguir afrontant la temporada.
 
15h de la tarda. Sortida del Campionat de Catalunya per categories. El vent va seguir augmentant de força i l'estat de la mar va seguir empitjorant. No hay dolor!
Tret de sortida i 454 valents, tots corrent a "lluitar" contra les oles. A la primera de canvi faig un glop d'aigua no desitjat i "casi me quedo". Va ser el primer dels molts glops que vaig "pendre" fins a la boia que ens esperava 400 mts mar endins. Viag perdre moltes posicions per no aconseguir agafar el ritme en cap moment. A partir de la boia, i amb les oles a favor, vaig poder començar a nedar més cómode i a recuperar posicions. No gaires, ja que vaig sortir en la posició 123, en el meu "millor sector".
Agafo la bici i comença la remuntada. Circuit de la costa que comença amb un petit port i on vaig poder agafar un ritme fort que em va permetre avançar a molts ciclistes. En aquesta carretera, el anar a roda no serveix, ja que els canvis constants de pendent obliga a que cadascú agafi el seu ritme.
Deixo la bici marcant el millor 38é parcial i allí m'esperen l'Anna i la Zoe donant-me l'energia que sempre fa falta.
Úlltims 5 kms seguint la lluita contra el vent del port marítim i marcant un parcial de 20' arribant en la posició 64 de la general i en la 38 de la categoria.
Molt content, ja que el nivell era altíssim, les condicions molt dures i aquesta la millor marca en totes les edicions que m'he presentat. Seguirem "lluitant"!!!
 
Sprint open (139 finishers)
 
Pos.40. Anna Saura - 1h23'01" (1ª classificada categoria femenina)
 
Sprint Campionat de Catalunya (436 finishers)
 
Pos.64. Tito Pueyo - 1h07'29"
 
 
Cap de setmana complert, ja que el diumenge vam anar a fer de "supporters" al qui podríem considerar EL NOSTRE REFERENT, Javier Gómez Noya, al campionat d'Europa de mitja distància a Calella. ESPECTACULAR el rendiment d'aquest esportista i la seva manera de ser.
Només arribar, li vam demanar una foto i sense cap problema i com el qui acaba de fer una "carrerilla" va acceptar. ENHORABONA I GRÀCIES JAVI!
 

 






 

 

No hay comentarios: