CAP DE SETMANA DEL 19-20 D'OCTUBRE - MINI - CURSA SOCIAL - 10 KM SAN CUGAT I 8,4 KM MOLLERUSA

.
Cap de setmana de Mini Olimpiada infantil on centenars de nens es donaven cita a la pista d'atletisme del Pont de Suert. GRAN feina la feta pel Consell Esportiu i pels moltíssims voluntaris d'arreu.
Per motius personals, els últims anys no havia pogut assistir a aquest espectacle i reconec que vaig "disfrutar com un nen". A més, el fet de la creació de l'activitat d'atletisme m'ha fet "entrar" encara més en aquest món. La Mini del Pont de Suert ja s'ha creat un lloc entre els esdeveniments més importants de l'any!

Aprofitant la Mini del matí, es va decidir desde la Junta instaurar la cursa social el mateix dia per la tarda, i així ho vàrem fer.
17h i ens citàvem 13 corredors i varis acompanyants a gaudir d'una cursa - entrenament que consistia en fer voltes a la pista d'atletisme amb la peculiaritat de fer 200 mts al "trote cochinero" junts, i 200 mts de cursa on l'últim en passar pel 400 quedava eliminat.
La cosa va començar amb molts riures, però a mesura que anàven passant les voltes i anàven "caient corredors", les cares es ficàven més serioses i amb més fatiga.
El resultat va ser un bon entrenament amb MOLT bona companyia i molt "cachondeito".
Per acabar, i aprofitant les marques de la Mini del matí, vam fer unes sèries de velocitat on l'Eloi va demostrar la seva "punta" de velocitat i en Pedro va confirmar el GRAN fotògraf que és i la gran sort que tenim de tenir-lo entre nosaltres.
La jornada va acabar fent un sopar de "germanor" i uns beures, combinació perfecta per a fer pinya, PRINCIPAL objectiu de la jornada i del dia social.





Els resultat final, va ser el següent:

1 - Tito Pueyo - 11 voltes
2 - Antonio Morilla - 11 voltes
3 - Javi Oliva - 11 voltes
4 - Rogelio Flores - 10 voltes
5 - Alex Asensio - 9 voltes
6 - Oriol Faidella - 8 voltes
7 - Iván García - 7 voltes
8 - Eloi Porté - 6 voltes
9 - Javi Señís - 5 voltes
10 - Chechu Muñoz - 4 voltes
11 - Eli Sala - 3 voltes
12 - Anna Saura - 2 voltes
13 - Chelly Alonso -1 volta

Per altra banda, la nostra companya Raquel Garsaball viatjava a Mollerusa per a fer la cursa de 8,4 km (on també es disputava la mitja marató). Boníssima cursa confirmant l'excel·lent estat de forma de la Raquel ocupant la 3ª plaça de la categoria femenina.


Finalment, el nostre company Aitor, es plantava a la sortida d'una cursa de 10 km amb l'error d'anar a sopar el dia d'abans al lloc equivocat. De totes maneres, GRAN Aitor!!! No us perdeu la crònica que ve a continuació:

V Cursa Sant Cugat DIR 2013
Crònica cedida per l'Aitor:

Diumenge, 9h del matí, es donava el tret de sortida a una cursa de 5 i 10km  a Sant Cugat del Vallès. Unes 3000 persones ens plantàvem sota l'arc de sortida a donar-ho tot. Jo, des de que em vaig aixecar a les 7h del matí, les sensacions no eren gens bones. El sopar de dissabte al restaurant mexicà, em sembla que no em va ajudar massa... M'aixeco amb l'estòmac regirat i repetint-me continuament el picant de los jalapeños rellenos de cheddar. Bufff...em sentia fatal, però vinga va, ànims Aitor, que t'esperen 10km per endavant...I cap a Sant Cugat!!

Allí em trobo amb tota la marea groga, tots haviem de vestir amb la samarreta de la cursa,  sino no et deixaven entrar als calaixos. Bueno, doncs canvi de samarreta del CAR per la groga del DIR. I apa, cap a escalfar...

A la sortida,  em venien a la ment aquells maravillosos " nachos con guacamole y las tres salsas" de la nit anterior, pensaba en lo bons que estaven, però en la putada que m'estaven fent en aquell moment...Au vinga va, som-hi!!! Comença la cursa, i a per totes...

Després d'un minut de silenci pel corredor que va morir a la mitja de Sant cugat de fa tres setmanes, comencem, i els 2 primers kilòmetres els faig bastant rapidet, tot i no sentir-me cómode...Al kilòmetre 4 ja noto que avui no serà el meu dia, que avui patiré per acabar. I és quan arriba el kilómetre 6, quan m'avança el globus de 40', que allí definitivament confirmo les males sensacions que  vaig portant. Intento seguir-lo...però ni això!! no tinc forces!! decideixo afluixar ritme per,  al menys, finalitzar la cursa, pensant que ja hi haurà altres curses per trobar-se millor. I acabo destrossat amb un temps de 41' 08".
Recomanació de la cursa 100%, amb molt bona organització, bon ambient, i un circuit entretingut pels carrers i llocs més emblematics de Sant Cugat, tot i que no els vaig disfrutar gens. També recomano 100% el restaurant mexicà "El Pendejo", però ni de broma la nit abans d'una cursa.
Resultats
Pos. 83. Aitor Sala. 41'08" ( de 1365 finishers)


No hay comentarios: