CAP DE SETMANA DEL 18-19 DE GENER

.
I seguim!!!
Aquesta setmana el plat estrella han sigut les curses de "run". Per una banda Chechu i Eli anàven a Borges a fer la Cursa de L'Oli. Una cursa que ha anat assolint molt èxit fins al punt que més d'un soci es va quedar sense poder-la fer al esgotar-se les incripcions.
Per altra banda, el nostres "correcaminos" Eloi i Eric anàven a Sabadell a complir amb el seu repte de la pista coberta.
Raquel, viatjava fins a Llançà per a fer una mitja marató de muntanya amb 700 mts de desnivell positiu ideal per acumular quilòmetres per al seu repte de la marató de Barcelona.
I finalment, el nostre atleta Aitor Sala feia sota la pluja la cursa de 10 km de Sant Antoni tornant a sentir bones sensacions.
ENHORABONA A TOTS!!!
 
 
Crònica dia 19/01/14 PISTA COBERTA SABADELL
 
Crònica cedida per l'Eloi Porté:
 
Primera cursa despres dels nadals i de la parada per molèsties al bessó. Tornem a la coberta de Sabadell fins al març competirem sempre aquí,avui ens toca un 60m llisos ens quedem amb ganes de fer el 200 que avui no hi ha ,17:20 ens criden a la cambra de requeriments , a mi em pujen a una sèrie mes rapida així que tocarà patir, efectivament la sèrie es bastant rapida despres d’una sortida dolenta començo a accelerar però ja no em dona temps de millorar, resultat final, no esta gens malament 7”72 a nomes dos mil.lesimes de baixar la MMP ara a preparar la setmana vinent amb el 60m i el debut al 200m en pista coberta.
Vull mencionar també el gran paper de l’Eric Señis que continua la seva progressio en pista, aquest finde ha fet bona sèrie amb la mala sort de la sortida 7”94, ens toca millorar bastant en aquest àmbit a tots dos, a la propera mes i millor.
 
 
Cursa del Barri de Sant Antoni. 10km
Crònica cedida per l'Aitor Sala:
Després d'una setmana llarga d'entrenament  per acumular quilòmetres  de cara a  la Marató de Sevilla, es presenta l'ocasió a la cursa de Sant Antoni de testar l'estat de forma actual, i veure on ens trobem... 
Era la primera vegada que la feia, i no coneixia bé el recorregut, però he de dir que m'ha agradat. Treient les pujadetes del Paral·lel, és força plana i ràpida, i la organització m'ha semblat molt bona.
De bon matí, el temps apuntava a voler ser protagonista, i justament 10 minuts abans de l'inici de la cursa, comença  a ploure a bots i barrals. L'escalfament es queda en breus esprints sota la pluja, i em dirigeixo ràpid cap al calaix de sortida, a buscar una mica de calor humana... Cal dir que hi havia moltíssima gent, al voltant de 4000 persones, però tot estava organitzat de forma idònea. Cadasqú al calaix que li pertoca. El fet de sortir al davant m'evita tenir uns primers quilòmetres  incómodes 
Tret de sortida i som-hi!!! Els dos primers quilòmetres intento no accelerar massa el ritme, ja que no sé en quin estat de forma estic. Prefereixo trobar-me bé fins al km 5, i després  ja apretarem...passo els 5km a 19'10" i les sensacions son bones. A partir d'aquí volia córre més ràpid, però noto que les cames no han entrenat suficient a ritmes alts, i em conformo a mantenir el mateix ritme inicial. Finalment acabo els 5 km finals igual que els 5 primers, a 19'10", creuant la meta amb un temps de 38'20".
Aquí no era important el temps, sino les sensacions...i he marxat amb molt bon sabor de boca per mantenir  un ritme constant durant tota la cursa. Llàstima que la pluja ens  ha fet una mala pasada!
Pos. 237. Aitor Sala. 38'20"
 

CURSA DE L’OLI DE LES BORGES BLANQUES

Crònica cedida per l'Eli Sala:

Primera cursa de l’any, primer repte després de dies de festa i descans d’entrenaments. Ens plantem el Chechu i jo a Borges amb una temperatura i un temps que no acompanyava gaire...boira i fred, però tot i així tenim ganes de fer-la i d’estrenar l’any.

Sortida amb bastanta gent, sortida suau. Ens plantegem anar a un ritme constant a veure com acabaríem.

Em col·loco just al darrera del Chechu, sense deixar-lo respirar, ja que si el deixava anar un metre em desanimava per continuar trepitjant-lo, així que fins al quilòmetre dos ell no se n’adona que vaig a rebufo seu... Jo, com a mala persona, aprofito el seu ritmet durant els 5 primers quilòmetres de pujada, a partir del quilòmetre 5, comencem a baixar els dos ara un al costat de l’altre fins al quilòmetre 8, on decideixo tirar una mica, tot i trobar-nos amb un quilòmetre de pujada, i pensava en tot moment que el Chechu segur que no em deixava marxar i que estaria al darrera meu per fer-me “hachazo” al final, així que al quilòmetre gairebé 10 (ja que la cursa son 10.300 metres) el Chechu se’m posa a la vora, me’n ric i tirem els dos on decidim entrar junts a meta, amb un bon sprint final que ens fa treure les forces que ens quedaven.

Contents del resultat, sabent de la parada d’entrenament que portàvem i de saber també que la cursa en sí tampoc és gaire fàcil per fer marca.


Eli Sala. Pos General: 298/739    Pos. Femenina: 14/129

Chechu Muñoz. Pos. General: 299/739

MITJA MARATÓ DE MUNTANYA DE LLANÇÀ (+700mts)
 
Crònica cedida per la Raquel:
 
Dia 19/01/2014, dia de la cursa, m'aixeco tres hores abans de la cursa per esmorzar en temps i poder fer bé la digestió. Miro per la finestra i no para de ploure, decideixo què aniré igualment a la cursa ja què estic a l'Escala i la cursa és a Llançà, amb esperances de que allí no plogui.
Arribem a Llançà i per sort no està plovent, el GPS està sense bateria així que no en podré fer ús, no importa, hi ha molts habituallaments i em serviran de referent per saber la distància que em falta, agafo el dorsal i començo a escalfar, em sento lews cames molt pesades però penso que ja s'aniran adaptant!
ja estic a la sortida, aquesta carrera me l'agafo com un entrenament i no com una competició, però donen el tret de sortida i no puc evitar que em pugi l'adrenalina i les ganes d'avançar... Sembla que les cames ja no em pesin i vaig avançant corredors, arribem a un fort desnivell positiu i se'm fa impossible aguantar el ritme, així que l'abaixo i vaig caminant i corrent.
Correm per senders i corriols, el paissatge és molt guapo però no tinc temps per observar-lo! em marco un objectiu, una noia que tinc davant, em situa al seu darrera i vaig aguantant un ritme molt bo. Ara arriba el fort desnivell positiu, no és pot pujar caminant, veig la gent com va fent ziga-zaga, aquí perdo forces a les cames i no em veig capaç de pujar-ho, perdo la noia que tenia al davant, em carrego de forces i vaig pujant poc a poc, arribo al cim i arriba una forta baixada, deixo anar cames i així recupero cames i temps! de lluny veig la noia i això em motiva a continuar seguint lluitant! arriba un punt en què ja la tinc al davant i ara resulta que va més lenta que jo, s'aparta perquè l'avanci, les cames em responen i veig com la vaig deixan molt endarrera! pasem per la cresta, ara torna a venir una baixada, les cames em comencen a fer mal, sóm al km 18 i les cames ja noten els km's! cada cop que trepitjo el terra noto com si em clavessin agulles als quàdriceps, el fort dolor em fa caure alguna llàgrima però són tan grans les ganes d'acabar que no puc parar. Ja estic a terreny pla i sembla que el dolor ha disminuït, arribo a l'últim habituallament, encara em queden 2km que es fan interminables! ja veig la recta de la meta i decideixo fer el últim espring amb les forces que em queden!
Una gran cursa, molt bon ambient i amb uns grans paissatges, però he notat la falta d'entrenament per muntanya!
 
Temps - 2h48'23" (Pos.15 de 99 noies)
 
 
 

 

 

No hay comentarios: