CAP DE SETMANA DEL 14-15 DE JUNY

.
Cap de setmana "tri-atlètic".
Cambrils acollia la 2ª edició del triatló on 8 dels nostres estàven disposats a donar el millor d'ells mateixos. Antonio M, Chechu, Eli, Raquel, Gatxia, Rogelio, Fernando i Juanma medien les seves forces en la distància "sprint". I quines forces! GRAN paper de tots ells, realitzant una GRAN cursa i agafant més experiència en aquest fantàstic món. Enhorabona a tots!
Per altra banda, l'Eloi viatjava a Barcelona per a debutar en 400. Primer realitzava un 100 i després feia el debut. Bones marques, i el que és més important, sensacions per a seguir millorant. Enhorabona!!!
 
CRITERIUM CAPMANY (100 i 400mts)
 
Crònica cedida per l'Eloi:
 
Aquest dimecres coincidint que em trobaba a barna vaig anar a disputar el Criterium Capmany, es una de les ultimes curses de la temporada i es fa al Serrahima (estadi mitic de Barcelona),quest cop volia debutar al 400m prova que mai havia fet.
Pero primer tocaba el 100, molt bona sortida, em fico al capdavant de la serie xro al final em pasen, resultat 12"30, bona marca. Era l'hora del debut, avans de la sortida molts nervis per la prova,i pecant de "novato" i conservador, no surt malament 1:00" al 400m, molt content del debut i molt bona sensació al 400, ara queda acabarlo de polir
 
 
15/06/2014 TRIATLÓ DE CAMBRILS (SPRINT)
 
 
 
Crònica cedida per l'Antonio Morilla:
 

Un altre cap de setmana en que aconseguim reunir una bona colla de representants del C.A.R. per anar a COMPETIR (i ho poso en majúscules perquè es evident que ens agrada competir, i sobre tot entre nosaltres... ese pique sano!). Aquesta vegada ens reuníem Chechu i Eli (inseparables sempre ells), Fer, Roge, els casi debutants Gatxia i Raquel, que sembla que li han agafat el gustillo a això del Triatló i jo. Com a suport teníem per allí a Laia, Ceci i Martina, Judith i Asier i el compi Isasi (gràcies a tots).
Dissabte després de treballar per el matí i de fer un dinar familiar per celebrar un bateig toca posar-se en marxa cap a Miami-platja, on ja està instal·lat Roge amb Laia, que em faran un raconet a la caseta que la família de Roge te allí. Al arribar els trobo amb Eli i Chechu encomanant la paellita que ens fotrem al dia següent després de la cursa. Nem de compres per preparar el sopar i l’esmorzar del dia següent i a fer la cervecita de la tarda abans de cada cursa a un chiringuito de la platja. Tots 5 soparem a casa de Roge, l’animal ha fet espaguetis per a un regiment, picolinos i ous durs (que encara deuen estar a la nevera, no Roge?). Mentre sopem la cosa te indicis de complicar-se i d’acabar fent algun Gintònic, però finalment posem seny i anem a dormir.
A les 6h sona el despertador, no he dormit gens per culpa de la calor y el soroll del vent, les sensacions no són gens bones per córrer aquell dia, però es el que hi ha. Preparem les coses amb Roge i ens dirigim a Cambrils on trobem a Raki, Chechu i Eli. Ells 4 entren a boxes a deixar el material, jo he d’esperar a Gatxia que té els meus dorsals. Mentre l’espero apareix Fer amb Juanma i un altre company. Finalment arriba Gatxia i ja podem deixar el material a Boxes. Estem junts amb Roge i Fer (bona noticia perquè son els companys de Club que tinc com a referencia al sector de la natació).
La sortida de la distància sprint no es fins les 10:30, però a les 8h ja comença la prova olímpica i per això ens ha tocat deixar el material tant aviat. Com encara queda temps de sobres tornem amb Roge cap a casa a esmorzar i recollir a Laia que ha aprofitat el temps i ens rep amb suc acabat de fer. Esmorzem i Roge ja esta histèric, últimes visites al bany i cap a Cambrils de nou. Ens ajuntem amb tot i mirem una estona el sector de bici dels olímpics. A les 9:30 a alguns ja els entra l’ansietat i volen anar cap a la platja a posar-se en neoprè i escalfar, jo els acompanyo però desprès em dirigeixo a un bar per fer la última visita al WC i demanar un Aquarius i torno cap a la platja. Mentre Chechu, Gatxia i Roge ja estan a l’aigua i Eli i Raquel de palique, jo em prenc l’Aquarius i una barreta ja que torno a tenir gana. Cap a les 10:15 em decideixo a posam el neoprè i escalfo una mica.
 
Arriben les 10:30 (hora teòrica de la sortida), però encara no hi ha cap moviment dels jutges per a organitzar la sortida, sembla que l’ambulància ha hagut de marxar per una caiguda a la primera cursa i no poden donar la sortida fins que no torni. Ja casi cap a les 11 es comença a preparar la sortida, una mica de descontrol, perquè la 1a boia està en diagonal cap a l’esquerra i la gent no es col·loca entre les banderes de sortida per així nedar menys tros. Finalment, com sol passar quan la sortida no està del tot ben muntada, donen la sortida sense avisar i comença l’estampida.
 
Roge i jo ens em col·locat en primera fila per evitar patir tant com a Gimenells, la idea inicial es sortir a tope (sabent que no som els més ràpids) i el que pugui que ens adelanti. Així ho fem, tot i que al tirar-me de cap a l’aigua m’entra una mica d’aigua a les ulleres. No vull parar, ja que per darrere ve molta gent, així que tocarà canviar la forma de respirar per evitar que l’aigua entri a l’ull (respirarem mirant endavant). Natació bastant neta, tot i que no estic gens acostumat a nedar al mar. Surto i sento crits d’ànim de Ceci, em començo a treure el neoprè dels braços i en mig del trajecte cap a boxes veig a Isasi que em diu que vaig el primer del Club. En arribar a boxes veig que fer ja s’ha cambiat i surt amb la bici (Isasi m’has enganyat!!!), transició ràpida i quan ja anava a marxar arriba Roge (esta vez no te espero...). Objectiu agafar a Fer!!
 
Surto amb bici sol (es el que té no ser un bon nedador), a la vista tinc una parella mixta noi-noia fent relleus (ho se, es il·legal, però continua passant). A la pujada que hi ha just abans d’incorporar-se a la carretera cap a Miami-platja els adelanto a ells dos i a dues noies que anaven una mica mes endavant. Continuo apretant i me n’adono que el noi se m’ha posat a roda. Al cap d’una estona li demano que em passi algun relleu per intentar agafar algun grupet que tenim per davant. Al primer relleu me n’adono que serà millor que tiri jo, ja que al avançar-me ho fa per la dreta, massa empegat i un cop la seva roda davantera em sobrepassa gira cap a mi obligant-me a frenar. Després de l’ensurt em col·loco darrere seu, pro veig que el seu ritme es bastant més baix que el meu, així que decideixo atacar i anar-me’n sol a per un grupet de 2 o 3 que veig endavant. El company apreta i sem col·loca altre cop a roda. Poc a poc anem avançant gent i algun d’ells es posa a roda fins que formem un grupet de 5 o 6 entre els quals trobo a l’amic de Fer (que encara esta davant meu i l’he de pillar) amb un company seu d’equip. De tant en tant els dos companys del mateix equip passen algun relleu curtet que aprofito per veure ja que fa molta calor i així arribem al gir de 180º. En aquest punt em poso al davant i bastant obert a la dreta per fer el gir el 1r i evitar problemes, però un dels que venien ala part de darrere del grup no veu que s’ha de girar 180º a l’esquerra i quan estic a punt de girar se m’està a  punt d’emportar obligant-me a girar cap a l’entrada d’un càmping que tenim a la dreta i fer el gir allí. Toca apretar una mica per agafar els companys de grup. Crec que al veure el que havia passat van aixecar una mica el peu per facilitar-nos que els agaféssim, així que en pocs segons tornem a formar el mateix grupet. D’aquesta manera torno a tirar del grup, amb algun petit relleu del company de Fer, al qual adelantem cap al km 15 (això em fa pujar la moral) i continuem junts fins a la T2. Toca deixar la bici, canviar de sabates, posar visera i a córrer 5km sota el sol...
 
Al sortir de boxes veig que tinc a prop a la majoria dels companys del sector de bici, surto tot lo fort que puc i adelanto a la majoria d’ells. Ara tinc a tocar una noia que va bastant forta, un cop l’avanço li pregunto si es la 1a, em comenta que va la 2a. Li dic que si no abaixa el ritme es impossible que l’adelantin, ja que veig que li ha agafat flato i el ritme que portava fins al moment comença a baixar. Em poso davant seu i continuo tirant, sembla que s’ha recuperat i no es despenja, tot el contrari, fa un canvi de ritme i em torna a passar. Així anem fent fins al gir de 180º, continuem a molt bon ritme, avituallament on al fi ens donen aigua, no puc mes que agafar un petit got ja que sinó he de baixar el ritme, decideixo que per el que queda millor refresca’m que beure-me’l, així que dutxeta al canto. Aquí començo a creuar-me als companys, primer Fer, després Roge (al que veig apurat), després Chechu amb Gatxia a tocar, Raquel i finalment Eli.
Continuem junts fins pràcticament l’últim km on me n’adono que un altre corredor ens està retallant i decideixo fer un canvi de ritme per deixar-li clar que faré el possible per a que no m’adelanti. En aquest punt torno a veure a l’amic Isasi donant ànims i pocs metres després entro a meta fet pols per la calor, però molt content perquè tinc clar que m’ha sortit una cursa força bona i ho he donat tot.
Per parcials, vaig fer el 94 a la natació, el 25 al ciclisme i el 52 a la cursa a peu. Com m’està passant últimament, discret paper a l’aigua, bon paper però amb molt desgast al ciclisme i acabar de donar-ho tot a la cursa a peu.
 
 
 
A continuar millorant i gaudint d’aquest esport i dels companys de fatigues.
 

Pos
Nombre
Oficial
Swim
Bike
Run
34
ANTONIO MORILLA
1:19:23
0:16:42
0:35:58
0:26:43
51
JUAN MANUEL HER
1:22:05
0:17:05
0:39:00
0:26:00
56
FERNANDO FIGUERA
1:22:45
0:15:05
0:38:20
0:29:20
91
ROGELIO FLORES
1:24:49
0:17:01
0:37:16
0:30:32
101
IVAN GARCIA
1:25:39
0:17:11
0:38:18
0:30:10
145
RAQUEL GARSABALL
1:28:07
0:17:14
0:42:39
0:28:14
165
CHECHU MUÑOZ
1:30:25
0:18:33
0:40:23
0:31:29
206
ELI SALA 
1:34:00
0:22:56
0:42:06
0:28:58

No hay comentarios: