CAP DE SETMANA DEL 7-8 DE JUNY

.
Comença el juny i la calor. Noves curses. Curses que neixen dins d'aquest "boom" o "burbuja" de competicions que intenten sobreviure a la creació contínua d'esdeveniments. Aquest cap de setmana passat, Uri i Raki, en curses diferents, acudien a la 1ª Edició de dues noves propostes.
Uri a casa, a Premià de Dalt en una cursa de 10 km d'asfalt i arribant entre els 15 primers i amb premi inclòs. Nos us perdeu la seva crònica! Enhorabona Uri!!!
I Raki, per la seva banda, viatjava al pantà d'Utxesa en una cursa, que segons la Raki, va tenir una organització excel·lent. 3ª Classificada de categoria femenina per la Raki que confirma el gran moment de forma en el que es troba. Enhorabona Raki!!!



La SantJaumenka 10km
 
Crònica cedida per l'Uri:

Cursa a casa de 10 km. Premià de Dalt. Primera edició. Una d'asfalt però dura de nassos. Ni un sol km seguit que sigui pla. Si algú coneix la part alta del Maresme sap del que parlo... Cursa per NO fer marca. 19.30h tret de sortida i una calorrrrrrrrrr insuportable !! Surto fort ja que són 5km més suaus i 5km més durs de unica pujadota.  
Faig el pas al km5 en 20min 21. Prou bé. Però sóc conscient que no podré mantenir el ritme. Vaig dels 15 primers, objectiu: que no m'avancin !!
 
Al final arribo amb temps de 44:20, encara prou bé ! Posició 13 de la general de 128.
 
Un cop amb l'entrepà i la fanta a la ma l'espeaker diu que al dorsal 111 li han tocat unes bambes i... si! era el meu dorsal!! Ueee !! Alegria màxima! Unes Brooks de 95€ a la saca!
 
Pròxima cursa: trail nocturn el dia 14 juny a canet de mar.
 
Salut i km !!
 
 


1ª CURSA PANTÀ D'UTXESA

Crònica cedida per la Raki:

Sona el despertador i ja em faig a l'idea que avui serà un dia per la calor, són les 7h del matí i estem a 20 graus!

Vaig cap al pantà i sóc dels primers en arribar, a veure si puc fer un bon calentament. Agafo dorsal i encara em sobra una bona estona, així que vaig parlant amb gent per allí i acabem de concretar quatre coses amb l'entrenador que és un dels qui organitza la cursa.

Començo a escalfar i veig que el cos no tira per culpa de la força calor que fa!

Em col·loco a 1a línia de sortida, donen el tret de sortida, començo molt fort els primers 2km amb la llebre dels 40', però a partir d'aquí el cos ja no pot continuar aquest ritme i m'agafa una "pájara" de la calor, sort que ràpid trobem l'avituallament i m'hidrato per dins i per fora! m'espera una bici, guai vaig la 2a! per al km 5 trobem un noi que ens arruixa amb una manguera, gran idea! quedo xopa de dalt a baix! no tarda en agafar-me una noia i anem juntes un parell de km però se m'està fent molt dur aguantar el ritme, afluixo una mica més i em passa la noia! la calor s'està fent insuportable! li comento al noi de la bici que em deixi beure del seu bidó però s'hi nega! li maleeixo els ossos jeje! ja estem a l'últim km i ens espera una pujada bastant durilla, després ja ve una recta i trec forces d'on sigui per arribar lo més aviat possible i que s'acabi ja!! al final arribo 3a!! molt contenta del resultat i perquè ho he donat tot! al acabar ens espera un entrepà de llonganissa que senta molt bé per recuperar forces i sense gluten!! tot un detall jeje!! la veritat es què l'organització ha estat un 10! tot molt ben muntat i organitzat! tot un detall que l'aigua dels avituallaments fos freda!!

 

No hay comentarios: