CAP DE SETMANA DEL 25-26 D'OCTUBRE

.
Doncs sembla que l'octubre està sent el mes del running i a més, els actors principals es repeteixen. Octubre que per a molts está sent l'inici de temporada, per a d'altres el final i per molts un mes d'impàs on s'aprofita per buscar la motivació a base de curses.
De totes formes, aquest cap de setmana teníem dues proves amb socis. Per una banda la nostra GRAN parella Chechu i Eli aprofitàven el cap de setmana a Lleida participant en una cursa de 5km. Molt bona cursa de tots dos entrant en posicions davanteres i podi per la Eli marcant un molt bon temps ocupant la segona posició. ENHORABONA!
Per altra banda l'Uri, amb l'objectiu de sumar kms per a la preparació de la Marató de València, anava a Cunit a fer una mitja marató que li va anar de "perlas" per a entrenar el "coco". Bona marca Uri i bon entreno! Ànims per l'sprint final preparatori pel Marató!

CURSA “NOSALTRES TAMBÉ PODEM!” 26-10-14

Crònica cedida per la Eli:

Decidint que ens quedàvem a Lleida el cap de setmana, preferim aprofitar-lo més apuntant-nos a una cursa de 5 km que fan a Lleida mateix. Cursa que ens recomana la germana del Chechu, ja que treballa a ASPROS i són aquests els que la organitzen.

Així que ens presentem a la línea de sortida el pare de Chechu, la seva germana i el novio, Chechu i jo.

Jo anava amb objectiu de fer 21 minuts i fer marca, però les coses no van sortir bé, ja que el recorregut no era massa adient com per fer marca.

Sortida i, aquest cop, em reservo i intento seguir el que el rellotge marca, els primers 100 metres em dono compte que havia sortit massa ràpid i no volia que em tornés a passar el mateix que la setmana anterior a Mollerussa, així que afluixo i em mentalitzo...em costa regularitzar-me però al final ho aconsegueixo, la gent surt massa de pressa i després, tota aquella gent que el primer quilòmetre va sortir fundint, veig com els vaig avançant amb el meu ritmet (em recordaven a mi a Mollerussa...jaja).

Segueixo el meu ritme, a la primera ja de bon començament ni la veig, però al quilòmetre 3 veig que tinc a la segona a 100 metres i que poc a poc li vaig retallant. Intento aguantar el ritme que portava jo però el recorregut fa que en moments baixi i altres pugi..(cursa amb massa puja i baixa, i de terra amb forats que et fa frenar una mica). Al final aconsegueixo posar-me just al darrera seu i penso si quedar-me darrera seu i fer l’hachazo els ultims 300 metres o seguir la meva marxa... Finalment decideixo seguir la meva marxa.

Noto com la noia intenta seguir-me i jo m’acolloneixo perquè anava ben fossa jo...però intento aparentar que encara em queden forces (no sé si ho vaig aconseguir jaja) però al final veig que es va allunyant una miqueta més.

L’últim quilòmetre un home se’m posa al costat i intenta animar-me, aconsegueixo seguir-lo uns metres però desisteixo i amb la tranquil.litat de veure que la noia que havia avançat no feia cap gest de sprint, tiro amb la meva marxeta i finalment arribo a meta segona amb un temps de 21.56.

Em va estranyar guanyar a aquesta noia, ja que la conec d’altres curses, segurament devia estar lesionada, si no, no s’entén jaja!

Els altres runners que m’acompanyaven molt bona cursa també. El pare del Chechu baixa la seva marca personal, enhorabona! I Chechu aconsegueix no deixar guanyar a la seva germana (reptes entre família...)!

Bona cursa per anar en família sense dubte, curses infantils desprès, un ambient molt acollidor i divertit, amb diferents actuacions (zumba, música per nens, jocs...).


Eli: temps 21.56. Pos. General: 21/135. Pos. Femenina: 2/53.

Chechu: temps 23.46. Pos. General: 35/135. Pos. Categoria: 15/40.

 


 


MITJA MARATÓ CUNIT 26-10-14
 
Crònica cedida per l'Oriol Faidella:
 
Una setmana després de Mollerussa i a 3 setmanes de la marató de València em busco una mitja més per sumar km's a les cames. Busco per Runedia i trobo la de Cunit. Doncs som-hi cap alli ! És la 22ª edició per tant dedueixo que està més que consolidada.
Hi ha mitja marató i 10 km. El circuit de la mitja dona 2 voltes a un circuit de 10.548 km que transcorre pels afores, el centre i el passeig marítim de Cunit. 
Tot el circuit és molt planer però la calor es fa insuportable.... la cursa comença a les 10:30h !! i el sol apreta molt fort... i m'havia deixat la visera i les ulleres de sol. Visca jo !
 
Una cursa on hi havia molt pocs corredors i vaig pensar aquí.... ja pots córrer o arribes dels últims! I bueno, va ser impossible mantenir la marca, el fet de haver només 120 atletes va fer que corres sol pràcticament les dues voltes. Els bons bons anaven per davant meu i els corredors mitjans anàvem dispersats separats per metres entre nosaltres. No hi havia llebres amb globus. Es va fer dura... com totes les mitges !
 
Al acabar una bona dutxa, dinar i cap a casa.
 
Resultat:
 
Posició 61 de 121 finishers

61
Oriol Faidella Llaquet
01:39:4501:39:42CLUB ATLÈTIC RIBAGORÇANA
 
 

No hay comentarios: