CAP DE SETMANA DEL 6-7 DESEMBRE

Sembla ser que aquest 2014 no hi haurà cap de setmana sense que hi hagi cap representant del C.A.R. portant els nostres colors per qualsevol dels racons de la nostra geografía. Aquest cap de setmana teníem per una banda a l'Oriol (que corria a casa), l'Aitor (que finalment aconseguia una gran marca), Eli i el seu inseparable Chechu (que ha d'espavilar, que aquesta dona fa dies que se li ha pujat a la "chepa") i el Percha (Fermín!!! muy contentos de tu vuelta, aunque sabes que para muchos es como si no te hubieras ido), tots ells a la Mitja Marató de Mataró. Per altra banda teniem la Raquel fent un Trail de 12 km a Vilafranca del Penedès ocupant com ja és habitual en ella les primeres posicions.
Enhorabona a tots!
7/12/14 MITJA MARATÓ DE MATARÓ

Crònica cedida per Oriol Faidella (que corria a casa):

Per fi arriba la gran cita esportiva a la capital del Maresme. La mitja Marató. I per celebrar-ho aquest any baixan 4 del CAR a correr-la, bien!

Aquest any és ple de canvis... per començar la casa Taymory s'hi posa com a gran esponseritzador fet que fa que hi hagi 500 dorsals més, fira del corredor el dia abans, que hi hagi una samarreta commemorativa per 1a vegada, que hi hagi aquarius durant la cursa, i que hi hagi calaixos de sortida i 3 plomes a la cursa. Els altres anys no hi havia res d'això.

La mitja de Mataró és famosa per ser una mitja molt plana, però també ho és pel seu últim kilometre i mig de "falso llano" que de falso no té res! Allí tothom cau... i et recordes de la mare que va parir.....el de la organització!
Els 5 primers km's són dins Mataró i del 6 al 18 és tot per passeig i carretera anar i tornar 3 cops. Del 18.5 al 21 és una.... pujada ben maca si no en portessis 18.5 a les cames.
A l'arribada ens espera una bossa molt completa amb productes de neteja, pasta de dents, cutxilles d'afeitar...

Li tinc força carinyo a aquesta cursa, ja que va ser la meva 1ra mitja marató al 2011. I des d'aleshores que la corro cada any, s'ha de fer poble! El 4rt cop que la corro.
Porto les 2 últimes setmanes prèvies a la cursa amb mocs, maldecap i malestar i tinc molt males sensacions... però m'blido d'una cosa.. corro a casa i em sé de memòria el recorregut i això sempre ajuda.

La intenció és fer 1:35h o sigui, anar a 4:30 min/km és molt ambiciós... ho sé, ja que les últimes mitjes havia fet 1:40h. Si no es pot no passa res...

Fa moooolt fred! Tret de sortida amb el Percha mirem el garmin i... nem a 3:40! flipaoooo ja puc afluixar.... al km ja l'he perdut de vista. Passo pel km 5 en 21 minuts i penso, ui, vas flipat... Encarem el passeig i pim pam pim pam, em noto bé. km 10 i un gel. Gir i a encarar el km 15. Em vaig trobant cada gir chechu i eli i ens nem saludant, ban molt bé just darrere la ploma de 1:40h. Al Km 13 em trobo un galgo tot flipat de verd que ve sol de cara.. l'Aitor! va sobraaat! ja esta pel km 16 fara bon temps! Arribo al km 15 i gel, vamoss pim pamm gir i 2 km més i veig la Eli i penso, i el Checu? no l'he vist i al cap d'un rato me'l trobo!. La Eli li ha fet una ZASCAA al chechuu jijij :P
Arriba el temut falso llano... i passo d'anar a 4:25 a 4:50! moder focaaa, tot i així em noto molt millor que l'any passat i no patint tant.
Al final creu-ho meta per sota la 1:35h i super content!
Objectiu més que complert!
Ara sí veig molt dificil la 1:30 però no impossible, tinc 8 setmanes per entrenar.
Ho sabrem l'1 de febrer a Granollers!

Enhorabona a tots!! Tots som finishers. Fins la propera!

De 2519 finishers:

pos 81- Aitor Sala: 1:20:54 (mmp)
pos 522- Carlos Cierco: 1:32:31
pos 671- Oriol Faidella: 1:34:47
pos 1673 - Eli Sala: 1:47:57
pos 1656 - Chehcu Muñoz: 1:53:19

 



12km de Vilafranca del Penedès
Crònica cedida per Raquel Garsaball:
Ja fa 3 setmanes de la marató i crec que les cames ja estan recuperades per tornar ha competir, aquest cop faré una cursa de muntanya però no n'estic gaire convençuda ja què fa 3 mesos que no trepitjo cap muntanya però a per totes i a veure com surt!

Arribo a Vilafranca molt justa de temps ja que m'ha costat trobar el pavelló, bé com quasi sempre...hauré d'optar per sortir amb més temps de casa jeje!

Vaig a buscar el dorsal, un cafè i escalfar lo just!

Em situo davant la linea de sortida i ens fant el brifing, no m'agrada gaire lo que sento quant ens diuen que em d'escalar una paret amb una malla...i tot de pujades i baixades, bé un autèntica trenca cames!

Donen el tret de sortida i tothom surt a tope, vaig sota 4km el minut així que afluixo sinó no arribaré! arribo al km 1'5 i ja comença una forta pujada que és impossible fer-la corrent, així que la faig caminant a ritme lleuger, ara toca una forta baixada d'un 40%, pobres ungles jeje!
Arriba el tram què es pot córrer i augmento el ritme, però correm per un corriol i no puc avançar al noi del davant així que vaig al seu ritme, arribem a la paret amb la malla on hem d'escalar, el noi és queda entrebancat i l'empento del cul sinó no se'n sortirà jeje! quan ja som a dalt el puc avançar i continuem pujant.
Arribo a l'avituallament i aprofito per hidratar-me una mica, ara torna a tocar una forta baixada on per la meitat hi ha animació amb música, molt encertat! és la 1a trail que trobo animació per dins de la muntanya i m'ha agradat força!
Arribo al poble i ara toca una mica d'asfalt, s'acaba aviat i tornem a pujar amunt, ara per unes escales, el meu quàdriceps i l'isquio ja és comencen ha queixar!
Arribem al desviament on els de la cursa de 7km van cap a l'arc d'arribada i nosaltres donem una altra volta més, aquest cop molt millor ja què ja em conec el recorregut! ja he donat un altre cop la volta i ja estic a la recta final, queda solament 1km així que ha per totes, tinc una noia davant la qual volia agafar fent l'sprint final però veu la meva intenció i també apreta! llàstima, m'ha set impossible agafar-la i quedo tot just a 30" al seu darrera, al final 4a de la general! força bé per no haver entrenat res!

No hay comentarios: