CAP DE SETMANA DE L'1-2 D'AGOST

.
Comencem l'agost i amb ell el desordre general. La prova és que fa dies que no ens fiquem amb les cròniques dels nostres. Doncs bé, ja no esperem més. És hora de recordar els passats caps de setmana.

ERA NOCTURNA VIELHA'15

Crònica cedida per Tito Pueyo:

Un any més i no hi podia faltar. Porten 3 edicions i les 3 he volgut ser-hi. Tinc molta estima per la gent de Vielha i especialment per la gent del CAVA. Volia acompanyar-los en aquest nou repte.
I no em va ser gens facil. A les 17:30h organitzava la 3ª Edició de la Psoritrail, cursa a la Vall de Boi i el "timing" era que a les 19:30h donava els premis, recollia i sortia volant cap a Vielha ja que la cursa s'iniciava a les 21h.
"Timing" previst i a les 19:45h sortia cap a Vielha, m'acomiadava de l'Anna que havia guanyat la Psoritrail i a les 20:45h arribava a Vielha amb temps suficient per recollir el dorsal i escalfar una mica.
Moltes cares conegudes a la sortida, xerrades amb els diferents amics i a l'arc per a donar-ho tot als 5K (també hi havia distància de 10K). Javi Cavero al micro animant el cotarro i donant aquell punt de motivació i de "gallina de piel" que sempre fa falta abans de començar a còrrer.
Em sitúo a primera línea, 5...4...3...2..1...PIIIIIIIIIIIII
Sortida a fuego amb molta gent al davant però rapid es veu qui aguantarà i qui no.

Al primer km es fa un gir de 180º i allí pots controlar la gent de davant. Passen un grup de 4 dels 10K + 3 dels 5K amb 2 francesos i un del Cerr Igualada...merda. En aquell moment penso que el podi és impossible. (no ho nego, arribava a Vielha amb ganes de podi, tal com vaig fer la passada edició).
Al davant encara tinc 3 més dels 5K però aquests no em preocupen ja que se que jo tinc més ritme constant que ells. La dificultat és arribar al grup de 3 davanter, els tinc a uns 200 mts i és una distància difícil de retallar.

Moment de "bajón"...però al moment penso...I si un dels 3 punxa? Tito, tú per si un cas, apreta, dona-ho tot i per davant ja veurem que passa.
Per tant, em fico a 3'45" constant i amb ganes de Guerra, mirant en tot moment el grup de davant i pendent de les 3 samarretes que portaven dorsal de 5K.
La distància segueix constant a uns 200 mts, però al km2,5...iep!!! Veig que un dels francesos perd el grup! A por él!!!!
La distància segueix molt àmplia, però se que jo tinc la motivació de pillar-lo i ell ha d'estar tocat ja que ha perdut el grup de davant.
Circuit molt dur amb pujades importants que se que em beneficien, així que no perdo ni un segon.

Poc a poc vaig veient que la distància es redueix i per un moment penso que no és impossible.
Cada cop més aprop i al km4, enllaço i el passo el més fort que puc per a intentar enfonsar-lo més i que no se'm enganxi. Porto un esforç molt gran per atrapar-lo i si em fa un canvi de ritme em mata. Així que passo tot el ràpit que puc sense mirar enrere, amb bona cara per "impressionar" però destrosssat per dins.

Últim km fent el meu millor parcial. Entro a meta molt content per l'esforç i la lluita que he realitzat. Ha sigut un podi molt lluitat i això és el que em fa encara més feliç.

Per altra banda Raki va fer 4ª de la general femenina dels 5K, pecant de sortir massa enrere en una sortida on el tap és assegurat. Raki....error de principiant...de tot se'n apren.

Sincerament, còrrer pels carrers de Vielha semblava còrrer pels carrers del Pont de Suert. Molts ànims i molt crits de "venga Tito!!!" que em ficaven la pell de gallina. Moltes gràcies aranesos I moltes gràcies CAVA!

FELIÇ.

De 129 finishers:

Pos.3. Tito Pueyo - 19'32" (18'56" els 5K)
Pos.13. Raki Garsaball - 21'37" (4ª fèmina)

 

No hay comentarios: