CAP DE SETMANA DEL 25-26 DE JULIOL

.

TRAVESSA DEL LLAC DE LA POBLA - 2015

Crònica cedida per Tito Pueyo:

Un any més. I em sembla que ja portem 5 edicions baixant amb la familia a aquesta festa de la natació en aigües obertes. Ja és una tradició, compartir amb els poblatans i els que no ho son, un matí d'esport al pantà de la Pobla de Segur, al chiringuito.
900 mts de travessa. La organització et porta a l'altre cantó del pantà i la cursa es nedar fins on està tot el públic.
Aquest any hi va haver uns 80 participants. Gran i petits, nedadors experimentats i debutants, tots amb el mateix objectiu, passar-ho bé.
Representant al Club, l'Anna (decisió d'última hora ja que teníem uns amics que ens "guardaven" un moment els nens), en Josep Cortina (debut en una prova de natació) i el menda.
Jo venia de guanyar l'anterior edició, però aquest any es presentava un nedador dels bons, que portava moltes edicions guanyant, i sempre que ell hi era, ell guanyava (l'any passat no hi era....)
Així que a la sortida em sitúa aprop d'ell amb l'objectiu de ficar-me als seus peus i d'intentar aguantar el seu ritme.
5-4-3-2-1..piiiiiiiiiiiiii
Sortida a l'sprint per aguantar el ritme del primer, però tot i anar al límit, em marxa. Jo tossut (una de les coses que tinc...) segueixo apretant pensant, inconscient de mi, que potser es desorienta o que peta...res...el tio va seguir fotent fort i jo vaig donar-ho tot per arribar a 1' d'ell. Content, ja que és l'any que menys distancia m'ha tret.
Arribo, gran rebuda de la gent i dels peques i em sento a esperar la resta.
Sorpresa! L'Anna arriba 2ª també! Molt bé! Tot i no ser la seva disciplina, ha realitzat una correcta natació i arriba a 4' meu.
I a la poca estona arriba en Josep! Bien! Debut superat amb bona nota! Hi ha hagut bastanta desorientació però tot normal en la primera vegada que un es llença a aigües obertes.
Matí fantàstic amb aquests resultats.
 
De 80 nedadors:
 
Pos.2. Tito Pueyo - 12'54"
Pos.35. Anna Saura - 16'48"
Pos.54. Josep Cortina - aprox 18'
 
 
 

No hay comentarios: