CAP DE SETMANA DEL 3-4 DE OCTUBRE

.
Cap de setmana de mitja marató, toca Sant Cugat... Una mitja amb 4 integrants del club amb objectius diversos. Per una banda tenim al debutant en la distància (si no estic equivocat) Alex Martin, a Chechu i Eli enmig de la preparació per la Marató de Valéncia, i per últim Antonio Gordun que es posa a prova despres d'unes molésties al genoll ja superades.
Aquí teniu la crònica:

MITJA MARATÓ DE SANT CUGAT

Crònica cedida per Eli:

Continuant amb la preparació de la Marató de València del proper 15 de novembre. Chechu i jo decidim apuntar-nos a una mitja per veure sensacions i veure com realment ens trobavem. Era la prova.

Mitja Sant Cugat, mitja que ja ens van avisar el company Juanma i el meu germà Aitor, que no era gens plana.
Ens despertem i direcció sortida. Escalfem motors, i ens trobem amb un company del CAR, Alex, que era la seva primera mitja i a Antonio Gordun.
Quan portem 10 minuts escalfant ens adonem que la sortida no era a les 9 sìnò a les 9.30...fallo tècnic meu que fa que ens ho prenguem més amb calma.

Sortida amb bastanta gent, pel que dèien, uns 1000 atletes. (No sé si realment era així...).
Comença la partida, dues voltes a un circuit urbà de 10 km, amb pujades que a la primera volta es fan amenes però que a la segona es noten considerablement.
Primera volta i Chechu i jo anem junts, decidim portar un ritme però els primers quilòmetres agafem un ritme més ràpid, jo ho vaig decidir així, perquè sabia que a qualsevol pujada que em trobés pel camí, baixaria molt el crono.
Quilòmetre 8 i Chechu, en una pujada, se'm despenja, moralment em derrota i decideixo acabar de disfrutar la prova "sola", tampoc em porta tant, uns 50-100 metres però en aquell moment eren eterns.
Primera volta amb èxit, arriba la segona volta de 10 km. Aquest cop, com coneixes el recorregut, se'm fa mil vegades més curta.
Porto un bon ritme, per sota del que haviem planejat. Però un fallo tècnic, abans de sortir....no vaig veure aigua en cap moment...ni esmorzant...(per què?...ni idea...els nervis...!!!) i això passa factura...quina putada! estic deshidratada....si que havia begut als avituallaments...però tampoc moltíssim...i això m'estava començant a apagar...sol feia que pensar en aigua!!!
Arribo al avituallament del quilòmetre 15 i de l'ansietat de voler beure, ho faig massa depressa i de cop...cosa que al quilòmetre 17 porta les seves conseqüències....flato!!!!!!!!!!!!! (dichós flatoooooo!!!!!). En el moment que més bé em trobava...portant un bon ritme, el flato em va baixar aquest ritme molt més durant 2 quilòmetres. Una llàstima... però tot per un error meu!
Al quilòmetre 19 se'm passa del tot i apreto com una condenada, faig els millors ultims dos quilòmetres, avançant i apretant, amb intenció de baixar el crono de 1h 50. I així és, arribo a meta amb 1h49 i bufant!!!!

Molt contenta pel resultat, els darrers entrenos de llarga distància no em feien tenir gaira confiança de cara a la Marató, i això m'estava desanimant, però després d'aquesta cursa, la moral puja.
Chechu m'esperava a meta amb un somriure, ell també havia acabat molt content, sabent que els entrenaments estaven fent resultat.
 
Classificació:
 
Antonio Gordun. Posició: 92. Temps: 1h28
Chechu. Posició 474. Temps: 1h 45
Eli. Posició 560. Posició categoria femenina 5. Temps: 1h 49
Alex Martin. Posició 765. Temps: 1h 58

No hay comentarios: