CAP DE SETMANA DEL 1-2 DE DESEMBRE

Cap de setmana molt actiu, com ja comença a ser habitual, tenint socis distribuïts per les diferents curses de Catalunya.
A destacar la millora de tots plegats, les ganes de participar i passar-ho bé i la 3ª plaça de l'Anna Saura en el duatló de BTT d'Alguaire en el seu debut en aquesta disciplina.


4rt DUATLÓ D'ALGUAIRE MEMORIAL RAMÓN MAYENCH
2on duatló del circuit de Duatlons de BTT de les comarques de Lleida. A destacar la molt bona organització dels nostres companys d'Alguaire. Molt bon marcatge, gran desplegament de voluntaris, i gran tracte al corredor en tots els aspectes. Organització de les que es recorden i de ben segur que l'any vinent hi tornarem a ser.
També cal destacar, la mala sort de l'Alex Asensio i la seva gran força de voluntat i afany de superació en una cursa, que qualsevol altra persona, hagués abandonat en el km1. En aquest km, Alex va patir un petit esguinç de turmell i el va obligar a baixar el ritme (jo hagués plegat). Per acabar de rematar-ho, al km3 del tram de bici va patir una avaria de la bici que el va obligar a fer tot el tram de BTT amb el pinyó fix i podent canviar tan sols el plat (vamos, per agafar un desespero). Tot i així, coix, va lluitar per seguir en cursa i, tot i les circumstàncies, va fer la posició.30 i 5é de la seva categoria. Una passada!
Anna, per la seva banda, va fer podi ocupant la 3ª plaça. Boníssim resultat, tenint en compte que la BTT no és el seu fort i que era el seu debut en aquesta disciplina. Molt bé!!! Ja no se on ficar tantes copes a casa...totes seves, és clar.
Per acabar, gran paper també d'en Rogelio Flores que "s'enganxa" a la competició i que té tots els números de ser uns dels "ossos forts" del Club. Un GRAN Chechu que, cursa rere cursa, millora a passes gegants i una Maje que sempre hi és donant guerra i fent uns grans resultats.
I com no, agraïr a la Eli el seu suport incondicional a tots els del Club i el seu "aguante" gravant-nos amb el fred gèlid que feia.
Personalment, molt content del resultat i de la millora que, poc a poc, va sortint.
Important! Nou trofeu per a les vitrines del Club! Els nostres companys d'Alguaire ens van premiar amb el trofeu al Club més llunyà!

Enhorabona a tots!
Pos.14. Tito Pueyo - 1h34'01"
Pos.30. Alejandro Asensio - 1h36'50"
Pos.89. Rogelio Flores - 1h51'05"
Pos.105. Anna Saura - 1h54'41" (Pos.3 categoria femenina)
Pos.137. Maje Rodríguez - 2h01'25" (Pos.5. categoria femenina)
Pos.153. Chechu Muñoz - 2h05'56"
Tots els resultats a
Classificacions provisionals del circuit
FENEXY NIGHT RACE VILANOVA I LA GELTRÚ

Crònica per l'Aitor Sala (cada dia corre més ràpit l'animal):
I cursa nocturna i solidaria, a favor de la curació de les lesions medul·lars, que es celebra a Vilanova i la Geltrú. Hi havia l'opció de fer la distancia de 5km i de 10km. Més de 2000 corredors ens plantàvem a la sortida a les 20h, al passeig marítim de Vilanova, amb ganes de córrer i treure'ns el fred de sobre. Sortida massa estreta per tanta gent, fent-se una mica perillosa per posibles caigudes inicials, i què, per sort, no va passar res. Primer tret de sortida pels que corrien amb cadira de rodes, i al cap de 3 minuts, sortida per la resta. Circuit pla, 100% urbà, de 5km, en el que els que fèien la cursa de 10km havien de fer 2 voltes. Em vaig decidir per fer la curta de 5km

Pos.19. Aitor Sala - 17'57"

http://resultats.championchip.cat/resultat/cursa/id/251


I CURSA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE A ALELLA

Crònica per la Miriam Sala (GRAN evolució de la Miriam! Bien!)

Día 2 de diciembre, buen día, más que nada porque hoy cumplo años... Hace mucho viento, y frío, pero hace sol, y allí estoy para darlo todo. Además en buena compañía y animándome, mi marido y mis padres.
Es un recorrido de 6 km por el pueblo de Alella, organizada por las mujeres solidarias. Es la primera cursa que hacen, nada de cronómetros, nada de liga championchip, pero bueno, es una buena causa.
Nada más salir, subida a tope, me cuesta, pero voy haciendo poco a poco, porqué sé que luego va a venir la bajada. Y es así, empiezo a correr más rápido, y aprovecho la super bajada, porque luego vuelve a venir subida. Las subidas no son lo mío. Llego satisfecha, pero muy cansada, esto de cumplir años se nota!! Éramos 85 corredores, y he quedado la nº 50 y la nº 18 de mujeres, haciendo un tiempo de 35'. No está mal para mi!!


15 MITJA MARATÓ "CIUTAT DE MATARÓ"

Crònica per l'Oriol Faidella (millora respecte al temps de l'any passat i millora dia rere dia. Enhorabona!)

És la meva segona vegada que corro la mitja marató de Mataró. L'any passat vaig fer 1h 53' 15". Feia molt que esperava aquest dia i havia posat masses espectatives... la meva ciutat, em conec el terreny, la cursa és quasi tota plana, aniré molt descansat.... tot el contrari de l'última meva mitja, la de Lleida que vaig fer 1h 46'.
M'havia cregut massa que podria baixar la marca a 1h45 o, fins i tot, menys. I aquest ha estat l'error, la confiança.
Estreno bambes, estem a 4 graus i la cursa comença. Faig els 5 primers kilòmetres amb el meu tiet que em va donant indicacions. Intento mantenir-me a un ritme constant de 4:50 - 5 min/km i si puc més endavant ja apretaré més.
Cap al km 12 m'agafa flato però segueixo. El flato em va i em ve. Al kilòmetre 17 veig qui si no li foto canya no arribo amb 1h45' però arriba la pujada final i em desmunto. L'últim kilòmetre i mig és una pujada trencadora força dura i he de baixar el ritme per nassos. Al final arribo a la meta per sota l'hora i cinquanta, els meus amics i familiars estan a la meta animant-me esperant que arribi i això no té preu.
Ara, per ser la meva 3ra mitja marató i content d'haver baixat respecte l'any passat quasi 5 minuts, toca preparar la següent mitja, la de Granollers a la què ja estic inscrit, m'han regalat el dorsal amb la compra de les bambes a InterSport (!)
La bossa del corredor no té begudes isotòniques ni tampoc donaven cap samarreta, però tot el que hi ha és molt útil a la vida quotidiana !!
Salut i kilometres !
Temps real: 1h 49' 45"
   

No hay comentarios: