SANT SILVESTRE DEL MASNOU 26-12-12


Sant Silvestre del Masnou, una de les Sant Silvestres més importants, tot i no cel·lebrar-se el dia de Sant Silvestre, el dia 31 de desembre.
Miriam i Oriol van ser-hi, gaudint de la multitud de gent que hi va acudir.
Aquestes són les seves cróniques. Enhorabona als dos!!!

Crónica de l'Oriol

"Avui res de marques ni fer temps però tampoc val adormir-se...Ahir va ser Nadal i avui és Sant Esteve. Fa dies que no corro i res millor per fer baixar els torrons que començar el dia amb una cursa de 5 km acompanyat d'un bon amic.
Punt negatiu de la cursa, sota el meu punt de vista..., és que els homes i les dones corren per separat... 1400 homes i 800 dones.
Bones Festes a tots i totes !!

Temps Real: 21' 50""



Crónica de la Miriam:

"Ahir día 26/12/12 vaig còrrer la 33ª edició de la Sant Silvestre del Masnou. És la cursa amb més tradició de tota Catalunya. Era un recorregut de 5km, pel Port Esportiu del Masnou, asfalt y una mica de sorra. Recorregut pla, amb 750 dones inscrites, 1.400 homes i 350 nens. Primer van còrrer els nens, després les dones i per últim els homes. Em vaig prendre la cursa com una mica d'entrenament, la vaig fer "chino chano", perque el día 31 correré la Sant Silvestre de Pont i no volía esgotar totes les forces.


Ens van donar una samarreta tècnica, de màniga llarga, de color blau lilós i verd fosforito, i una bossa de gairebé 6kg, amb productes de neteja, caldo, chupa chups, llet, revistes...

M'agradaría remarcar la mala organització del guardaroba. Van col·locar 2 camions i van posar una enganxina a cada motxila amb el número de dorsal, i les van amuntegar totes i a l'hora de recollir-les va ser el caos total. La resta va estar ben organitzat."




No hay comentarios: