CAP DE SETMANA DEL 2-3 DE MARÇ

Un altre cap de setmana i una altra jornada de curses. Uns quants vam optar per descansar, però els "incansables" segueixen la seva gran lluita per la millora personal i per seguir aprenent d'aquest fantàstic món.
Per una banda, l'Oriol va aconseguir la seva marca personal en la Mitja Marató de Montornès, i per l'altra, Chechu i Eli es van iniciar en una cursa nocturna. Malauradament, l'Eli es va perdre i no va poder optar a una bona classificació de fémines.
Enhorabona a tots!!!


1ER TRAIL NOCTURN DE LLEIDA 2-03-2013

Crónica cedida pel Chechu:

Amb ganes d'experimentar i de passar una bona estona, la Eli i jo ens vam inscriure al primer Trail Nocturn de Lleida.
La cursa eren 10km i 220 metres de desnivell acumulat. Com era una cursa per iniciació la dificultat era baixa i més quan es tenia que fer de nit.
Amb puntualitat ens presentem a Montoliu, recollim la bossa del corredor, que d’obsequi et donaven un frontal, i ja ens preparem per a patir. Abans de la sortida ens comuniquen que han canviat una mica el recorregut i que finalment seran uns 10.800 metres.
Sortida puntual a les 20:00 dels casi 200 participants, gran emoció per que no estic acostumat a córrer per camins de nit. La Eli em diu adéu i comença a avançar corredors. Jo per la meva part em fico un ritme còmode i em prometo no mirar el gps, tan sols el porto per calcular els km que portem de cursa. Primers kilòmetres fàcils però lents, ja que el pas és estret i encara el grup no s’ha trencat. Cap a la meitat de cursa comença la gresca, pujada d’aquestes que tens que fer cua i baixada que te la jugues a cada petjada per no caure i acabar de baixar sense tocar terra. El recorregut més dur dura uns 3 o 4 kilòmetres que et fa trencar el ritme però alhora recuperar ja que t’acabes agrupant a les pujades i et fa casi parar. Quan ja nomes queda un parell de kilòmetres ja començo a sentir renegar gent que s’ha equivocat i ha perdut molt de temps. Jo com sempre he anat corrent amb un bon grupet de gent i ningú ha dit res. No tinc la sensació d’haver-me perdut . L’entrada al poble de nit amb força gent a la plaça em va agradar molt i al rellotge marcava 1h 03’.
Nomes creuar la meta tinc una sensació rara, no està la Eli esperant-me i no estic acostumat a arribar i no tindre a ningú que hagi arribat abans que jo. La busco per l’avituallament i res, miro per tot arreu i tampoc, en aquell moment ja penso que s’ha perdut. Efectivament poc després arriba a meta i em confirma que un grupet de 10 corredors s’han equivocat i han fet 1 km de més.
Tot i així ens ha quedat un bon gust de boca i segurament ho tornarem a provar, però aquest cop a la llum del dia.
Pos. 104 Chechu Muñoz   1h 03’ 59”
Pos. 124 Eli Sala                  1h 07’ 07”


Mitja Marató Montornès del Vallès i cursa 5 km 03-03-2013


Crònica cedida per l'Oriol:

Dijous fent sèries se'm rebenta la cama i he de parar. No tinc clar si podré córrer a Montornès.
Provo de córrer avui per no perdre els diners de la inscripció, però molt lent i sense pressa, si punxo torno caminant.
Al final bones sensacions, la cama respon i al km 10 començo a apretar una mica i arribo a meta millorant la meva última marca en 1 minutet menys.
A l'arribada ens espera una caixa enorme amb productes de neteja Henkel, una samarreta tècnica molt xula i un plat de pasta boníssim per esmorzar-dinar !
L'organització perfecte, sol, sense fred, bon ambient i entre les dues competicions 5.500 corredors.
Avui.... última cursa abans del gran dia... d'aquí res (17 de març) la prova reina: La gran Marató de Barcelona !
Temps real: 1h 42' 44"

No hay comentarios: