CAP DE SETMANA DEL 20-21 D'ABRIL

.
Nou cap de setmana replet d'aventures per als amants del running, BTT i la pista d'atletisme.
Per una banda, l'Eloi va tornar a "volar" en els 100 mts llisos, assolint una nova marca personal i confirmant la seva millora en aquesta distància.
Per l'altra, els Brother's Sala, Chechu, Silvana i Josep Mª corrien entre les més de 27.000 persones de la cursa dels Bombers de Barcelona. Destacar la gran cursa de tots, però sobretot la millora en marca personal d'en Chechu en 2' respecte a l'anterior que la va fer 15 dies abans. Progressió a ritme vertiginòs
Per últim, els germans Flowers, Mario, Albert, Percha, Javi i Eric Señís "rodàven" més de 60 km amb BTT per les terres de Benabarre.
A tots ells, ENHORABONA!!! Seguim sumant kms!
 
CONTROL 100 MTS DE SABIÑÁNIGO
Crónica per l'Eloi:
4 de la tarda i som a Sabiñanigo , després d’una bona pallissa de viatge, tot s’ha de dir. Em trobo un dia esplèndid amb un paratge impressionant, la pista està a la part més alta del poble i les vistes són fascinants, sembla que no hi haurà molta gent ja que coincideix amb les lligues territorials de clubs. Efectivament al 100 només som 3 (fàcil fer podi jajaja) així que em toca fer marca.
Després d’una gran sortida a la que surto primer, a mitja recta m’avança un, però la sensació és que ha sigut una sèrie ràpida. Resultat impressionant 2n amb marca d’ 11”80 MMP i baixant de 12” una gran marca per ser a principi de temporada. Ara a per la propera.
 

 
 
Resultats a:
 
 
10 KM DELS BOMBERS DE BARCELONA
 
Crónica pel Chechu:
 
Si la meva crònica fos una pel·lícula es titularia “La Venjança es serveix freda”. Després de la cursa de bomber de Lleida tenia una espina clavada i que millor que treure-me-la a la cursa de bombers de Barcelona. Los brother’s Sala i jo en disposem a fer la cursa, lo bo que som quatre i cap surt al mateix calaix. Just quan anem a fer-nos la foto, ens trobem amb el J.Maria, la Silvana i un altre company. Doncs foto del club nombrosa.
Cursa que en teoria és ideal per fer marca pel seu recorregut plà. M’he preparat bé el recorregut mirant blogs i cròniques de gent. A la sortida ja tinc el primer inconvenient, tinc un calaix més enrere del que em pertoca i em serà impossible  seguir el globus de 45’ que és la meva intenció. De fet tinc lluny el de 48’ jejeje.
Sortida que et fica els pels de punta,molt emocionant amb minut de silenci pel marató de Boston. Amb 27.000 inscrits normal que marqui ja més de 2 minuts el marcador quan creuo la línia de sortida. Iniciem crono i al lio, poc a poc intento agafar un bon ritme, tinc com a referència la cursa de Lleida. Vaig un pel més lent, però és que els primers kilòmetres ja sabia que són amb un pèl de pujada. Quan acabem de pujar el paral·lel em surt un buff de dintre. Primers 5km un pèl mes lents però amb bones sensacions, ara en teoria és plà fins acabar en baixada segons la meva informació recopilada. Els kilòmetres 5 i 6 els faig al mateix ritme, és llavors quan m’entra la por al cos ja que començo a notar com si estigués apunt d’entrar-me flato. Començo a respirar fort, baixo un pelet el ritme i mil i una cosa que la gent m’ha dit que fa quan li ve flato, no se el que va ser exactament però creuar el km7 i em va desaparèixer aquesta sensació. Una cosa que té fer curses tan multitudinàries és que igual tu estàs fent la cursa de la teva vida però tens més de 1.000 persones al teu cantó, jo intentant lluitar contra el crono i encara tenia que anar avançant gent i gent. Els últims 500 metres van ser per gaudir, la feina està feta. Creuo meta i com sempre la Eli a l’arribada esperant-me, una forta abraçada, el que més m’agrada és que és igual el resultat, ella sempre està allí. Gràcies!!
Puc dir que és una cursa que és per fer marca sempre i quant surtis amb un bon calaix ( la Miriam va patir les conseqüències de sortir al mogollón ) i que de recorregut plà tampoc, em vaig enrecordar d’alguns insurrectos que em van dir que de Pont a Barruera és plà. Això sí molt ben organitzada.
Resultats:
499       Aitor Sala                  38:16
3603     Eli Sala                       44:32
3798     Silvana D’antonio   44:45
4474     Chechu Muñoz        45:30
6097     J.Maria Gràcia         47:14
18638   Miriam Sala              59:56
 



 RUTA DELS SALVATGES BTT DE BENABARRE
 
Un any més, èxit de participació de la ruta dels salvatges on hi havia diferents distàncies a escollir. Els nostres, van escollir la llarga "con dos coj...". Mala sort de l'Albert que va haver d'abandonar per poblemes mecànics, i mala sort pel Percha i pel Mario, que van perdre temps també per problemes mecànics.
A part, destacar la 7ª plaça de l'equip "The flowers" format per Mario, Antonio i Rogelio.
Enhorabona a tots demostrant que el nivell en BTT del club és més que alt!
 
Dels 238 finishers a la ruta llarga
 
Pos.20. Pablo Nerín - 2h53'37"
Pos.41. Mario Turrión - 3h05'07"
Pos.60. Pepe Porté - 3h18'38"
Pos.71. Antonio Flores - 3h29'36"
Pos.72. Rogelio Flores - 3h29'37"
Pos.93. Àngel Porté - 3h38'21"
Pos.114. Percha - 3h48'47"
Pos.205. Albert Ariño - 4h34'41"

Dels 220 finishers de la ruta mitja

Pos.171. Javi Señís - 3h49'40"
Pos.179. Eric Señís - 3h59'01"
 
 
 
 
 

No hay comentarios: