RESULTATS CAP DE SETMANA 6-7 D'ABRIL'13

Nou cap de setmana, nous reptes.
Per una banda, Cursa dels Bombers de Lleida amb èxit de participació, superant de llarg els 2000 corredors, i entre ells, 5 dels nostres.
Chechu, tot i obligat a caminar una estona per flato, realitza MMP i confirma la seva millora, GRAN CHECHU!
Aitor, recuperant-se encara de la marató, decideix acompanyar a la seva germana Eli i tots dos marquen una gran cursa. Miriam, decideix acompanyar al seu marit en el seu debut en cursa. GRANS BROTHERS SALA!
Oriol, recuperant-se de la marató en temps rècord, segueix millorant dia rere dia i torna a assolir una altra MMP, GRAN ORIOL!
Eric corrent amb l'equip d'intervenció, ESPECTACULAR!!!

Per altra banda, Eloi torna a la pista i, tot i la mala meteorologia, confirma que cada dia corre més ràpit. Gran esperit de superació de l'Eloi, GRAN ELOI!

Les ganes per millorar, les ganes per superar-se i l'objectiu de gaudir de l'esport empenyen a la gran majoria dels nostres a assolir els seus respectius objectius. ENHORABONA!

CRÒNICA CRITÈRIUM NOU BARRIS

Crònica per l'Eloi:

Les 3 de la tarda, em planto a la pista de Can Dragó sota un gran diluvi, després de mitja hora de cua per a les inscripcions i gairebé sense poder escalfar ens criden als corredors del 100, la pista estava plena d’aigua sobre tot els carrers 1 i 8, em toca sortir a la tercera sèrie pel carrer 7 i amb molt vent en contra(1,3ms), a la fi no esta malament, 4a posició amb 12”32. 20 min despres i amb una mica de rodatge, em toca el debut als 200, amb pluja i molt mes vent en contra (3,3ms), arribo a la meta 3r sembla que ha sigut bona sèrie, molt bones sensacions i el resultat ho ratifica 3r amb un temps de 25”15. Millors sensacions al 200 que al 100. Propera cita el 20 d’abril. Salut i km

Resultats a
http://www.fcatletisme.cat/Pairelliure/pairelliure2013/resulcriteriumnoubarris60413.pdf
http://www.federacionaragonesadeatletismo.com/index.php?type=public&zone=eventos&action=view&categoryID=285&codeID=2854







CURSA 10 KM BOMBERS DE LLEIDA

Crònica pel Chechu:


Aquest diumenge tocava fer la cursa de bombers de Lleida, cursa amb 2.800 inscrits i un recorregut molt pla per poder fer marca.

Los Brothers Sala, l’Oriol i jo ens disposem a fer aquestos 10.000 metres. Plantejament estrany d’inici, ja que el Aitor correrà amb la Eli ja que es la primera cursa després de fer el “tiempazo” al marató. La Eli encara arrossega un constipat que durant el dia abans es plantejava córrer o no. L’Oriol em diu que vol baixar de 45’ però encara arrossega molèsties també del marató. La Miriam decideix fer la cursa amb el seu marit, que és la seva primera cursa i a veure si així s’enganxa. Jo sóc com el típic desesperat a les 5 del matí en una discoteca, “a lo que surja”.

10:00 AM. Sortida de la cursa, jo m’afanyo a espavilar ja que he badat i surto massa enrere. Primer kilòmetre avançant a gent i sabent que ho afluixo o petaré. Col·locat a uns metres radere del globus de 45’ faig els primers 5 km còmodament i  amb un somriure que no me l'aguanto. Però tot lo bo s’acaba, a partir de la meitat de cursa les cames ja comencen a pesar i ja no vaig tan fresc, em disposo a aguantar el ritme o afluixar-lo un pelet, m'ho puc permetre després de com he fet els primers 5.000 metres.
Al km 7 ja em veia amb una gran marca a l’arribada i quan creia que ho tenia tot controlat per pulveritzar la meva marca personal ha arribat la desgràcia per a mi. Per no voler retallar en una corba, per voler fer les coses be... i per fer un canvi de ritme per no perdre massa temps, flato al canto. En aquell moment ha set un gerro d’aigua freda per a mi, no m'ho podia creure, poc a poc baixo el ritme del mal i fins i tot em tinc que ficar a caminar, s'em cauen les llàgrimes d’impotència i de dolor. Al cap em ve la paraula abandonar, però ràpidament penso que som aquí per disfrutar. Miro el rellotge i tampoc vaig tan malament per acabar dignament. Poc a poc començo a trotar però en fa mal encara, llavors en el últim km, ja sol em molesta i puc apretar, doncs a sprintar. ¿Resultat final? MMP 47:11 i no vaig ser l’únic del club a fer marca, l’Oriol també va apretar de valent per poder baixar temps.

Resultats:

499 Oriol Faidella   43’38” MMP
710 Eli Sala             45’32”
711 Aitor Sala          45’44”
944 Chechu Muñoz 47’11” MMP
2244 Miriam Sala     1h 13’48”
ERIC SEÑÍS, amb l'equip d'intervenció - 1h30'



 

1 comentario:

Chechu dijo...

Anda que la pose de l'oriol a la foto!!!