XIV EDICIÓ BTT DE SERRADUY

Cap de setmana festiu on uns quants dels nostres van optar per anar a "tastar" els circuits dels nostres veïns. Ben "tastats", ja que, pel que ens comenten, la quantitat de fang acumulat era impressionant.
A destacar la boníssima carrera dels 4. Albert fent TOP10 i molt aprop del top5, impressionant. Vane tornant al podi, tot i punxar, impressionant. Rogelio i Antonio companyerisme 100% i carrerón, impressionant.

Aquí teniu la crónica feta per la Vane:

"Es presenta divendres Sant al calendari i resulta que el nostre company Fernando ens comunica que hi ha una cursa de btt a Serraduy.

L’Albert li fa gràcia anar i jo m’animo amb ell, tot i que de viatge cap a Serraduy penso que potser és una mica agossarat pel poquets, molt poquets kilometres que porto entrenats. No passa res, diuen que lo important és participar (quina broma!).

Recollida de dorsals, terreny súper enfangat (intransitable). L’Albert diu que mai havia vist tan fang, jo ja estic suant.
Ens trobem als germans Flores (Rogelio i Antonio) i a dos amics d’ells.

Tret de sortida, fem 100m de baixada i saltem de la bici, comença el súper fang….corrents cap amunt amb la bici al coll. Quan dic al Coll, és literal. La major part de la cursa amb fang no es podía deixar la bici que rodés perquè no rodava. La meva poca experiència amb curses de Btt per no dir que cap ni una, pensava que allò era normal. Aiiiix que he d’apendre encara.
Em bullen les cames al màxim, veig que vaig primera de noies i que poc a poc em vaig trobant millor.

L’Albert ha volat, porta la seva bici nova del 29 i va com un cohet. L’Antonio i Rogelio van pujant amb la seva alegria que els caracteritza.
Ja estic arribant a coronar la pujada, estic morta però vaig fent i de repent xoooof la roda de darrera. Punxada!! Decideixo abandonar i ja veig que deseguida amb un somriure m’adelanten les tres primeres noies ( que contentes estan les punyeteres!) començo a baixar amb la bici al costat ” Amb el que ha costat pujar!” De repent m’apareixen dos àngels amb un somriure a la cara que no em deixen abandonar de cap de les maneres. Doncs sí, estic parlant dels germans Flores. Ràpidament es posen mans a la obra per canviar la roda (sort d’ells).
Crec que feia dies que no reia tant!! Són boníssims, quina alegria desprenen.
Començem a pedalar, miro enrera i no queda ni cristo. Riures, bromes i ganes de passar-ho bé.
Comença el descens suicida, Són unes màquines baixant, faig el que puc, em concentro, em poso a roda i aprenc tot el que puc. Genial!
Cridem com a nens petits (vámos Roge! Vámos Antonio! Vámos Vane) ens animem tant que sense adonar-nos ja hem avançat a un mun de gent.
I ostres tinc a la tercera noia a la vista….Roge diu que a per ella, doncs a per ella. Pedalades fortes i a passar-la. Més riures, més bromes i ja ens queda poquet.
Ens comuniquen que queden tres kilometres per meta. Els tres contents anem fent sense pensar gaire amb el que ens trobaríem.

De veritat noies, no mal gasteu els dinerets amb balnearis per fer-vos tractament de fangoterapia. A Serraduy ho podeu fer gratis. Quina animalada!

La bici al coll, els braços destrossats, riuades, gent pel terra… per fí, em diuen que la cursa havia sigut duríssima pel fang ( uf menos mal! Pensava que era normal aquelles condicions i estava pensant de no fer cap més).
M’ajuda Rogelio a treure la bici del fang, els braços els tenim morts i els tres kilometres ja fa estona que els hem fet i la meta no arriba.

Sortim d’aquella odisea infernal, l’Antonio que està molt valent pensem que ja està a meta i amb Rogelio rient entrem al poble, a 100m de creuar la meta ens espera L’Antonio per entrar els tres junts. Qué bonic! Han estat pendent un de l’altre tota l’estona i a mí m’han tractat com una reina. Així són els germans Flores! Genials!
Creuem meta, abraçades, agraïments i ens comuniquen que el torpedo de l’Albert s’ha plantat 9è de la general amb punxada inclosa. Felicitats! Ets un crack!
Ara a esperar a la propera, no em podía imaginar que això podía ser tan dur. Ara ja tenim nous reptes per començar a entrenar. "




Pos.9. Albert Ariño - 1h45'42"
Pos.57. Vane Señís - 2h37'40" (Pos.3. Categoria femenina)
Pos.58. Rogelio Flores - 2h37'41"
Pos.59. Antonio Flores - 2h37'43"

Totes les classificacions a http://turismoribagorza.org/

No hay comentarios: