CAP DE SETMANA DEL 29-30 DE JUNY

.
Cap de setmana MOLT complert.
Moltes curses i de totes les disciplines.
Per una banda, VALLIBIERNA - Marató, mitja marató i cursa de 10 km. Distàncies per a tots els gustos.
La marató era Campionat d'Espanya i la cursa de 10 km era Campionat d'Espanya de júniors i cadets.
MOLT NIVELL i molta participació. Cursa que s'està consolidant. BONA notícia.
Dels nostres teníem a Oriol Faidella i Javi Oliva disposats a donar-ho TOT a la mitja marató. I així ho van fer, i ocupant una molt bona posició. També hi era Albert Isasi, corrent la cursa de 10 km i marcant un bon registre. A tots ells ENHORABONA! Per altra banda, molts socis van col·laborar amb la organització, i entre ells, Percha fent de tancament de la mitja marató, i Eli i Chechu fent de tancament de la cursa de 10 km.
Per un altre cantó, CRONOESCALADA DE BTT DE BENEBARRE, cursa de 10 km de pujada amb sortida cada 1' amb estil crono. Antonio i Rogelio Flores, Vane, Albert Ariño i Mario van fer acte de presència i TOTS ells fent una BONÍSSIMA ACTUACIÓ.
Mario va ocupar la 1ª posició de la seva categoria, deixant al 2on classificat a més de 8' i Vane també va ocupar la 1ª posició en fèmines. NIVELL DEL BO!!! ENHORABONA!
I finalment, Aitor va tornar al "ruedo" corrent una cursa nocturna de 5 km a Calella i ocupant la 9ª plaça de més de 100 corredors. ESPECTACULAR actuació, tenint en compte que es troba fora de temporada i amb nul·la preparació.

CURSA NOCTURNA MARESME 5K - CALELLA 2013

Crònica cedida per l'Aitor:


Després d'1 mes parat, sense competir ni entrenar per carregar piles per la propera temporada, tenia ganes de mobilitzar les cames amb una cursa curta, de 5km...I així ho decideixo, busco a la pàgina de Runedia curses de 5km per a aquest cap de setmana, i cap a Calella... Cursa nocturna pel passeig marítim, amb 125 corredors a la sortida. Dues voltes a un circuit de 2.500 mtrs, per terreny de sorra, vora el mar...Sortida a les 21h, amb bona temperatura. Les cames, des d'un bon inici ja me les notava sense xispa ni força, però ja sabia el que em tocava, sense entrenament toca patir...I així va ser. Finalment, bon sabor de boca quedant en 9a posició.
Pos. 9. Aitor Sala. 19'25"
http://www.runedia.com/curses-fitxa-resultats.php?id_cursa=201315582&nomf=&hmin=00&mmin=00&smin=00&hmax=99&mmax=00&smax=00&last_filter=201315582--00-00-00-99-00-00&page=1


CRONOESCALADA BTT - 10 km - DE BENABARRE 2013

Crònica cedida per la Vane:

30 de Juny. Benabarre


Per fí, última cursa del circuit de btt de curses de la Ribagorza. Avui ens toca fer una cronoescalada de 10km amb un desnivell de 650m aprox per pista no asfaltada.

Els germans Flores, Mario el cadete volador, l’Albert i jo decidim anar-hi, buscant puntets per acabar millor dins la llista del circuit.

Arribada a Benabarre, entrega de dorsals correlatius i sortides a cada minut.

La sortida, és a la rampa més dreta de tot el poble, això pinta… cremada de cames i com diu el meu cosí Percha “resqueme” assegurat.

Ens posem els dorsals, ja som coneguts a les curses. N’hi ha que són coneguts perquè són bons, nosaltres perquè som els més escandalosos amb diferència.

Rogelio cantant, Antonio amb el seu humor, Albert que no para de dir tonteries, Vane que riu i Mario que ha perdut els imperdibles.

“Mario, no pots perdre els imperdibles perquè són im-perdibles”
Albert Ariño

Desprès de riure molt i molt decidim anar a reconèixer el recorregut, ja donen sortides i la gent com una cohet pujen la rampa de la muerte.

Sembla que ja ens toca sortir. Rogelio el primer, diu que vol fer de llebre al seu germà Antonio (Jo m’ho vaig creure), Antonio el segon a tope per agafar al seu germà (encara el busca) , la Vane, l’Albert i Mario.

Sortim tots molt ràpid, hi ha gent mirant i s’ha de fer bé (encara que estiguis mort als 800m més endavant quan ningú et veu). I abans del km2 em passa l’Albert (sense compassió) i una mica més tard, em torna a passar Mario que va en persecussió de l’Albert. Sento molta enveja, van molt forts.

Puja, planeja, puja, puja i puja i em trobo a l’Antonio. Ens animem mutuament i continuem apretant tant com podem. És una cursa ràpida i molt explosiva.

Els últims km es fan molt durs, terreny molt trencat i amb gran pendent.

Meta agònica, tothom sua, ningú parla i passat uns segons arriba l’abraçada dels companys “lo millor de la cursa”.
Resultat de la cursa:

Mario: 31’27” (1er classificat en categoria cadet)
Albert: 32’23”
Vane: 38’31” (1ª classificada en categoria femenina)
Rogelio: 39’37”
Antonio: 42’10”

Gràcies a tots per les bones estones que em feu passar abans i desprès de la cursa.

Vane



 


VALLIBIERNA 2013

Crònica cedida per l'Oriol:

Bueno, després d'unes setmanes sense competir i per treure'm la espina clavada de la cursa de la Faiada decideixo córrer la Sky Race.

Molta gent ja m'havia dit que era una cursa força dura, que per pujar al Comadelo s'ha d'estar molt fort i que era més dura que la mitja de la Faiada, però enlloc de fer-me enrere encara em donen més motius per córrer.

Resumiré la cursa dient que sí que és dura, i que si no s'entrena pots patir molt o arribar últim, o les dues coses juntes. Aquí dalt entre el CAR i el CEAR hi ha molt de nivell i això de fer podi sembla que sigui "el normar", una costum i bufar i fer ampolles.... però jo penso que quan hi ha pocs inscrits poden passar dues coses o que quedis primer o que la resta d'inscrits siguin unes màquines i fotis el ridícul. Mai s'ha de menys preuar ningú ni anar de sobrat o et pots fotre una bona ostia que et fa posar de peus a terra. Humilitat per davant de tot i mai pensar que el del teu costat es menys que tu.

Hi havia 100 inscrits, doncs vaig pensar 99 cracks, no has entrenat mai per una cursa de muntanya i fotràs el pena.

Em trobo Tito al creuament de la cursa de 10 i 21 km i quan em diu: "vas dels 25 primers" no m'ho crec... va ser una injecció directa d'energia per no afluixar i pujar fort i apretar les dents fins a dalt del Comadelo. Durant els primers 10 km em vaig fixant com a punt de referència el ritme de Javi Oliva que és impossible de perdre ja que va de groc i se'l veu de lluny i el tinc pràcticament tota la cursa a 100m davant meu. Fins al cim m'avança només una persona. I a partir d'allà puc dir que comença la cursa de veritat.

Mare meva, quina baixada... encara tinc els quàdriceps garratibats. Ja pots pujar ràpid ja que si no has entrenat les baixades no tens res a fer. M'avancen 6 corredors i intento no baixar el ritme però costa molt... quan me n'adono ja he perdut de vista el Javi.

Ja arribem a Ginast i allà hi ha mig Pont de Suert animant-me. Bien ! Allà comencen els 2 últims km plans seguint el riu que se'm fan eterns !

Des de l'inici de la cursa em vaig creuant amb Mireia Santesmases i anem xerrant, ens avancem mútuament a trams m'avança 2 o 3 cops i jo després la vaig tornar a agafar en 2 o tres ocasions més i arribo a meta pocs minuts abans que ella. Tot un honor córrer al seu costat.

L'arribada a la plaça Major de Vilaller és impressionant i jo arribo destrossat però feliç.

En fi, Una cursa dura però molt argraïda amb unes vistes impressionants, una organització i avituallaments perfectes i molts bon ambient. L'any que ve repeteixo segur !

Sky Race 21 Km

posició: 21 OLIVA,JAVIER ESP 1983 CAR 02:48:05 - 42:07 min.

posició: 31 FAIDELLA,ORIOL ESP 1982 CLUB ATLÈTIC RIBAGORÇANA 02:55:01 - 49:03 min.

corredors classificats: 87

Initiation Race 10 km

posició: 7 ISASI,ALBERT ESP 1977 CLUB ATLÈTIC RIBAGORÇANA 01:21:00 - 7:19 min.

corredors classificats:22


 







                     

No hay comentarios: