CAP DE SETMANA DEL 3-4 D'AGOST

.
Torne'm a la càrrega!
 
Cap de setmana amb la primera edició de la PSORITRAIL, cursa benèfica per la Psoriasi que neixia en un any complicat amb excès de curses arreu i amb diversos actes de cap de setmana que dificultàven l'augment del llistat d'inscrits. Finalment 65 corredors i caminadors sortien de la població de Barruera direcció el Balneari de Caldes de Boi, "batejant" la cursa per consolidar-la l'any vinent. Treballarem per a que així ho sigui.
Àlex, Oriol, Albert Isasi, Gatxia, Chechu, Javi Señís, Vane Señis, Anna Saura, Gerard Subirà, Laura Castellarnau i Pau Farré (nova incorporació al Club) representàven els colors del Club.
 
Per altra banda, a les 21h del mateix dia, també es cel·lebrava la 1ª Edició de la Era Nocturna de Vielha, cursa de 10 km pels carrers de la població amb un gran ambient. Isma, Tito i Oriol (que també havia participat a la Psoritrail) hi acudien.
 
PSORITRAIL RUN I CAMINADA'13
 
Crònica cedida per l'Oriol:

Bé, primera edició i fins a últim moment pensant que que serien molts pocs participant. Al final, sortosament, es van inscriure al mateix dia una bona colla arribant quasi als 60 runners !
Cursa més dureta del que sembla, al principi és pla però "va fent" i els 2-3 últims quilòmetres es fan exigents, sembla tota l'estona que ja hi ets, que ja hi ets, però la meta no arriba! 

Al final, arribada a meta triomfal de tots els participants amb un súper "Speaker", menjar, beguda, bossa del corredor, amb samarreta i bidó, i servei de dutxes a les piscines i servei d'autobús gratuït per tornar a Barruera.

Remarcar que Jaume Leiva, l'actual campió d'Espanya de mitja marató, va ser present a la cursa però no com a corredor, va ser present a l'entrega de premis i va lliurar les medalles a tots els guanyadors que es van endur uns molt bons premis de mà del Balneari. Tot un honor !

A nivell personal, he de dir que molt content ja que portava una setmaneta cansat i no les tenia totes ... Vaig utilitzar la tàctica de sortir a "full" que és la que últimament em va millor, i a mitja cursa si cal reduir ja hi seré a temps.  Hi havia bons corredors de la comarca i rodalies que es van endur el podi ben merescut.

Una organització 10, un recorregut, per cert desbrossat dies abans per la cursa, 10, i un ambient d'esport 10. 

En resum, una jornada de Trailrun i natura 100% recomanable a tothom al cor de la Vall de Boí de cara a l'any que ve, que a qui no li agradi córrer pot fer el circuit a peu. 

L'any que ve més i millor !!

PSORITRAIL RUN - CLASSIFICACIÓ DEL CAR DE LA GENERAL:
3 - Alejandro Asensio - 50'28" (1er Veretà M)
13 - Oriol Faidella - 55'54"
16 - Vane Señís - 56'51" (1ra Sènior F)
19 - Gerard Subirà - 56'54"
23 - Javi Señís - 1h00'56"
24 - Albert Isasi - 1h00'57"
27 - Anna Saura - 1h02'32" (2na Sènior F)
31 - Iván Garcia - 1h04'26"
32 - Chechu Muñoz - 1h05'23"
38 - Pau Farré - 1h08'49"
PSORITRAIL CAMINADA - CLASSIFICACIÓ DEL CAR DE LA GENERAL:
7 - Laura Castellarnau - 2:27:14

Resultats Generals: https://www.inscripcions.cat/psoritrail2013/classificacions

 
 
1ª ERA NOCTURNA VIELHA
 
Després de la Psoritrail, tocava agafar forces i viatjar cap a Vielha a veure els nostres companys del C.A.V.A i col·laborar en la seva primera edició de la Era Nocturna, primera cursa important a la població.
Oriol, que duplicava cursa degut a la seva participació a la Psoritrail, Isma i jo hi anàvem amb moltes ganes.
Ambient impressionant i qualitat a la sortida, amb Jaume Leiva, Campió d'Espanya de Mitja Marató i Iván Espílez, un dels millors corredors en 10 km de Catalunya.
Com sempre, a primera línea per a intentar donar-ho tot. La cursa a peu no és el meu fort, però intento superar-me dia a dia i intento aguantar el que puc el ritme dels bons. Els bons són molt bons i encara queden MOLT lluny. Hem de seguir treballant.
 
Sortida molt ràpida, ja que teníem al davant a 2 atletes que corren els 10 km per sota de 30'. Ells anàven al 80%, però la resta anàvem al 110%.
Ràpidament marxen els dos i per darrera la cursa s'estira. Personalment em vaig ficar en un grup dels primers 15 corredors, però sortia amb moltes ganes i vaig decidir marxar a "l'aventura". Ràpidament em sitúo en 7ª posició i el meu "coco" no para de dir-me que tiri, però les meves cames van patint.
Passo la primera volta, pel mig de la sortida, i amb un ambient espectacular, on la batucada i els crits del públic aconsegueixen ficar-me la pell de gallina. Molta gent coneguda de la Vall d'Aran cridàven el meu nom i l'emoció em feia còrrer més ràpit. Que important és la ment en aquestes curses...
A la segona volta passo el 6é i el 5é el tinc a uns 200 mts. Penso en donar-ho tot i fer la cursa de la meva vida. Deixo al 6é i atrapo al 5é. Tinc un bon dia i decideixo tornar a marxar i ho aconsegueixo. No m'ho crec, vaig 5é! Això no m'ho treu ningú! Apreto i apreto per a mantindre la posició i els companys de la Vall d'Aran m'animen al màxim. Final!
Impressionant, 5a posició per darrere de 2 atletes professionals i 2 atletes de la Vall d'Aran. És el meu dia.
Per darrere arriben l'Isma i l'Oriol que acaben una boníssima cursa demostrant el seu EXCEL·LENT estat de forma. L'Isma entra en el TOP15 i l'Oriol acaba un dia amb dos curses, IMPRESSIONANT! Dos GRANS corredors!
Cursa molt recomanable, que personalment la vaig trobar molt dura degut al continu puja i baixa pels carrers de Vielha i els continus girs de 180º. De totes maneres, el circuit em va ENCANTAR.
I respecte a la organització, UN MERESCUDÍSSIM 10!
L'any vinent repetirem i crec...que serà en massa.
 
Distància de 10.440 mts
 
Pos.5. Tito Pueyo - 41'15"
Pos.13. Isma Urban - 43'39"
Pos.31. Oriol Faidella - 46'35"
 
 
 
 

 

No hay comentarios: