CURSES AGOST

.
Ja fa dies que no hi havia cap entrada al blog degut al "caos" del mes d'agost. Mes ple de vacances, festes majors i coses varies on la gent "desconnecta" de la rutina, com les entrades setmanals d'aquest blog.
S'acaba l'agost i sembla que, poc a poc, ens tornem a "organitzar".
Durant aquest mes hem tingut moltes coses, més o menys importants, que intentaré resumir i en ordre de cel·lebració durant el mes.

CRONOESCALADA DE BTT "PUYADA A LIRI" 07-08-13

Crònica cedida per la Vane:

7km amb 421m de desnivell

Dimecres 7 d'Agost comencen les festes del nostre poble i abans d'agafar esbranzida decideixo anar a fer la crono de Castejon de Sos.
No tinc gaire sort, ningú em vol acompanyar, tant sí com no vull anar. L'he preparat i s'ha d'anar a per totes.
Agafo dorsal, escalfo una miqueta amb la gent d'allà i aviat donen el tret de sortida. Aquest any és 1km més, el crono es posa en marxa a Castejón. 200m sortida neutralitzada i a tope.
Al km 4 comença a ploure amb força, algunes màquines ja han arribat, és una pujada molt agònica. Creuo meta amb un temps de 23'31" i amb primera posició. Congelada espero els premis (un trofeu i 100€ tenen la culpa) i amb ganes de marxar que és festa major.

MILLA URBANA DEL PONT DE SUERT 09-08-13

Edició número 27 de la Milla Urbana del Pont de Suert. Milla gratuïta i enclavada al mig de la Festa Major on petits i grans passen una bona tarda fent esport al mig del poble. Milla que, any rere any, guanya més adeptes, superant aquest any les 100 places de llarg.
Agraïr la feina al Consell Esportiu del Pont de Suert per fer-nos passar una bona tarda d'esport i a tot el poble involucrat participant o animant.
El Club Atlètic Ribagorçana va estar-hi present amb molta participació (i animació). Donar l'enhorabona a tots els participants, ja que en festes majors, és fa molt dur córrer una milla urbana.

GRAN foto cedida per Maite Clemente on es poden veure gairebé tots els participants del Club:

 


 
2ª MASTER CLASS DE SPINNING AL CARRER DEL PONT DE SUERT 09-08-13

Al finalitzar la Milla Urbana, i sense temps per descansar, s'organitzava la 2ª Master Class de Spinning al carrer. Acte totalment gratuït dirigit per un "servidor" amb l'ajuda dels amics "Coro i Judith" i amb la col·laboració de molts integrants del Club Atlètic Ribagorçana.
Personalment, molt agraït a tots els assistents, tant els que van pedalar com els que van animar l'ambient, per a fer d'aquesta activitat una gran festa.
L'objectiu d'aquest acte és la col·laboració amb la festa major, fent una activitat sense cost per a la Comissió de Festes i atançar una mica més aquesta modalitat a la població. Molt content pel resultat!





II CURSA GORMANDA DE VILALLER 17-08-13

Crònica cedida pel SUPER MARIO:

Ahir es va celebrar la II Gormanda a Vilaller en plenes festes majors.
A les 17h tots els participants vam recollir els dorsals, del CAR vam ser Albert, Vane, Tito, Alex, Antonio, Maje, Josep Mª Gràcia, Josep Mª Vaqué, Josep Cortina, Laura, Àlex júnior i jo. En total 12 integrants.
A les 18h va exclatar un petard de sortida... Tots vam sortir molt fort, però un integrant del CEV ens va sorprendre per la seva escapada al principi de la pujada, l'Alejandro Alfageme.
Jo darrera d'ell, però pujava molt ràpid i se m'escapava. Al final d'aquest caminet hi seguia un tram de pista on em vaig poder situar en primera posició, perseguit per Alex i Albert. Les posicions es van mantindre fins coronar el punt més alt. Jo sabia que sino baixava com un jabalí em passarien, i així ho vaig fer. Fins arribar a Vilaller vaig anar a tope, però la pujada del "trinquet" em va acabar de petar, a jo i a tots els participants, penso. Després de la pujada, un plà baixada i meta !!
Alex i Albert anaven darrera meu però no se en quin punt de la cursa Albert va passar a Alex.
En categoria femenina Vane va ocupar la primera plaça i Maje la 2ª.

Segon any que faig aquesta cursa, i hi tornaré, l'organització és boníssima, sempre atents al corredor i l'ambient en plena festa major no es pot superar.

Moltes felicitats a tots el finishers !




XXXV CURSA POPULAR DE CASTELLBISBAL 18-08-13
 
Crònica cedida per l'Aitor Sala:

Per tal de no desconectar del tot del running durant el periode estival, m'apropo a la localitat de Castellbisbal, aprofitant que la tinc al costat de casa, per fer aquesta cursa de 6,2km. Circuit ple de tobogans i amb un ambient xulo, tot i estar a la época que estem. Unes 225 persones sortim amb ganes de passar un matí d'esport i a patir una mica de calor.
Pos. 35. Aitor Sala. 26'49"


 
CUCA DE LLUM'13 17-08-13

Crònica cedida per l'Oriol:

3ª edició de la Cuca de llum a Talarn. Curs nocturna de muntanya, mitja marató amb 1.000m + i molts bons corredors que venen a mossegar per obtenir punts, ja que forma part de la lliga "correpallars" de curses de muntanya pallareses.

La cursa en si no té res però el fet de fer-la de nit la fa molt molta especial i coincidint amb lluna plena encara més !

És la genial conca de tremp! És a dir, pels qui no hagin corregut mai per allà és un camp de fang, aigua, fang, fang, aigua, arbustos que punxen cada 4 passes, sotabosc i pedra suelta. Terreny només apte per els autèntics bojos del trailrunning amb ganes de patir !!

L'organització va ser perfeta. La sortida i arribada era de la plaça major de Talarn, també es va fer la "cuqueta de llum" cursa infantil, i la cuca en modalitat caminada popular. També hi havia dret per entrar a les piscines municipals un sopar popular amb musica a l'arribada i com a obsequi uns pantalons curts per córrer.

Pel que fa a mi, vaig anar-hi amb un amic meu dels Tremp Runners que havia pujat a la Psoritrailrun i ara em tocava a mi baixar al pallars. Vaig anar-hi massa obsessionat en voler fer un bon temps cosa que em va perjudicar. Venia cansat d'una setmana dura i no estava al meu 100%. Quan vaig veure que la cosa no anava com esperava vaig canviar en "xip" i vaig decidir no mirar més el rellotge i simplement gaudir de la cursa, de la gent, de les vistes nocturnes amb la lluna plena de fons i parar als avituallaments a menjar i beure com déu mana!

Al tram final vaig poder apretar una mica més ja que era exactament el mateix que de la caminada de les carenes i m'era familiar.

A l'arribada tot el poble involucrat a la cursa i donant ànims. La recomano a tothom que li agradi el món del trailrunning de nit !

Posició 60 de 124 runners - Temps: 02:29:53

Classificacions generals: https://www.inscripcions.cat/cucadellum2013/classificacions

TRAINING CAMP WEFEEL SPORT (Blanchart & Moragues) 23-24-25 D'AGOST'13

Crònica per Chechu Muñoz:

Aquest cap de setmana, de la mà de Wefeel sport, vam tenir el campus de triatló de Miquel Blanchart al Pont de Suert.  Tres dies plens de durs entrenaments i grans consells per  tal de millorar en les tres disciplines que formen el nostre esport. Uns 15 participants vam formar el grup d’entrenament, en el qual regnava un bon ambient i molta germanor, curiós que hi hagués mes gent del C.A.V.A. de Vielha que del nostre propi Club. A part, durant el transcurs del campus vam ser gravats per un documental sobre la preparació del company Rafa Navarro de cara al seu debut en l’Ironman de Calella.
Divendres va haver sessió de natació al pantà amb en Miquel Blanchart, on es va començar a sumar braçades i ja es van veure els primers “piques sans ” que solen caracteritzar aquests entrenaments. Després tots plegats vam tenir la presentació a l’Ajuntament amb la presència del regidor d’esports.
Dissabte vam començar el dia amb més natació, aquest cop a la piscina d’estiu i ja amb la presencia de l’Eloi, l’altre entrenador de Wefeel sport. Sèries de natació i sobretot correcció de la braçada dels menys experts és el que vam poder aprofitar durant la primera part del matí. La segona part era el sector de córrer i consistia en un escalfament per la població i seguint el recorregut del triatló. Després tècnica de cursa i 5 sèries de 1000 metres. El bon ambient del grup es va traduir que la majoria vam anar plegats a dinar i comentar les jugades de cadascú.  Si encara amb lo del matí no hi vam tenir prou, a la tarda va tocar agafar les bicis per anar en grup fins a Boí i tornar amb dos grups per tal de poder millorar o per alguns com jo, aprendre la tècnica de fer relleus en grup.
Diumenge, últim dia del campus. Vam començar un altre cop al pantà i acabant amb un últim exercici de persecució que va fer que ens exprimíssim al màxim. L’últim entrenament va ser de bici, amb unes sèries entre Llesp i Barruera on jo personalment vaig veure al “hombre del mazo”. Com a cloenda del campus es va organitzar un dinar al balneari de Caldes on vam ficar punt i final
Gran cap de setmana d’esport, i el millor, en bona companyia. Gràcies a tots! Un plaer i esperem poder-ho repetir l’any que ve.
 
 
 
 





No hay comentarios: