CAP DE SETMANA DEL 31-01 DE SETEMBRE

Primer cap de setmana de setembre i tornem a la càrrega amb nombroses curses per a tots els gustos. Cada cop hi ha més curses per a elegir, i això, per als que ens agrada competir, és un luxe. Podem dir que una cosa és fer esport i l'altra és entrenar. I si s'entrena, buscant millora i resultats, és per a competir. I això ens agrada i molt!

Per una banda, aquest cap de setmana és cel.lebrava la Pedalaran on Mario i Antonio Flores hi acudien per a passar un bon dia de diumenge. I així ho van fer! A més, SUPER MARIO va tornar a pujar al podi ocupant la 2a plaça de la general. Enhorabona crack!

Per altra banda, Aitor tornava a la càrrega en el seu inici de temporada de runner, fent la cursa de la vinya de St. Llorens d'Hortons i retrobant-se amb les sensacions de la competició. Va tornar a gaudir, i això només vol dir una cosa..., objectiu complert! Estic segur que aquesta temporada portarà moltes alegries a l'Aitor. Ànims!

I finalment, Anna i jo, viatjàvem a  Oropesa, a fer la 2a Edició del dur Triatló Sprint d'Oropesa, on aquesta setmana estem de vacances amb la petita Zoe a disfrutar de la varietat de "parques" infantils.
Triatló, més que recomanable, on l'Anna va fer una espectacular cursa ocupant la 3a plaça de la general. GRAN TRIATLETA!

PEDALARAN 2013

Crònica cedida per Mario:

Hoy tocaba 3ª Pedalaran.
Pedalada de btt y cicloturismo. Yo me decanté por la Agla, 45km de btt.
Llegamos a las 8:30 con Antonio Flores Carmona en Vielha, buen ambiente ciclista.
Había más ciclistas de carretera, los compañeros del CAVA es...taban allí !
A las 10h se da la salida, el gps se me bloquea y no le puedo dar al Start, un caos, al final lo logro...
El la primera subida un ciclista de Team Pedales del Mundo se pone a tirar, un buen ritmo.
Cuando empieza la bajada se escapa un ciclista de Vitaldent.
Nos quedamos los dos en la bajada y mientras bajo se me va la rueda de delante y un radio se sale del buje y el radio queda suelto. Por mi mente pasaron varias cosas, abandono y me aseguro de no romper la rueda, paro a un pueblo y cojo una cuerda para atar el radio y así no se rompe, un radio cuanto cuesta? Si se rompe lo cambio, pero si repercute al buen funcionamiento de la rueda?...
Finalmente decido acabar la carrera y que el radio haga lo que quiera. En las bajadas no puede darlo todo porque la rueda iba muy descentrada pero en la subida recuperaba tiempos.
En la segunda subida pude dejar al compañero y ponerme en segunda posición!
La tercera subida, el principio era por asfalto, hacíamos tres quilómetros por la carretera que sube al Saut deth Pish, y continuaba por unos senderos.
La vuelta a Vielha era muy divertida, íbamos casi todo el tiempo por senderos despedregados y divertidos, una pasada !!
Finalmente quedé en segunda posición de la general.

Ah, muchas felicidades a la organización por la pedalada de btt, muy bien señalizada y un recorrido muy bonito !
Y agradecer a Copos bike que al finalizar la carrera me arregló la rueda delantera ! Gracias Chema !

II TRIATLÓ SPRINT D'OROPESA 01/09/13

Una de les coses que portem fent uns quants anys, és fer coincidir les nostres vacances amb triatlons, de tal manera que visitem llocs nous i coneixem noves curses. Són les nostres vacances triatlètiques.

Aquest any, amb l'objectiu de que la Zoe s'ho passés genial a les vacances, vam decidir viatjar a Oropesa del mar (Marina d'Or - Ciudad de vacaciones) on hi ha de tot per als més petits: Parcs aquàtics infantils, parcs d'atraccions, desfilades de carrosses, jardín encantado,...., per la Zoe cada dia és una aventura.

La cursa va ser diumenge, distància sprint, però no apta per a debutants. Circuit de bici MOLT exigent amb pendents del 18% on vam veure més d'un triaetleta baixar-se de la bicicleta.
Ens presentem a la sortida Anna i jo amb un amic de València, Fer, al que hem ficat en aquest món i no crec que torni a sortir-ne mai més. Us aseguro que el triatló enganxa i molt. A més, la seva dona Esther, va ser qui es va quedar amb Zoe, sent les nostres dos GRANS SUPPORTERS.

10h sortida dels homes i 3' més tard sortida de les dones. Primers 50 mts corrent per l'aigua ja que arribava per sota del genoll. Allí vaig veure, com gran part de triatletes, amb més experiència corrent per l'aigua m'avançàven, de tal manera que, al fer la primera braçada, tenia més de 70 nedadors al davant. I això sortint en primera línea!
És igual, no hi ha temps per lamentacions. Començo a nedar tot el fort que puc i començo a avançar gent. Natació un pèl més curta, potser 650 mts enlloc de 750 mts i surto en posició 33.
Comença la bici. Un continu puja i baixa de dues voltes, on la 2a part de cada volta té pendents del 18% i fica a la gent "a puesto". Començo a passar a gent  i calculo que ja dec estar sobre els 25 primers. Personalment, em va encantar la bici, dura però divertida.

Tram de cursa a peu. Transició molt llarga on em passa algun triatleta i a intentar córrer després de la duríssima bici que acabàvem de fer. Crec que vaig fer el meu millor parcial de cursa a peu en tri, fent els 5 km a 3'54", però com corre la gent, mare meua..., em van acabar passant uns 8 corredors tornant-me a la posició 33 inicial.
L'Anna, per la seva banda, va tornar a fer una remuntada, sortint de l'aigua en 7a posició (cosa que hem de millorar) i ascendint fins a la 3a plaça en el primer sector de bici. Aquesta plaça la va mantenir fins al final en una gran lluita, ja que la 2a, 3a i 4a van arribar en menys d1' de diferència.
Un altre trofeu per a la seva estanteria, en una temporada que està donant molts fruits.

Personalment molt content per la petita millora i amb ganes per seguir entrenant i seguir millorant.

Dels 300 finishers:

Pos.33. Tito Pueyo - 1h15'43"
Pos.148. Anna Saura - 1h29'28" (3ª classificada femenina)

XVII Cursa de la Vinya

Crònica cedida per l'Aitor:

Arriba setembre, i ara sí que sí, tret de sortida a la nova temporada 2013/2014...I benvinguts els nous reptes!. Aquest any començo amb moltes ganes de competir; el descans noto que m'ha sentat prou bé...Ara toca agafar la forma mica en mica.
Trio la Cursa de la Vinya de Sant Llorens d'Hortons per iniciar-me. Cursa molt xula pels paratges entre vinyes, però massa puja i baixa pel meu gust. No és una cursa fàcil, i em dona la sensació d'estar fent un farleck constant durant 10km...pero bueno, era del que es tractava, fer un entrenament de qualitat per suar la cansalada.
A destacar la bona organització, que tracta molt els detalls per a que la gent marxi contenta. La bossa del corredor de luxe, amb botella de cava, samarreta tècnica, crema solar, after sun, un pot de norit, i medalla pels finishers...Finalment vam ser 361 corredors els que vam acabar aquesta cursa.

Pos. 46. Aitor Sala. 42'57"