CAP DE SETMANA DEL 7-8 DE SETEMBRE

.
Nou cap de setmana i nova aventura per a part dels integrants del Club!
 
Per una banda es cel·lebrava la Turbon Non Stop. Circuit de BTT de 75 km i 3200 mts de desnivell que exprimia al màxim als participants amb l'agreujant de la mala meteo que hi va haver aquell dia. El nostre SUPER Mario hi va acudir i va marcar el millor 2on temps (que hauria sigut el 1er) de no haver-se perdut la moto de cap de cursa (cosa que no entendré mai i que demostra el poc compromís amb la cursa) No us perdeu la seva crònica. EXCEL·LENT biker i EXCEL·LENT lluitador. GRAN Mario!
 
Per altra banda, Anna, Roge i jo (amb els supporters Laia i Albert) ens desplaçàvem a València per a disputar el triatló Sprint de la ciutat. Excel·lent resultat dels 3 en un triatló multitudinari amb un circuit més que divertit. Amplio informació en la crònica.
 
ARAMONBIKE NON STOP 2013
 
Crònica cedida per Mario Turrión:
 

Hoy era el día, casi un año esperándolo ! Era mi objetivo !
Aramon Bike Non Stop !
El día no se avecinaba muy bueno porque daban previsión de lluvia.
Antes de empezar nos avisan que se hará un circuito alternativo de 105km y unos 3000m D+, ...se querían evitar hacer la famosa bajada de Rins, donde si alguien se hiciese daño sería complicado atenderlo.
A las 7:50 todos los ciclistas ya estábamos, impacientes, en la línea de meta. Solo se hablaba del tiempo, pero no había ventajas para nadie, si llueve nos mojamos todos.
A las 8:00 dicen por el altavoz el famoso "ya" !
Me coloco en las primeras posiciones, y creamos un grupito de unos ocho ciclistas. Cogemos las N-260 hasta Bisaurri, y allí empiezan los problemillas. Eloy, un integrante del grupo y castejonense, nos advierte que le parece que el circuito es por un camino que lo dejamos a la derecha, pero seguimos a la moto. Unos km más tarde la moto se gira y nos dice que se ha equivocado. Efectivamente, era por donde decía Eloy. Estábamos descontentos porque ja había gente que haría menos km que nosotros, y eso a la larga se nota. Vuelve a adelantar ciclistas...
Al cabo de un tiempo empieza a llover, ya nos mojamos y sabíamos que no nos secaríamos.
El tiempo va pasando y los quilómetros también, el grupo se va recortando y antes de llegar a Bonansa me coloco en 1ª posición. Subo el puerto a piñon para intentar descolgarme un poco, y lo logro, pero no sirve para nada ! A la salida se la población de Bonansa no sabemos para donde ir, sigo a la moto, pero por donde íbamos hacía rato que no había cintas... Nos habíamos equivocado !!!!!! Paramos en seco, miramos el mapa, y los otros ciclistas nos cogen ! Volvemos otra vez a Bonansa, y vemos que ahora si que está marcado el sendero correcto, pero hace rato que han pasado ciclistas. Volvemos otra vez a apretar e intentar coger a los primeros, a mi me costó un ojo de la cara.
Finalmente cojo al primero y me pongo a su lado, nos miramos y decidimos escaparnos de los otros. Duramos pocos km porque el tercero nos coge.
A partir de allí la carrera se empieza a hacer dura, ya íbamos de vuelta pero llovía a cántaros.
En una de las trialeras me escapo, y durante varios km voy en cabeza, hasta que logro sacarle 6min al segundo. Cuando me dicen esto aún me quedaba la última ascensión y, creo, que la más dura. La pista era un río y nosotros a contracorriente !
Las fuerzas disminuyen pero consigo coronar en primera posición y empiezo el descenso hacia Castejón de Sos. Cuando hago la primera frenada, noto que no tengo freno trasero ( tanto barro y tanta lluvía tenían que tener algo negativo, las pastillas desaparecieron ), yo tenía en la cabeza que estaba bastante escapado y inicio una "tranquilo" descenso.
El segundo participante me coge en la bajada, iba muy fuerte, lo sigo durante un km, pero me descuelgo, no puedo seguirlo !
Ahora no me podía dormir, quedaban pocos km y lo tenía que dar todo!

Así lo hice, llegué a meta en segunda posición !!!!!

Reto conseguido, principalmente acabarla y más en estar condiciones climatológicas, y segundo subir al podio, que no se me había pasado por la cabeza!
Muchas felicidades a todos los finishers que la carrera que habéis hecho hoy es una auténtica aventura !

Estoy muy contento, ahora toca descansar y entrenar, a por el otro reto del año que viene, Pedals Non Stop 2014 !
 
 
 
 
 
 

TRIATLÓ SPRINT VALÈNCIA "TORO LOCO" 07-09-13
 
 
Un altre triatló per al currículum. Aquest cap de setmana tocava el triatló de València aprofitant les nostres vacances "de platja" al país valencià.
L'any passat ja hi vam acudir i ens va agradar el circuit, així que vam decidir repetir. L'any vinent ens ho pensarem, ja que és massa multitudinari i les inscripcions excessivament cares.
Dissabte dia 7 de setembre acudíem Anna, Roge i jo amb ganes de passar un bon matí. Ens acompanyàven ma germana Laia i un gran amic Albert.
Sortides separades, cosa que fa pesada l'espera però compensa podent veure als teus companys en plena competició.
Primera sortida sprint - 9h - categoria absoluta federats. Aquí estava jo. Uns 200 federats i uns 300 no federats en la següent sortida on estava Roge (9.5h)
Tret de sortida i ràpidament em col·loco en un primer grup d'uns 20 triatletes que poc a poc es va estirant. Jo em començo a notar molt bé i decideixo deixar de seguir peus i començar a avançar per la dreta per a veure a qui adelantava. Als 400 mts aprox em sitúo en 3ª posició a peus del 2on i una mica més endavant el 1er. Vec la barca de cap de cursa! Impressionant!
Sortim de l'aigua i allí els meus companys ja em canten la 3ª posició. Els pèls de punta!
Transició i en el primer km agafo al 2on. Li dic de treballar junts per agafar al 1er però ràpidament vec que es despenja. Bestial! Vaig 2on! I a 15" del primer!
Se'm fica una moto al costat i em va gravant. Posició insòlita per a mi. Estic lluitant per les primeres posicions i això no m'havia passat mai.
Al cap de 8 km m'agafa un altre triatleta i amb aquest sí que ens fiquem a treballar, però per darrera (circuit circular de 3 voltes amb anada i tornada que permet veure tots els corredors) veiem que ve un grup d'una 5 integrants apretant força.
Transició i baixem en 2ª i 3ª posició amb el triatleta que anàvem fent relleus a uns 15" del primer classificat. Comencem a còrrer i aquí començo a notar el treball realitzat amb la bici. El "coco" em diu que apreti, però les cames no van a més. El company de bici se m'escapa (a 3'30"...massa per mi) i al km1 ja m'agafen 2 triatletes més. Mantinc la 5ª posició fins a l'últim km on em passen 2 triatletes més.
Finalment 7ª posició de la categoria (uns 200) i 22é dels 741 finishers.
Més que content, en el que crec, va ser el meu millor triatló fins al moment. Més ganes per a seguir millorant!
 
Per una altra banda, Roge feia el seu 3er triatló i tornava a mostrar que, tot i no poder entrenar l'últim mes per varis motius, està en un EXCEL·LENT estat de forma i que té molts bones QUALITATS. GRAN triatleta el que s'està formant!
Molt bona cursa amb una mala notícia...surt com a NO presentat...cosa que no entenem i que ja s'ha traslladat a la organització per a corregir l'error. Esperem, en pocs dies, saber la posició final.
De totes maneres, BONA experiència la viscuda a València.
 
I finalment, Anna tornava a demostrar el seu gran caràcter de LLUITADORA en una cursa amb 151 finishers femenines (més que de costum) on sortia la 39 de l'aigua (massa endarrere) i que va marcar el millor temps en el sector de bici, escalant posicions d'una manera meteòrica. En cada volta la vèiem més endavant finalitzant el sector de bici encapçalant el grup perseguidor on hi havia la 5ª classificada.
Una vegada feta la transició Anna va "pagar" l'esforç realitzat en el sector de bici i no va poder còrrer com li hagués agradat. De totes maneres, va realitzar una EXCEL·LENT cursa a peu finalitzant en 6ª posició i lluitant fins al final, en un sprint final, amb una jove triatleta que li va voler treure la 6ª posició en l'últim moment. Anna no es va deixar passar. GRAN TRIATLETA!
 
Resumint, GRAN cap de setmana el viscut a València i GRAN dia de triatló el viscut en família. UN PLAER!
 
Dels 741 finishers:
 
Pos.22. Tito Pueyo - 1h08'56"
Pos.137. Anna Saura - 1h17'54" (6ª posició categoria femenina)
Roge Flores - Per error surt "NO PRESENTADO". En breu ficarem la posició.
 
 

No hay comentarios: