CAP DE SETMANA DEL 22-23 DE FEBRER

.
Cap de setmana completíssim!!! Aquesta és la paraula que resumeix millor el que ha estat aquest cap de setmana de febrer.
Mentre un servidor passava un cap de setmana genial amb la família a Disneyland París, aquí un gran nombre de socis viatjàven arreu portant el nostre nom a la samarreta o maillot.
Per una banda, Antonio Flores (amb companyia de l'ex-soci Albert Ariño) viatjava a Pomar de Cinca a fer el recorregut de 57 km. Bon resultat i bones sensacions. Enhorabona als dos!
Per altra banda, hi havia una de les cites més importants de l'any. El nostre company Aitor Sala viatjava a Sevilla a fer "el seu objectiu", la marató de Sevilla. Impressionat, tot i topar amb el mur, el resultat d'aquest GRAN atleta que tenim. Temps d'atleta. Enhorabona!
També, dissabte per la nit, Raquel anava a Montoliu a fer la Nit Trail Running Montoliu de Lleida. 5ª fèmina i contenta per la suma de kms de cara a la Marató de Barcelona del 16 de març. Enhorabona! Cada dia millor!
Antonio Gordun, en un any on està entre els millors de la seva categoria en el circuit català de duatlons, viatjava a Igualada on feia un molt bon paper. Enhorabona!
I per útim, Oriol, Chechu i Eli realitzàven el Maratest de Barcelona, prova per a preparar amb garanties la Marató del 16 de març i on una bona colla de socis hi som inscrits. Molt bon paper de tots i el que és més important, MOLT bones sensacions!!! Enhorabona als 3!!!
Cada dia hi ha més feina per actualitzar la gran llista de curses! SEGUIM AIXÍ!!!


BTT POMAR DE CINCA 23-02-14

Crònica cedida per l'Antonio Flores:

Bueno, al final voy a tener que hacer mi 1ª crónica todo será por unos puntillos.
Todo empezó el domingo a las 6:00 de la mañana, ( ni para ir a trabajar madrugo tanto) ya tenía el mono de hacer una carrerita más que nada para probar los efectos de un mes haciendo entrenos con bici de carretera. ( yo sí que me entreno y mucho, pero las cualidades son las cualidades) . Salí de Vilaller hacia Pont para reunirme con Albert Ariño habíamos quedado para bajar juntos, llegamos a Pomar sobre las 8:30 , hacía un día estupendo 6 grados y sin aire ( el año pasado hacía un aire del diablo) no habían muchos bikers, 123 en la larga y 51 en la corta ya que coincidía con otras pedaladas. Sonó el pistoletazo de salida y cómo ya sabéis todo el mundo sale como si le persiguiera el mismísimo diablo. El recorrido es de 57 km bastante llano  con apenas un desnivel de 560m;  intenté salir fuerte pero eso no es lo mio,   así que tuve que ir recuperando posiciones poco a poco, hasta llegar al único puerto de carrera dónde se hace la primera criba, a partir de ahí me sentí mucho mejor. al final muy contento y mejorando mi anterior tiempo en 21 minutos. 
 
Antonio Flores: pos 44 de 123 . 2h 16' 41"  ( por categoría: pos 12 de 34 )
 
 
PD: Si me hubiese perseguido mi hermano bajo el tiempo 1h, jajaja!!!
 
 
NIT TRAIL RUNNING MONTOLIU DE LLEIDA 22-02-14
 
Crònica cedida per la Raquel Garsaball:
 
Després d'haver treballat 12h a Barna ja vaig direcció a Montoliu per tal de fer la cursa, però m'ho prenc com un entrenament ja què amb el cansament que porto serà difícil fer un bon resultat!

Arribo amb temps per recollir dorsal i escalfar, em noto les cames bastant pesades!

Donen el tret de sortida,les sensacions no són bones perquè em sento molt cansada i el calçat no és pas l'idoni, pesen massa per competir! arribem al 1r desnivell positiu, tinc que fer-lo caminant, després arriba el terreny pla i puc apretar una mica, em marco una noia com objectiu, continuem amb pujades i baixades, no la perdo de vista fins que arribem a un corriol i em poso al ritme del de davant, vaig a un ritme molt fluix, ja m'està bé per no forçar i lesionar-me ja que el genoll no el tinc gaire fi! els últims 3km desideixo augemtar el ritme ja que em sento molt bé, torno a trobar la noia i arribo a meta al seu darrera! quan em nombren 5a noia em quedo molt satisfeta perquè no m'ho esperava pas! 3a en la meva categoria, molt contenta del resultat i haver sumat més km a les cames per preparar amb èxit la marató de Barcelona!!

Pos.85. Raquel Garsaball - 1h11'24"

Classificacions a http://www.trailrunninglleida.com/p/nit-trail-running.html


XXX MARATÓ DE SEVILLA 2014
Crònica cedida per l'Aitor Sala:

Un MUR de manual!! Aquest seria el titular del que he viscut a la XXX Marató de Sevilla 14' en la meva segona marató. Res a veure amb el que vaig viure a Barcelona l'any passat, respectant en tot moment els temps de pas. Crec que com a experiència, ni que sigui per un cop a la meva vida, ho havia de viure, i així ha estat...Espero que em serveixi d'aprenentage.
Dijous al matí, Silvia i jo agafem l'AVE per plantar-nos a la capital andalusa, amb la idea d'aprofitar el viatge i fer una mica de turisme per la ciutat, i disfrutar del típic tapeíllo i de la bona temperatura del sud. Que bé que viuen per allà baix!!!
Divendres, ja ens disposem  a buscar el dorsal, i comencen els nervis i les ganes de córrer. Tot a punt per a que arribi diumenge el gran esdeveniment.
A les 6:30h del matí, sona el despertador, i amunt. La sensació és d'haver dormit poc pels nervis. Bon esmorçar a l'hotel, acompanyat de corredors de  tots els indrets de la península, i a a les 7:30h ens dirigim amb autocar cap a l'Estadi Olímpic de la Cartuja, per estar a les 9h a la línia de sortida . Dia radiant, amb una temperatura perfecta per córrer. Durant l'escalfament veig samarretes del Tremp Runners ( estan a tot arreu!!), del Sícoris Club, del EKKE...De la provincia de Lleida erem un total de 32 corredors, segons l'organització. En total erem uns 9000 participants.
Tret de sortida, i es produeix una caiguda inesperada d'una noia molt aprop d'on surtia jo. Era inevitable que tota "l' abalancha" de gent la trepitjés; una situació molt perillosa per la pobre noia, però al cap de 1 km veig com la paia passa pel meu costat, i comença a remontar posicions... Al dia següent llegeixo la noticia que havia corregut tota la marató amb el nas trencat i una fisura de costella...IMPRESIONANT!! I a sobre queda en 4a posició!!! ADMIRABLE!!!
Primers 10km  amb un temps de 39'49".... BUFFFF!!! Per sota de 4' el km???...Aquí va començar el meu suicidi!!! Em trovaba molt bé corrent, tenia molt bones sensacions, sabia que portava un ritme ràpid, però el fet d'anar cómode vaig pensar en anar fent...tot això que porto guanyat!! Gran primer error!!
Del km 10 fins a la mitja marató, vaig afluixar el ritme, i no per què em trobava malament, si no per què era conscient que aquest ritme no el podia portar fins al final , i agafo ritme de 4'10" el km, que és el que havia plantejat surtir des de l'inici. Pas de la 1/2 marató amb un temps de 1h25' 38"... Molt ràpid!!! Estic arriscant massa!!!
El segon gran error va venir al km 22, quan m'avança un del Sícoris Club, que ja el tenia vist de les curses de Ponent, i m'anima a seguir al grupet amb ell. Em comenta que va a ritme de 4', i em convenç a seguir amb ells una estona, fins que veig que ja vaig massa forçat i al km 28 decideixo anar a la meua...Pas del km 30 a 2h02'26" BUUUUFFF!!! Me n'adono de l'error que he fet, i les cames em diuen que ho pagaré molt car!!
A partir del km 30 cap  endavant, ja va ser un patiment progressiu. Vaig començar a notar-me les cames com a ferros, i ja anava molt forçat. Pujada de bessó inclosa al km 35, i vaig estar a punt d'abandonar, però la ilusió que em fèia arribar a dins l'Estadi Olímpic i fer la volta final, em va ajudar a continuar, tot i anar a 5' el km. La alegria la vaig tenir quan arribo a dins l'estadi i veig el cronòmetre de fons, que encara tenia la posibilitat de baixar de les 3h...i per 30" ho vaig aconseguir.
Dels errors, se n'aprèn, però de Sevilla marxo amb el record d'haver fet el gran sacrifici de no deixar-me vèncer per les circunstàncies adverses, i no haver deixat que el mur em tombés. Content per finalitzar una de les curses més dures de la meva vida!!
Resultat, d'un total de 9.000 participants:
Pos. 621. Aitor Sala. 2h59'33"
 
 
DUATLÓ D'IGUALADA 23-02-14
Nova edició, la 8ª ja, d'un duatló de carretera amb un part de run de trail. Prova que puntúa en el Circuit Català de la Lliga Catalana i on Antonio Gordun va fer un bon paper tot i portar una semana carregada de kms. Aquest any lluitant sempre amb les primeres places. Enhorabona!!!
Tiempo 1h 7 min. 
Posición 165 de 427 y  6º categoría
 
 



MARATEST 23-02-14
 
Crònica cedida pel Chechu:

Faltan tres semanas para el realizar el primer objetivo de la temporada que no es otro que la maratón de Barcelona. Hay un poco de dudas entre la Eli y Yo de saber  si estamos preparados para realizar un reto de esta envergadura. Ya hace meses decidimos apuntarnos al Maratest en la distancia de 30 km para saber si vamos a sufrir o sufrir mucho. El único planteamiento de la carrera es estar por debajo de la liebre de 5’40”, que representaría bajar de las 4h en la gran cita.
En la línea de salida unos 3500 participantes esperando a realizar la tirada larga para su objetivo ya sea media maratón o maratón, ya que hay 2 distancias 15 y 30 km. El recorrido es llano con alguna subida, avituallamiento cada 5km y de 2 vueltas si haces la versión larga. Oriol, Eli y Yo como representación del club.
Fría mañana en Badalona, pero esta vez decido correr solo con la camiseta de manga corta, ya que en 30 km da para que el tiempo de vuelva loco. Nervios y tensión contenida en la salida, la Eli y Yo no hablamos, yo me dedico a escuchar las conversas de los otros corredores y compruebo que no somos los únicos que están acojonados por no acabar con buenas sensaciones. Me despido de mi socia de aventura y salida, Go Go Go! Primeros metros tranquilo y con retenciones, me saca un poco de quicio los grupos estos multitudinarios que ocupan toda la carretera y van charlando tranquilamente, me provocan ir haciendo pequeños cambios de ritmo y sé que no es bueno. La intención de ir a 5:30 se desvanece ya que hace rato que voy a 5’23 y muy cómodo. Para el kilómetro 5 voy entre la liebre de 5’40” y 5’20” y de acabar así sería muy buen resultado. Pasan los metros, kilómetros, miro el paisaje desde el paseo y sueño con estar en la maratón. Soñando en busca de sensaciones se me hace el recorrido muy ameno, la gente que anima te da un plus para seguir y sin querer queriendo velocidad de crucero a 5’14”. Hay un trozo de una larga recta que es de ida y vuelta, es un punto para ver donde van la liebres y los compañeros, me cruzo con Oriol que va muy bien, luego con Eli que va magníficamente como habíamos planeado. Mi cara rebosa felicidad y llega el paso del km 15 pasas por meta, he alcanzado la liebre de 5’ 20” que sería 3h 45’ en maratón y voy muy bien, saludo a Paco y me engancho con la liebre. Ir con la liebre en un tiempo tan multitudinario es agobiante y cómo voy bien decido saltar e ir por libre. Justo en la subida para cruzar la vía me descuelgo y a tirar, no cambio el ritmo, pero poco a poco me voy distanciando. En el kilómetro 20 avituallamiento de agua y con Gel de estos líquidos, ole!! Como un gintónic después de una cena con buena compañía!! Y ahora qué? Esa pregunta me viene a la cabeza, no he corrido nunca más de una media maratón y no sé que pasara. Me entran dudas y tomo la decisión de seguir igual, como de momento me ha ido genial no hay que tocar nada. Poco a poco pasan los kilómetros, me cruzo a Oriol que lo veo genial, me encuentro con Miriam y Trini que me dan ánimos y me vuelvo a cruzar con Eli que va todavía mejor que antes. A partir del km 25 me noto las piernas un poco cargadas y el Gps  dice que voy a 5’15” he perdido un segundo. Me vuelven las dudas, voy a petar ya? Poco a poco perderé tiempo? Busco evadir la mente con cualquier cosa y como no sale a la luz Lanzarote ’16, sueño corriendo, me emociono y caña! Me sube el ánimo y los últimos kilómetros me pasan volando. Km 29 chequeo al cuerpo y todo ok. Quedarían 12 km y me veo con fuerzas, apretó los dientes y llegada a meta contentísimo, objetivo conseguido sobradamente.
Mi valoración de la carrera a nivel organización es muy buena y la recomiendo de cara a preparar el maratón.  A mí personalmente me ha encantado y  ha servido para que Eli y Yo nos  presentemos el 16 marzo con un punto de confianza.

Resultados:
Oriol Faidella        pos. 441      2h 21’ 11"
Chechu Muñoz     pos. 1167    2h 38’ 12”
Eli Sala                    pos. 1377   2h  44’ 23”

 






 
 

No hay comentarios: