CAP DE SETMANA DEL 1-2 DE MARÇ

.
Una altre cap de setmana que, en un principi, havia de ser per l'esperat Duatló de Carretera del Pont de Suert. Una sèrie de factors van provocar que el duatló s'hagués d'anul·lar amb el conseqüent "xasco" dels socis inscrits. Aquest fet va provocar canvis d'última hora i curses dúltima hora en un principi no previstes.
Per una banda, Juanma seguia la seva preparació per a l'Ironman del 7 de juliol realitzant una nova mitja marató, aquest cop a Gavà, on també hi acudia la Raquel amb l'ojectiu de la seva preparació per a la Marató de Barcelona del proper 16 de març. Tots dos van fer un Grandíssim paper millorant els seus anteriors registres.
Per altra banda, els nostres incansables Chechu i Eli, en estat de "xoc" per l'anul·lació del duatló del Pont de Suert, realitzàven una inscripció d'última hora a la mitja marató de Cambrils. Mitja am no gaires bones sensacions per part dels dos i amb petita lesió per part de la Eli que presiona el tram final de preparació de la Marató. MOLTS ÀNIMS ALS DOS!!!
 

MITJA MARATÓ DE GAVÀ 02-03-14

Crònica cedida per la Raquel:

A pocs dies de realitzar la marató, em decideixo apuntar-me a la mitja marató de Gavà confiant en que el dissabte em donaran festa a la feina, serà un bon entrenament de cara a la marató!


Al final em deneguen la festa, igualment em toca fer els 20km per entrenar, així que decideixo fer-la encara que treballi fins les 6h del mati i vagi sense dormir!

Són les 6:30h del matí quan hem posso al llit, a les 8h sona el despertador, esmorzo un crossant i una presa de xocolata i surto direcció Gavà! em noto una mica expesa per la manca de son.

Arribo a Gavà i vaig a buscar dorsal, escalfo una mica però em noto molt cansada així que escalfo poc.

Donen el tret de sortida i és fa un embut, surto molt lenta per anar al ritme de marató i no lesionar-me! vaig al darrera d'un noi que em fa de llebre, el seu ritme em va perfecte per aguantar sense problemes, arribem al km 11 i em sento molt bé, em prenc el mateix gel que donaran a la marató per provar com reaccionà el meu estómac, sembla que l'accepta força bé i em dona una bona dosis d'energia així que decideixo augmentar el ritme!

Vaig marcant-me objectius i vaig avançant les noies que vaig trobant davant meu, això em va animant i cada cop vaig augmentant més el ritme, em trobo molt bé de cardio i de cames, l'últim km vaig molt ràpida i aconsegueixo adelantar un grup que al començament m'ha tret molt avantatge i això em fa sentir contenta! molt bones sensacions de cara a la marató! ara a entrenar els últims 15 dies que queden i ha donar-ho tot!!

Pos.295 - Juanma Hernández - 1h39'35"
Pos.517 - Raquel Garsaball - 1h48'26"

Resultats a  http://www.mitjagava.cat/cat/resultats.html




MITJA MARATÓ DE CAMBRILS 02-03-14

Crònica cedida per la Eli:

Arriba el cap de setmana del 1-2 de març i ens comenten que la duatló de Pont queda anulada...el Chechu i jo, sense pensar-nos-ho dos cops ens apuntem a la mitja marató de Cambrils. Volem continuar l'entrenament de la Marató.


Sabiem que el diumenge passat haviem fet 30km però ens haviem emocionat tant, ja que haviem acabat amb tant bon sabor de boca, que no vam pensar en la possibles conseqüències de massa entrenament...

El dissabte acudim al pavelló on Jaume Leiva, Miquel Blanchart, Maria Vasco i Xavier Bonastre fan una xarrada motivadora per a la cursa del diumenge.

Arriba el moment de la cursa,els dos ens intentem autoconvençer que tant sols era un entrenament...el que no sabíem era que això no s'ho creia ningú i sabíem que si ens pengem un dorsal acabaríem lluitant per fer un bon paper!

La idea era sortir a ritme de marató...entre 5.15-5.30 però donen la sortida i jo agafo un ritme de 5...i pensava..."puto Chechu que m'havia dit que aniria a 5.15 i no li veig el pèl......." Total...que els dos anàvem per sobre del que teníem pensat fer...

Ens creuem entre el quilòmetre 4 i 5 i els dos fem bona cara...una rialla que ens fa creure que fins i tot faríem marca i tot... Però el bajon ve després....arribo al quilòmetre 8 i les cames em fallen, em costa aixecar-les i disminueixo el ritme cada cop més...no tirava i un mal intens darrera del genoll em fa baixar el ritme a 6.50 i gairebé coixejant... Ens creuem amb el Chechu (ja que eren dos voltes a un circuit) i les nostres cares ja no son el mateix... Jo enfonsada i encara em quedava el pitjor.

Arribada a meta fundida...amb molt mal de cama i començant a pensar que el que havíem fet era un error...i que ara és quan perilla el que portem molt temps entrenant i que tanta il•lusió em feia...començo a pensar que m'he equivocat, hem pecat de novatos i ara queda el dubte de poder acabar o no la marató.

Un error que segur que em aprés moltíssim, almenys jo. Ara toca reposar i que això millori tot lo possible...
Sobre el recorregut, una mica dur, ja que són dues voltes per una carretera llarga i recta que no s'acaba mai. I una de les curses que més ha hagut de treballar l'ambulància bastanta gent marejada i alguna que altra caiguda!

Resultat:

Pos. 671 Chechu Muñoz 1:47:31
Pos. 1004 Eli Sala 2:03:18





No hay comentarios: