CAP DE SETMANA DEL 8-9 DE MARÇ

.

1ª CORSA DE LA DONA DE VIELHA

Cap de setmana previ a la marató i em comuniquen els amics del C.A.V.A que organitzen una cursa per a defensar els drets de la dona on poden córrer homes i dones lluitant per la mateixa causa.
No m'ho penso dues vegades i decidim pujar en família amb l'Anna, la Zoe, i el petit Pol que ve en camí, i que si tot va bé, li veurem la cara a finals de juny.
M'encanta el funcionament del C.A.V.A. Una trentena de socis treballant al màxim en el muntatge de la cursa amb un somriure d'orella a orella. Ambient espectacular, carretera a Baqueira tallada, "con dos coj..." i unes 250 persones entre homes, dones, nens i nenes. Una festa!
Globus rosa per a cada participant a la sortida, lectura en defensa dels drets de la dona, llançament dels globus i TRET DE SORTIDA!
Sortida, com sempre en aquests casos, "a fuego". La gent surt a un ritme espectacular per sota de 3'30" i jo em sitúo bastant enradere dels primers en 12ª posició. Agafo un ritme alt però no agònic que em permeti ser constant esperant que els de davant hagin de començar a baixar el ritme.
Dues voltes de 2,1 km que fan que pasem per davant de la meta 4 vegades amb els conseqüents ànims de tot el públic i sobretot de la meva família. Qué bonic és sentir els seus ànims!
A mesura que avança la cursa vaig recuperant posicions i vaig calculant la meva posició fins que a la segona volta intento ficar un puntet més d'intensitat veient com la resta el baixa. Al km3 em sitúo 4rt i tinc al 3er a 100 mts. El 1er i el 2on són d'una altra pasta i ens treuen una gran distància.
Fico un altre puntet d'intensitat i veig com poc a poc vaig recuperant distància al 3er, però me n'adono que em faltarà distància de cursa..., així és, finalment 4rt a només 5" del 3er i amb molt bones sensacions per la remuntada en cursa i per la mitja de 3'42" que no se si mai ho havia aconseguit.
Per rematar la jornada, dinar en família amb els amics del C.A.V.A i parque per la Zoe per a compensar la seva paciència.
Un GRAN dia en familia i una bonica jornada d'esport. GRÀCIES per organitzar coses així!!!

De les 242 persones, dels quals 51 eren homes:

Pos.4. Tito Pueyo - 15'33"



No hay comentarios: