CAP DE SETMANA 5-6 DE SETEMBRE

.
Acaba l'agost, i per molts les vacances. Però per d'altres, les vacances comencen ara, és el cas de la familia Pueyo-Saura que es desplacen a la Costa Brava i allí aprofiten per fer la XVIII Travessia de Plataja d'Aro el mateix dia que arriben.



XVIII TRAVESSIA PLATJA D'ARO

Crònica cedida per Tito Pueyo

Doncs sí. Comencem vacances d'una setmaneta a Platja d'Aro ja que la setmana següent em toca treballar al Triatló de Tossa de Mar. Per distàncies, és el millor destí.
A més, veiem que el dia que arribem es cel·lebra una travessa de natació entre les platges de s'Agaró i la Conca de 2.000 mts.
El mes d'agost no he pogut nedar gaire. Entre la feina, que la piscine coberta està tancada i toca nedar a la piscina d'estiu, amb uns horaris complicats de quadrar amb el "bany d'esbarjo".... no porto la preparació que m'agradaria.
No teníem idea de matinar, però la travessa és de matí, així que fem l'esforç i sortim de viatge amb gairebé 4h per davant amb cotxe.
Arribem al lloc de sortida on 150 nedadors estan disposats a fer aquests 2.000 mts on està PROHIBIT el neopré...., ostres..., fot fred, estem al setembre...I a més hi ha mala mar pel fort vent que fa.
La travessa és molt bonica, ja que nedes per la costa brava veient en tot moment els peixos del teu voltant i, a més, pels acompanyants és fantastic ja que segueixen la cursa passejant pel camí de ronda que va paral·lel al mar.
L'Anna agafa la motxila per ficar al Pol i a la Zoe li toca fer excursió. Avui tothom farà esport, menys el Pol que va d'espectador.
.....3,2,1, piiiiiiiiiiiiiiiiii
Tots a l'aigua!
Sembla que no m'enrecordo que porto 1 mes llarg sense nedar i surto a full! Com si estiguès al 100%, buscant les primers posicions...error. Això em dura 400 mts i després em dono compte "que me he pasao".
A partir d'aquí he de baixar obligat el ritme veient com em van passant nedadors i com les ones em porten a banda i banda. Ara l'objectiu és clar, arribar a la platja.
Després de 35'08" i de fer uns 2400 mts segons el garmin arribo a la platja on la family m'espera.


Ara toca tornar caminant fins al lloc de sortida.


Bon ambient, bona travessa, bona organització i una cursa on és facil combiner-la amb la familia. Ara sí, la propera vegada arribaré amb millor entrenament.


De 150 finishers - Pos.57 - 35'08"


I com a curiositat, destacar que vaig quedar el 5é del meu grup d'edat. Per a que us feu una idea de com neden els jovenets i els majors de 40 anys!!!


Resultats a http://www.complexesportiuriembau.com/index.php/ca/activitats/item/85-club-nataci%C3%B3-riembau







No hay comentarios: