I DUATLÓ POPULAR DE ROSELLÓ

.
Els nostres companys del Club Triatló Lleida, van organitzar aquest cap de setmana el I Duatló Popular de Roselló. Un duatló de BTT molt ben organitzat i amb un molt bon ambient tant de públic com de col·laboradors. Un duatló 100% recomanable.
Vam ser 6 els integrant del Club que hi vam participar amb un molt bon resultat de tots. En homes, tots els del Club vam entrar dins del TOP50, i destacar el debut de Javi Oliva acabant en la posició 11 de la general i demostrant que està en molt bona forma tot i ser inici de temporada. Molt bona incorporació al Club! 
I en dones, la Laura va fer un molt bon paper marcant la 5ª posició i lluitant tota l'estona per les primeres places.
Segons l'Alex, que va fer el seu primer podi en duatló en la seva categoria, tot i una caiguda molt forta, aquesta és la crònica de la cursa:

"Duatlón de Rosselló, ha sido una gran prueba, con un circuito de btt muy variado, pistas anchas, senderos tecnicos, trialeras, buenas rampas...y algun que otro trampolín que me ha servido para probar la dureza del casco. el circuito a pie, también entretenido con senderos y asfalto, y un par de km que picaban para arriba.
Eso de "popular" habría que discutirlo. Primer vez que mojo en mi categoría.... y si no es por la hostia otro gallo hubiera cantado. Muy bien el Javi que debuta y ha hecho primero del club (enhorabuena), muy bien el presi que sale del descanso de temporada como un toro también, haciendo muy buen puesto. Mención especial al percha, muy buena carrera a pie, aunque el circuito de btt no se adecuaba a sus caracteristicas. Y al Marc, muy buen tramo de bici para él, aunque en el ultimo km a pie se le ha hecho un poco duro.

En cuanto a las chicas, enhorabuena a Laura única representante del club que ha hecho un tramo en bici espectacular, acabando en 2 lugar a 2" de la primera. y terminando en posicion final femenina 5ª.

En definitiva muy buen papel de todo el grupo que se está preparando para dar guerra y morir en el intento de ascender. Aunque yo no me lo debería tomar tan al pie de la letra....enhorabuena a todos.¡¡¡"

Dels 158 finishers, aquestes van ser les nostres posicions:

Pos.11. Javi Oliva - 1h26'43"
Pos.16. Tito Pueyo - 1h2824"
Pos.30. Alejandro Asensio - 1h31'52"
Pos.32. Marc Latorre - 1h32'17"
Pos.44. Carlos Cierco - 1h34'23"
Pos.111. Laura Castellarnau - 1h46'59" (Pos.5 categoria femenenina)





Podeu veure totes les classificacions a
http://www.iter5.cat/wp-content/uploads/2011/10/Res0A25ResGenArrib.html

No hay comentarios: