CAP DE SETMANA 1-2 DE JUNY'13

Cap de setmana ciclista en les dues modalitats. Per una banda, la Super Bonaigua, marxa de les més dures del calendari que va haver de variar el recorregut degut a la nevada que hi havia al port de la Bonaigua, utilitzant el pla B, no menys dur, i segons els comentaris dels nostres companys, potser més dur i tot. Percha, Albert i Josep Mª hi van assistir completant la seva 2ª marxa de l'any i demostrant que cada dia estan més valents sobre les dues rodes. ENHORABONA ALS 3!!!

Per altra banda, Mario es desplaçava a la població de Castejón de Sos per a disputar la 1ª Edició de la BTT Castejón de Sos. Prova de BTT molt tècnica que presentava dos recorreguts. Mario, per la seva categoria, estava obligat a fer el circuit curt (1 volta de 16 km). Només dir que Mario va treure 29 minuts al 2on classificat. Senzillament ESPECTACULAR!
Orgullós dels nostres i orgullós del nivell que están assolint. Tenim autèntics cracks a les nostres files!!!

BONAIGUA 2013

Crònica cedida per Josep Mª Vaqué:

Aquest any hem tastat un recorregut diferent de la Bonaigua, que ha tingut opinions per a tots els gustos. Per mi, la anomenaria SORPRESA, encara que molt bonica i no menys dura.

Abans de sortir ens trobem l'Albert, Perxa i jo, recollim dorsals i fem previsions de la roba a portar pel fred que es preveia i per si passaríem o no per la Bonaigua. Les ultimes noticies, deien que havia neu i que trobaríem aigua.

L'Albert intenta esbrinar amb la organització si hauria algun canvi, però ens diuen que de moment cap a la Bonaigua.

Sortim, en general, molt tapats i endavant. Finalment me sobraria tot, ja que vam acabar amb un bon sol encara que amb molt vent.

Com sempre Albert i Perxa surten a tot ostia, i en pocs metres, els perdo de vista. Jo surto, per mi, una mica ràpid. Al fondo veig a Perxa, ja que pujant cap a Senterada es fa un bon “peloton”.

Passat Senterada, la cosa ja canvia, s'estira el grup i al començar a pujar Moncortes, cadascú al seu lloc.

De baixada, trobo a Perxa i me sorprenc que jo l’enganxes. Li va caure el bidó i les eines del porta bidons del darrera del sillin, i com que passava tanta gent a tota pastilla, li va ser molt difícil, parar i recuperar-ho tot.

Vam acabar de baixar junts fins Gerri. Allí vam haver de fer un esforç per agafar una grupet. Al final ho vam aconseguir. Un cop allà com que teníem aire de cara, jo me vaig situar en llocs de reguard. Al poc, veig que Perxa, marxa del grup i tira sol uns quants quilometres. Que valent!. Finalment se reincorpora al grup, i tot que havia fet un desgast excessiu, me diu que no tira.

Acabem de pujar fins Esterri i allí ja comença a plovisquejar. Tirem en direcció Alòs d'Isil, i al Boren que hi havia l'avituallament Perxa, ja es queda i jo que no paro, tiro sol. Allí ens diuen que NO pujem la Bonaigua i tornem cap a baix. Pugem cap a Sorpe, i desprès de baixada cap a Valencia d'Aneu, ens desviem cap a Son.
Comença en viatge de no sabem on anem, ni que trobarem.
MOLT BONIC

Pugem a SON, i anem a sortir a la carretera que puja a Espot. Allí ja anem quasi be tots o be sols o en petits grups de 2 o 3. Anem a sortir al pantà de la Torrassa i d'alli baixem cap a Sort. Sense saber on anàvem.

Començo sol i m'avança una grupeta de 4 de un mateix club i me diuen PUJA, i allà vaig fins a Sort, a molt bon ritme (per mi, però l'aguanto sense donar cap relleu).

A la entrada a Sort girem direcció Olp, desprès Pujal, punt mes alt on hi ha l'avituallament. Alla trobo els companys de Lleida, Manel i Edu, pero a la baixada, els perdo, i acabo baixant amb un parell de lents com jo (pero segurs).

Baixem junts fins a Gerri, on hem de tornar a pujar Moncortes, i torno a trobar als de LLeida. Pugem junts fins un quilòmetre abans de Moncortes i els perdo uns deu metres que van creixent. Un cop comença la baixada, ja els perdo i cada cop mes. Ara ja nomes queda arribar.

Baixada fins a Pobla a tot lo que puc amb un parell mes que anem fent relleus.

Finalment 193 quilometres amb aprox. +3100 (segons els GPS de varis, jo no el portava)

Compto que unes 7:30 (al meu rellotge en marxa 7:17 amb una mitja real aprox. de uns 26 i pico km/h)

Dinem plegats amb l’Albert i Perxa, contant batalletes, i ara a recuperar fins la Quebranta en 22 de juny.

Albert fortíssim desprès de Puertos i Bonaigua. Perxa cansat de bici però molt en forma.

La ruta alternativa de la Bonaigua, molt bonica i prou dura, encara que tenia ganes de fer-la amb el circuit de la Superbonaigua. Per l'any vinent.

Ja he tingut prou.

TOTAL 315 A LA LLARGA

Pos.87. Albert Ariño - 6h52'05"
Pos.196. Josep Mª Vaqué 7h25'14"
Pos.235. Carlos Cierco -7h44'25"

POS CAT +18   ALBERT 37 DE 89
POS CAT +35   PECHA 94 DE 115
POS CAT +45   JM 46 DE 88

FINALMENT +3000 DESNIVELL

I BTT CASTEJÓN DE SOS 02 - 06 - 2013

Crònica cedida per Mario Turrión en la primera Edició de la BTT de Castejón de Sos:

Ahir I Btt Castejón de Sos.
Feia una dia solejat però amb molt vent. Cursa bastant técnica amb trialeres molt rocalloses i pujades amb fort pendent.
1ª posició absoluta del circuit curt (16km)
La primera volta la compartia amb els ciclistes del circuit llarg ( 2 voltes de 16km) i anava en 4ª posició.

Felicitats a l'organització, organitzeu unes curses 10 !