CAP DE SETMANA DEL 21-22 DE SETEMBRE

.
A més de la caminada del Port, aquest cap de setmana vam tenir a l'Aitor a la caòtica Mitja Marató de Sant Joan d'Espí. No us perdeu la seva crònica i anoteu aquesta cursa com a NO-recomanable.
A part, el nostre biker Antonio Flores, testava les espectaculars rampes de la 1ª Marxa BTT de la ciutat de Reus. "Molt dura" comentava l'Antonio quan li preguntava com li havia anat la pedalada.
Per últim, el nostre GRAN triatleta Alex Asensio prenia la línia de sortida a la multitudinària triatló de Calafell. MOLT nivell el que hi havia, degut a ser part del circuit català on es donàven cita els millors triatletes de Catalunya. BONA cursa Àlex!!!
Enhorabona a tots dos pels reptes assolits!!! (encara que l'Aitor es va quedar una mica "amb les ganes...)


TRIATLÓN SPRINT DE CALAFELL 2013

Crònica cedida pel GRAN Alex Asensio:

Fin de semana del 21-22 de septiembre, varios frentes deportivos abiertos para elegir todos muy interesantes, pero por eliminación nos quedamos con dos opciones, una aquí en casa, la I Caminada de Pont a Viella, de 45 km de recorrido con mucha participación del CAR y la otra el Triatlón Sprint de Calafell. Sopesando las dos opciones, elegimos pasar el fin de semana en la playa, disfrutar del último fin de semana del verano y despedirnos ya del triatlón hasta el año que viene. Gran elección pues el fin de semana pasado en familia y dedicado la mayor parte del tiempo a los más pequeños fue una gran satisfacción. Así disfrutamos de la playa, del buen tiempo, del hotel, de su piscina, de los paseos por Calafell, de sus tiendas y de su gastronomía. Lugar que nos sorprendió gratamente y que recomendaría a cualquiera para pasar unos días. Esto del triatlón es una buena excusa para conocer nuevos sitios y disfrutar en familia. Turismo deportivo para todos ¡.

En cuanto a la prueba en si, tocó levantarse temprano, mi salida era el domingo a las 8,30 AM. Despertador a las 6,30 para desayunar e ir a preparar los boxes. Mi familia aprovecha mas el tiempo para descansar pero allí los veo a todos en la línea de salida a las 8,30 apoyándome.

Gran ambiente se vive ya en la zona del puerto, buena organización en principio, boxes muy bien preparados,zona de transición bien enmoquetada,  zona de información, parking para participantes, letrinas….todo funcionando al 100%.

Por poner una pega que nos puso a todos los participantes bastante nerviosos fue la línea de salida en el agua. Era demasiado estrecha para los 300 triatletas, y hubo más que palabras para coger una posición delantera. Todo el mundo quería estar delante. Eso hizo que mi colocación fuera pésima, demasiado atrás para un sprint de distancia corta y explosiva, pero pensé que los que estaban delante nadarían más rápido. No fue así, más de la mitad de la distancia no pude nadar por el tapón que tenía delante, influyendo muy negativamente en el tiempo de natación y en el resto de la carrera. Mis expectativas se fueron al traste cuando me ví envuelto entre nadadores más lentos, el grupo de bici que me tocó coger no tiraba, pues trabajábamos 3 o 4 de un pelotón de unos 40. Con lo que perdíamos tiempo con respecto al grupo delantero. Lo más positivo de la prueba fue la carrera a pie. Los 5 km finales los hice en un tiempo de 18,49”, batiendo mi mejor marca en un triatlón sprint. Muy buenas sensaciones corriendo, pero con la espinita de la natación, que me servirá como experiencia para futuras participaciones.

Mi resultado fue de un total de 600 participantes:


POS      TIEMPO TOTAL         NATACION 750M                        BIKE  20K        VEL.MEDIA                         RUN 5K

117
01:00:08
168
00:10:26
109
00:30:53
38,86
00:41:19
96
00:18:49


En resumen, más que con el triatlón me quedo con el gran fin de semana pasado en familia en Calafell….una estupenda manera de despedir el verano y el triatlón.

 


2ª MITJA MARATÓ/ 5M SANT JOAN D'ESPÍ

Crònica cedida per l'Aitor:

"2on any que Sant Joan Despí organitza aquesta prova... I quina gran desil.lusió!!...Esperava amb moltes ganes fer aquesta mitja marató, ja que part del circuit on transcorria és on habitualment faig els entrenaments de cap de setmana, vora el riu Llobregat, i amb un recorregut molt xulo....però ens ha defraudat a tothom. Una errada de l'organització, o millor dit, varies errades, han fet que tots els participants no puguèssim acabar els 21 km previstos i ens teniem que conformar amb no més de 17km. Un mal marcatge del circuit, cruïlles sense voluntaris i un error del motorista que anava al davant marcant, han fet que la cursa hagi sigut un caos, i ningú sabia quina era la direcció a seguir...així que quan portàvem 1 hora corrent, ens comuniquen que hem de girar cua, i que ens hem de dirigir cap a la meta perquè ens haviem perdut tots...Finalment arribem, i per l'altaveu ens demanen disculpes pels errors, i que ens retornàven els diners de la inscripció... Mai m'havia trobat amb una situació semblant. Espero que n'aprenguin dels errors en les properes edicions, si encara els hi queden ganes de fer-ne més. Un desastre de cursa.

Per treure-li en cantó positiu, al menys he pogut fer un entrenament de 1h13' amb dorsal, pq cursa no se li pot dir a això."




1ª MARXA BTT CIUTAT DE REUS
Antonio Flores va ser el nostre representant en aquesta marxa. Molt dura és el resum d'aquesta marxa de 44 km. Encara no han sortit els resultats, però un cop estiguin penjats, els afegirem.  

No hay comentarios: