CAP DE SETMANA DEL 24-25 DE GENER

Continuem amb les competicions. Aquest cop en un cap de setmana on la meteorologia juga un paper important i no ajuda gens als que ens agrada competir. Tot i així, sempre hi ha algú donant voltes vestit de verd.

Aquesta vegada per una banda teníem a la parella Eli-Chechu que es disposaven a fer els 10km de Mollet, continuant amb la posta a punt per a la propera Marató de Sevilla. Sort dispar per ells dos.

Alhora, Percha i Antonio Morilla feien una excursioneta fins a la localitat de Robres (en plens Monegros) per disputar-hi un trail de 16km marcat pel fort Cierzo i el fred. Bones sensacions per als dos.

10 KM DE MOLLET.
Crònica cedida per Chechu:

Después de la Mitja de Terrassa la semana pasado nos volvemos otra vez para la capital pero esta vez tan solo para hacer un 10K en Mollet del Valles. No sabemos mucho de esta carrera así que será toda una aventura.

Fría mañana para correr, hasta calentando cuesta entrar en calor, llevamos semana de de buenos entrenos y Eli arrastra un poco de molestias y Yo no siento feeling con las piernas, no sé cómo explicarlo pero me conozco y no estoy cómodo. Salida rápida ya que es en ligera bajada, me pongo a ritmo y como no, decido jugármela y probar como estoy. Un buen ritmo y me encuentro bien, en el km2 Eli se me pone al lado y me cabreo porque me ha soltado el rollo de que no nos la tenemos que jugar que estamos preparando Sevilla y va a 4’30” cuando tiene molestias. Al poco rato Eli me dice que ella afloja, yo sigo apretando. Siempre reviso la carrera, en esta sé que hay un poco de subida, pero como no entiendo de desnivel no le di mucha importancia, grave error. En el km4 empezamos a salir de la población y no tiene muy buena pinta, la cosa empieza a subir y a subir, sigo bien bajo un poco el ritmo pero estamos subiendo como una montaña y no se ve el final, la verdad que no hay mucho desnivel pero las piernas se empiezan a cargar, culmino la subida un poco justo de fuerzas, ahora empieza la bajada y intento pillar aire, poco a poco vuelvo a ser persona y como seguimos descendiendo apretó, pero como la cosa no podía acabar bien en el km9 otra pedazo subida hace volverme a sacar los colores hasta meta, la llegada en una pista de atletismo siempre mola i al final contento por las sensaciones finales, Eli decidió abandonar por precaución.

Pos. 480 Chechu Muñoz 48:26


TRAIL DE ROBRES (16KM)
Crònica cedida per A. Morilla:

Toca continuar sumant km de cara a la posada a punt per a la Marató de Barcelona, i aquest cop ens decidim per fer un Trail, no gaire tècnic, a la localitat aragonesa de Robres. El company Percha també s'anima finalment, aixi que quedem diumenge a les 7h per sortir desde Pont.

El día s'ha despertat fred i amb previsió de vent, així que omplim la bosa amb roba de tot tipo, no sigui que fem curt. Puntualment emprenem camí, fem una paradeta per esmorzar a Barbastro i continuem camí. Un cop a Robres veiem que la gent va ben tapada i un cop sortim del cotxe ho entenem... Fa un vent gelat!!! Allí trobem a l'Ernest, amic de Percha i soci del CEAR, recollida de dorsals i a escalfar. Sembla que tocarà correr ben tapats. Just abans de la sortida trobem a David Espinosa (cuñat del meu cosi Peiró) que va correr també la Ultra dels Comptes d'Erill.

Tret de sortida i bon ritme per començar (per sota de 4'30) ja que es corre per una pista bastant ampla. Fort vent bastant molest i fred, però anem fent els 3 primers km, aqui ja hi ha la primera pujada, curta però molt estreta, el que fa que hagis de anar al ritme del de devant (no em preocupa ja que pujar no es lo meu). D'aquí al km 8 un continu trencacames fins que trobem la pujada mes llarga fins a les antenes (impossible correr). A l'arribar a dalt ens prenem un gel amb aigua i comencem el descens, vaig decidit a apretar des d'aquí fins al final, però rapid veig que no podrà ser, el camí es massa estret i no puc adelantar a la gent en els trams més complicats, així que anem fent. Fins que quan pensaba que tot era baixad veig un cartell que posa "Orgullo y sufrimiento" .... La mare q.... pujada curta però mooolllltttt dura, les cames ja piquen... Un cop tornem a estar a la pista es un continu adelantar gent (hi habia molta gent que feia una cursa de 5 km) a ritmes propers als 4'15 i així fins a meta.

Temps final 1h24, amb molt bones sensacions però conscient de que falta feina de pujades per a no patir tant.

Percha va fer un carrerón amb un temps final de 1h18.


No hay comentarios: