1 DE MARÇ

Un altre diumenge de running dels nostres socis on tots ells fan grans curses millorant les marques personals.

Primer tenim a l'Albert Isasi, que com a últim test abans de la Marató de Barcelona, s'atansa a Cambrils per disputar una de les mitges més rapides. Al mateix moment, teníem a Raquel Garsaball i Antonio Morilla fent els 10 km de la 2a Volta al Pantá d'Utxesa, mentre el presi hi era fent d'speaker.

No us perdeu les cròniques:


MITJA MARATÓ DE CAMBRILS
Crònica cedida per Albert Isasi:

Recta final per arribar a la marató de Barcelona i, tot i que no tenia intenció de fer cap mes cursa, un que és de morro fi sent que hi ha unes Jornades Gatronòmiques de la Galera a Cambrils i és la excusa perfecta per anar amb la família!! Quatre curses i un bon arrosset després per recuperar-se de l’esforç.

Ja fa uns anys vaig fer la 10k i com que és el mateix recorregut només que fent 2 voltes, se que si no fa vent serà un bon txute de moral per arribar al Dia D per lo plana que és. Només serà que agafar un bon ritme, mantenir-lo i apretar al final.

A les 10.30 es dona la sortida. Dia sense vent i una mica núvol. Perfecte per fer marca! I de seguida em poso a ritme. Com sempre, la idea inicial és fer 1h40’ tranquil·lament, però tots sabem que quan estàs al tema t’animes, t’animes i al final… de seguida deixo enrere la llebre d’1h40’ i com que vaig molt còmode vaig tirant. Cada cop que veig un grupet m’acoplo a ells amb la idea de fer pinya fins al final, però sempre per un motiu o un altre acabo marxant. Passo els 5k a 22’11’’ i els 10k a 44’22’’. Això és el que es pot dir clavar ritmes!!!

Me n’adono de seguida que resulta que qui fa de llebre sóc jo!! Porto darrera un tio dels CastiCáceres i faci el que faci, ell darrera!!! Així fins el km 13 que opto por deixar-me anar a veure si ara és ell qui tira una estona. Es posa davant i ara me n’aprofitaré jo una estona… però serà poc perquè ens posa a 4’07’’ el km, massa per mi, i opto per deixar-lo anar i quedar-me a 4’15’’.

Així fins arribar a la pujada de la riera final. Allà a lo que es pugui, que és prou perquè encara tinc temps d’avançar uns quants. Finalment 1h32’32’’, marca personal, i posició 209 de 850 arribats.



2ª VOLTA AL PANTÀ D'UTXESA (10KM)
Crònica cedida per Antonio Morilla:

Ja no queda res per a la Marató de Barcelona, les tirades llargues per mi ja s'han acabat fins al dia 15 de març, però encara es pot anar fent alguna cursa per acabar d'afinar i veure com ens trobem. Últimament les sensacions són molt bones, em trobo força ràpid i sembla que poc a poc he après a no “petar” per sortir massa fort. Així, aprofitant que Tito fa d'speaker, decideixo apuntar-me a la 2a Volta al Pantà d’Utxesa. Una cursa de 10km, sobre el paper plana y relativament aprop de casa. Raquel també s’apunta, així que serem 2 del club.

Matinem força, ja que com Tito ha de currar ha de ser-hi amb bastanta antelació. La sortida és a les 10h i nosaltres sobre les 8:30h ja hi som. El presi a donar-li a la “sinhueso” i jo a buscar el dorsal amb la calma... Avui ha tocat el dorsal 58!

Una volteta per allí, saludes a alguns coneguts, preparatius, visita al sr Roca... I veig que Raquel ha arribat amb la família, fem petar la xerrada i a canviar-nos... Sorpresa!!! M’he deixat la samarreta de córrer, així que decideixo córrer amb el polo del club (no us ho recomano ja que es massa folgat). Escalfo una mica i cap a la sortida a buscar la llebre de 40min...

Veig la llebre de 55, la de 50, la de 45, la de ¿42?... on es la de 40??? Resulta que han pensat que una llebre de 40 no era bona idea i l’han posat de 42!!! Madrugón, sense samarreta, em treuen la llebre... aiaiai...

Aquest cop la cançó de sortida és cantada en directe per una noia de la zona, sembla que avui no té el seu dia, així que la tallen amb el bocinazo de sortida i tots a correr.

He sortit una mica enrere, així que començo passant a força gent fins interceptar un petit grup després d’adelantar a Raquel. Quan arribo al 1r km veig el parcial.. 3:38!!! Afluixaaaa!!! Estic al segon grupet perseguint les dos gaseles que s’han escapat només començar, però si segueixo així petaré, així que em despenjo i em quedo sol entre dos grups.

La resta de la cursa té poca història, intentar mantenir el ritme per sota de 4, amb alguna pujada curta però intensa per un circuit principalment de terra.

Finalment arribo a meta amb un temps de 39:33, mmp tot i que sembla que falten 100m per als 10km. Raquel arriba poc després amb un temps de 44:30, fent també mmp.

Content de veure que hem millorat força i ja amb ganes d’arribar a Barcelona i gaudir de la cursa que fins ara mes m’ha posat la pell de gallina.

Per cert... El dorsal 58 es va emportar una invitació per un dinar per a dues persones a Sarroca de Lleida ;)

Resultats dels 261 finisher:

Pos.            Nom                         Temps
22              Antonio Morilla        39:33
81 (4F)      Raquel Garsaball       44:30


No hay comentarios: