ENS POSEM AL DIA!!!

.
Sincerament, fa molt de temps que el temps lliure costa de trobar. Molta feina que fa que el dia a dia sigui agònic per a portar-ho tot al seu lloc.
Feia temps que no penjàvem cròniques, però avui això canvia. Josep Cortina ha servit de nou d'inspiració per a no deixar aquesta bona rutina.TORNE'M-HI!!!
En les últimes setmanes hem tingut molts reptes de tots els integrants del Club, tocant totes les disciplines.
Primer teniu la GRAN crónica d'en Josep en LA PSORITRAIL on va baixar en 5' la seva marca de l'any anterior demostrant que la seva progressió no te fi.
A títol personal faré un resum ràpit, a continuación de la crónica de Josep, de les últimes curses dels últims mesos.

PSORITRAIL 31-07-16

Crònica cedida pel Josep Cortina:

Quarta edició de la Psoritrail, una cursa que realment m’hi trobo molt a gust. Els paratges són genials i l’organització excel·lent.
Arribem amb la Gemma cap a dos quarts de cuatre, just per veure la sortida dels caminadors. Bon ambient. Recullo el dorsal i a punt per escalfar. Va arribant gent, em trobo amb Roge, Màrio, Antonio i Alex i calentem junts una estona donant tombs pel poble. Les cinc es van apropant. Aprofito per saludar Alejandro “Coco” i la seua dona. Fem bromes, riure una mica abans de “la lluita” no es paga amb diners. Ens apropem a la sortida. Tito ens explica el recorregut i ... no me’n dono compte i ja estem “al lio”. La gent, extranyament, surten lents, agrupats fins a la primera pujada d’Erill, per allí fer grup i pujar fins al poble en germanor... o no. Ara que ho recordo, no exactament :_) Se surt “ a fuego”, als dos minuts em quedo literalment sol. Els primers trams plans els faig en solitari. Més endavant em trobo els primers que han calculant malament i els vaig adelantant. Clar, això anima, però m’agradaria trobar company per anar al ritme, em preocupa més mantenir la constància que fer estirades de poc rendiment. Una noia m’adelanta passat Erill. A la baixada.  Nota mental, he d’aconseguir millorar les baixades, sóc massa lent. Ella baixa fent saltirons com una ploma. A la següent pujadeta, passat el prat, em trobo a Antonio i Mario. Problemes musculars em diuen. Van tranquils. Els adelanto sense massa pressa tampoc. Ells quan vulguin començaran a tirar i em passaran. Jo al meu ritme. Primeres pujades dures. Camino, les polsacions no baixen. No vull que baixin. Li foto gas i que peti per un sigui. Mario diu que ens queda una baixada i ja venen els pontets de fusta... no és així, queda un bon bocí encara. Als trams planosos corro, una mica més, puc més, segur. Els abdominals em donen el primer llum taronja d’avís. L’any passat vaig pringar de valent amb aquests músculs que desconeixia tenir. No vull afluixar massa, aguanto les pujades i sento com Mario i Antonio em criden i m’animen, no hi ha prou agraiments per tots dos, realment correr amb companys així és un gust. Em trobo a Jesús del Edel, ell camina. “M’has tret mitja hora!!” em crida mentres m’anima. Li dic alguna cosa entre milers de gràcies, però necessito agafar aire, que entre la calda que casque i que els de davant n’han gastat molt, quasi m’ofego J. Sento el soroll de la central i la veig. Ja queda menys. Darreres pujadetes. Les cames em diuen que estan cansades. No es moment de discutir ara, penso. Així que gas!. Darrera pujadeta, un tram pla. Passo un prat amb taules de picnic!! Ja ho tinc! He de sentir la veu de Tito d’un moment a l’altre. Vinga va em dic, que les escales estan aquí mateix. Ningú darrera al girar i encarar-les. Sento, ara si, la veu que fa més d’una hora que vull sentir. Pujo les escales i ... es que quan veus l’arc del fi de cursa... que voleu que us digui... l’esclat es brutal. La Gemma em fa una foto. En Tito pronucia el meu nom... els bessons ja s’han descarregat. I l’aigua freda del petit estany que hi ha a l’arribada... us hauria de fer una crònica només de les sensacions en posar els peus en aquella aigua tant freda...

Us recomano enormement fer aquesta cursa, un plaer poder-la córrer i al costat de casa. Fins a la propera, una abraçada.
Caminada
Pos.12. Cristobal Blancas - 2h02'52"
Cursa
Pos.1 Rogelio Lucas - 48'45"
Pos.11. Alejandro Asensio - 1h02'02"
Pos.16. Josep Cortina - 1h05'41"
Pos.17 Antonio Morilla - 1h06'15"
Pos.29 Marc Blancas - 1h31'15"
Classificacions a http://psoritrailrun.blogspot.com.es/

 


Ens fiquem al dia......
TRIATLÓ DE LLEIDA DISTÀNCIA SPRINT (28-05-16)

Raki, Alex Asensio, Antonio Morilla, Chechu i jo vam ser-hi. Raki va haver d'abandonar per una punxada a la roda de la bici i Alex també va haver d'abandonar per una punxada al bessó.
Antonio i Chechu van estar al nivel d'una cursa molt ràpida.
Personalment, molt content per a fer una segona transició molt correcta podent mantindre un ritme de 3'45" al tram de run després d'una bici molt treballada. Realment el nivell que hi havia va ser molt alt.
Les nostres posicions:

Pos.44 - Tito Pueyo - 1h04'39"
Pos.84. Antonio Morilla - 1h09'31"
Pos.124. Chechu Muñoz - 1h15'59"

Totes les classificacions a
http://www.triatlo.org/competicions/informacio/?idcompeticio=160035

TRIATLÓ OLÍMPIC DE CAMBRILS (12-06-16)

15 dies després tornàvem al "ruedo". Aquest cop a Cambrils i per a preparar la distancia olímpica amb la mirada ficada al tri de Pont (que finalment es va anular)
Repetíem Alex, Antonio, Chechu i jo en distància olímpica i Eli en distància Sprint.

Àlex va haver de lluitar en excès degut a que els problemes de bessó no acaben de desaparèixer. Va arribar a meta, però totalment coix. Antonio i Chechu van fer un molt bon triatló i Eli va donar la talla tot i no portar un bon entrenament les últimes setmanes. Tots lluitadors!!!
Personalment triatló molt treballat amb una natació correcta, una bici agónica fent els 40km de a 38km/h amb molts girs i canvis de ritme intentant agafar el grup capdavanter i una bona T2 mantenint la posició. Un temps final que resulta ser la meva millor marca en distancia olímpica. Més que content!

Pos.21. Tito Pueyo - 2h06'14"
Pos.51. Alejandro Asensio - 2h11'38"
Pos.67. Antonio Morilla - 2h13'11"
Pos.232. Chechu Muñoz - 2h31'13"

Pos.211. Eli Sala - 1h29'06"

Totes les classificacions a http://triatlocambrils.com/

LA FAIADA (15-05-16)

Cursa de casa i aquest cop no m'ho volia perdre. Vaig disfrutar de valent lluitant amb un Victor "Gorrión" que cada dia està a un nivel més alt de trailrunner. Aquesta vegada no vaig poder amb ell. Va fer una boníssima cursa.
Carme Aixalà es va haver de retirar per problemes musculars. Pol Vaqué va seguir sumant kms amb la Mitja "canyera" de La Faiada i Edu i Josep van repetir "como està mandao" amb un molt millor temps d'anys anteriors.
Marc Blancas feia els 10K amb "la jovenalla" amb una molt bona cursa. Cada dia demostra que és un valent i un bon trailrunner.

Distancia 23K
Pos.35 Pol Vaqué - 2h32'09"
Distancia 13K
Pos.8 Tito Pueyo - 1h17'36"
Pos.11 Edu Saura - 1h25'49"
Pos.17. Josep Cortina - 1h43'26"

Distancia 10K
Pos.12 Marc Blancas - 1h24'

Tots els resultats a http://www.summitevents.cat/lafaiada/resultats/

TOM TOM NIGHT RUNNING SERIES VIELHA 31-07-16

Com ha sigut habitual en les dues últimes edicions, després d'organitzar La Psoritrail i un cop tot recollit, em dirigia a Vielha amb els amics del CAVA i la seva cursa.
Disposat a fer 5K a "fuego". Una "gastro" la última semana em va deixar bastant tocat i ho vaig notar en el resultat final "empitjorant" la meva anterior marca tot i portar un millor entrenament.
No sempre les sensacions en cursa són les desitjades.
Tot i així, molt content del suport de tota la gent de Vielha

Pos.5 - Tito Pueyo - 20'15" (5,2 km)











No hay comentarios: