CAP DE SETMANA DE L'1-2 DE NOVEMBRE

.
Primer cap de setmana d'octubre on 9 socis viatjàven per a competir en diferents modalitats. Per una banda, Mitja Marató de Lleida on Aitor, Antonio Morilla, Xavi Pascual, Chechu i Eli es posaven a prova pels carrers de Lleida fent 21.097 mts i Paco Sala ho feia en els 5.000 mts.
Diferents objectius però tots complerts. Bona feina!
No us perdeu la crònica del nostre GRAN soci Antonio Morilla.
Per altra banda, torn per la BTT en la marxa de la Lliterana. Cursa amb diferents distàncies per a tots els gustos. 4 dels nostres hi eren presents fent tots ells una molt bona cursa i ocupant les primeres posicions de les classificacions. Enhorabona!!!

Lliterana

Recorregut mig (40 km) de 151 finishers:

Pos.35. Rogelio Flores - 2h38'18"

Recorregut Llarg (67 km) de 66 finishers:

Pos.15. Pepe Porté - 3h53'12"
Pos.17 Antonio Flores - 3h56'58"
Pos.25. Àngel Porté - 4h05'08"

Resultats a http://www.rockthesport.com/evento/lliterana2014/clasificaciones

SEGUIM! Cada dia més i millor!



MITJA MARATÓ RODI DE LLEIDA

Crònica cedida per l'Antonio Morilla: 
 
Ultim test abans de l'esperada Marató de Valéncia, així que toca correr la Mitja de Lleida, però aquesta vegada serà una cursa diferent, a 15 dies del gran dia no es convenient posar el cos al límit.

A Lleida ens trobarem Aitor, Xavi Pascual, Eli, Chechu i jo a la Mitja, mentres Paco Sala correrà els 5km. Raquel tot i estar inscrita li toca mirarse-ho desde la barrera, ja que arrosega una lesió.

Amb Aitor quedem sobre les 9h per fer un escalfament llarg amb la intenció de sumar mes km que els 21 que ens esperen avui. Uns 35 min a ritme suau per els carrers dels voltants del Ekke i cap als calaixos de sortida.

La idea avui es agafar el ritme que tinc pensat a la marató per veure que tal arribo al km 21, així que posem el gps en marcha per tal de controlar-nos. Paraules dels organitzadors recordant al gran Juanjo Garra i compte enrere... Sortida!

Surto bastant endavant, el que fa que m'hagi de controlar per no seguir el ritme de la gent que porto al voltant, sobretot perque el primer tram baixa per Ronda i es fàcil deixar-se portar. Es extranya la sensació de veure que t'adelanta gent que saps que en un altra situació no ho faría, però be, avui toca posar-hi seny, que lo que importa esta 15 dies mes enllà. Baixem Ronda i girem cap a Cardenal Cisneros, on ens espera la primera pujada de debó, mantenim un bon ritme i ja comences a veure algun que se n'adona que s'ha pasat de ritme. La Mariola, Gardeny, creuem un pont on trobem la segona pujada i cap a la Urbanització, on al km5 hi ha el 1r avituallament. Vaig mirant continuament el rellotge, ritme de 4:35/4:40min/km tota la estona i frenant-me continuament per no seguir els que encara em pasen a un ritme mes fort. Girem cap a l'Arnau i en dirigim cap a Balafia primer i deprés Pardinyes.

Arribem al km 10 on em prenc un gel i veig aigua a l'avituallament. Gir a l'esquerra i ens fan pujar un carrer per despres baixar-lo, així que ens comencem a creuar. Primer veig l'Aitor que evidentment va per devant meu i se li veu molt comode (el seu cas es com el meu, ja que també correrà a Valéncia i s'ho pren com un test), faig el gir de 180 graus i al cap d'una estona em creuo el Xavier i molt a prop seu el Chechu amb la Eli empegada com una lapa. Toca girar cap al Poligon Del Segre, on a l'entrada hi ha una forta pujada, on trobem a Raquel fent de voluntaria, pero que mata a qualsevol, gir a l'esquerra i gran recta fins al Gros Mercat. Al Poligon hi ha dos avituallaments i durant un o dos km vaig en la companyia d'un corredor de Tremp, al que he agafat, pero que a l'estona torna a pujar el ritme, així que el deixarem fer, jo a lo meu.

Sortim del Poligon i ens fan trencar cap al pont nou que ens portarà fins la Estació de Renfe, girarem cap a Rambla Ferran i donarem la volta a la Rambla, que està plena de gent ja que fan un mercadillo. Ja tornem a ser a l'Estació, gir a l'esquerra i recta amb lleugera pujada fins a Plaça Europa, girem cap a Rondatot en pujada i gir a la dreta per encarar els últims metres fins a meta. Temps final 1h37min14s, exactament a 4min37s/km, que es el ritme que tinc com a objectiu a la Marató per intentar baixar de 3h15.

L'any passat en aquesta mateixa cursa el meu temps va ser 1h52min i vaig arribar mort. Això em fa tenir una idea de tot el que he aconseguit en aquestos 12 mesos i també em fa tenir ganes de donar mes per veure on puc arribar. Ara ja centrat en València on espero poder mantenir aquest ritme els 42 km.

Mitja marató (de 739 finishers)

Pos.    Nom.                         Temps

64.     Aitor Sala.                 1h26m38s

241.   Antonio Morilla.       1h37m14s

497.   Eli Sala.                    1h48m34s

513.   Xavier Pascual.         1h49m39s

532.   Chechu Muñoz.         1h49m53s
 
Cursa 5 km (de 401 finishers)
 
Pos.264. Paco Sala - 29'06" (Pos.18. Categoria Màster)
 

 


No hay comentarios: