CAP DE SETMANA DEL 16-17 DE MAIG

S'atansa l'estiu poc a poc i les triatlons comencen a proliferar, no negarem que part important dels socis d'aquest club estem enganxats a aquest esport, per tant, sembla que durant una temporadeta tindrem triatlons sovint. Aquest cop teniem a Chechu, Eli i RAki al tri de Cunit. Gran paper dels tres i primer podi de Raki!!

TRIATLÓ DE CUNIT

Crònica cedida per Eli:

Comença la temporada per mi, i amb ganes d’estrenar-la decidim anar a Cunit amb Chechu. Parlant, Raki també s’hi apuntava així que anàvem a fer una mica de pinya de club per Cunit.

Escarmentats de l’altre cop que ja havíem fet el tri a Cunit, dormim a la furgo i tranquils.

Amb ganes i il·lusió ens presentem als boxes i deixem les coses necessàries, jo, més nerviosa de lo normal, ja sigui perquè era el primer tri de la temporada, o bé, que tant sols m’havia posat 1 cop ala piscina a nedar aquest any, o bé que no havia agafat la bici cap dia (reconec que el dia abans del triatló vaig pujar a la bici per provar a veure si me’n recordava d’utilitzar les cales...com una novatilla jijiji)...un desastre vamos...però amb ganes, tot això se t’oblida!!

Ens trobem a la Raki, que arriba un poquet just, però no li hagués fet falta córrer massa, ja que, un cop a punt per la sortida, ens comenten que primer s’aplaça la sortida un quart d’hora més tard...i finalment ens confirmen que serà mitja hora...(lo que diríem...UNA PUTADA). Així que petem la xerrada i decidim si anar al bar a fer una cervesa o no, mengem alguna cosa (ja començàvem a tenir gana després de 3 hores...) i per fi, toc de sortida.

Surten primer els nois, el Chechu “ahí dando el callo”! I 5 minuts després les noies, ben poques que érem!

Ens acomiadem amb la Raki, ja que no li tornaria a veure el pèl més.

Comencem i deixo passar a totes les noies...millor estar al darrera, que no veure que totes et passen com a sirenites jaja!

Mentre nedava veia una barca a la meva vora, el noi em feia el signe de (estàs bé?) jo pensava...”tu tranquil que jo xino - xano arribo...no em distreguis...!”

Sortida de l’aigua baixant el nivell del mar 3 metres (en això ja soc experta...)! Per sort no surto la última, sinó, la penúltima...VAMOOOOS!!! i més endavant veig 3 noies més...aquestes no se m’escapen!!

Comença la cursa, agafo la bici el més ràpid que puc i intento apretar buscant-me objectius que tenia al davant. Vaig passant a noies i això em motiva. Tres voltes de bici en un circuit una mica especial, corbes de 90 graus i molts badens, bastant alts, però tot i així les voltes se’m fan molt curtes. Com eren tres voltes, em trobo a Chechu a mig camí, que ell m’avança, i ja veig que el tio porta un ritme com diríem...”tocant-se els collons”, anava amb un grupet i fotent caxondeo...ole tú!!

Acaba la bici i ara sí....els primers metres de cursa intento adaptar-me i després començo a apretar. Avanço a gent, i al ser dues voltes on ens anem creuant, fa que cada cop et plantegis un objectiu més endavant per avançar. Molt divertit!

Ens creuem amb Raki que va molt bé i Chechu que ja gairebé arriba a meta!

Faig les dues voltes, i arribo a meta, contenta i amb el primer triatló a la saca!!!

Gran matí a Cunit! Enhorabona a la Raki, que va marcar-se un bon pòdium (3a de categoria)!!!

Classificacions:
- Raki: 1h 12’ 03’’ Pos. 156 de 230.
- Chechu: 1h 12’ 27’’ Pos. 164 de 230.
- Eli: 1h 18’ 57’’ Pos. 221 de 230.

No hay comentarios: