CAP DE SETMANA DEL 23-24 DE MAIG

.
Seguim!
Seguim entrenant
Seguim millorant
Seguim gaudint
Seguim vivint la vida
Aquest és l'objectiu del Club Atlètic Ribagorçana, ser feliços.
I aquest cap de setmana molts es van ficar a prova i van ser feliços.
Rogelio Flores, Eli, Raki, Chechu, Anna Saura i Tito al triatló sprint de Gimenells.
Antonio Gordun, Alejandro i Juanma al Half de Gimenells.
Antonio Morilla i Miguel Lucas als 100 kms de BTT de la Pedals Medieval a Guissona.
Bernardo Gordun  I J.M. Vaqué a la Montsec - Montsec.
Tots ells van aprofitar el cap de setmana al màxim. ENHORABONA!!! SEGUIM!


TRIATLÓ SPRINT DE GIMENELLS

Crònica cedida per Tito Pueyo

Cara i creu.
Aquesta és la frase que descriu el meu pas per Gimenells.
Arribava amb bon estat de forma i motivat al 100% per realitzar un triatló sprint i  per donar el millor de mi mateix. Una bona grupeta ens vam juntar per passar-ho bé. I així ho vam fer.
Baixem en familia (deixant al Pol per estalviar-li el viatge), però portant la Zoe per a que disfruti de l'ambient en familia que tenim els del Club.
Molts supporters. Ma germana Laia, Antonio Morilla, Paco i Trini, Esther i Manu, Javitxu, Cris i Jordi i moltíssims amics que ens van donar suport tota la cursa.
Preparem les coses i anem als "dos llacs". Llac artificial a 4 kms de Gimenells on fèiem el tram de natació.
Sin rodeos...piiiiiiiiiiiiiiii, sortida i al lio! Als 30 mts noto com perdo el xip (culpable que surti a la classificació com desqualificat) però intento concentrar-me en la cursa. Així ho faig. De menys a més, vaig avançant posicions i visualitzo el cap de cursa. Som un grup estirat però amb poca distància entre nosaltres.
Trepitjo catifa i ja sento els ànims dels supporters. Antonio em canta "el 12! va tio!" (10'30"), faig la transició i pillo la bici. Al moment em passen dos grans, Sergi Miró i Amand Redondo. Dos veterans que se que van en bici i que seran dels primers de la general. M'agafo a roda i a intentar aguantar el ritme. Molt bon ritme que fa que agafem unitats i que només ens quedin dos escapats davant i ja som nosaltres, un grup de 7 unitats, els perseguidors.
Diferents canvis de ritme que aguanto i que em porten a la transició entrant al Top10.
Aquí penso, "Tito, avui és el teu dia. Ara corrent gas a fondo"
Doncs aquí ve la creu... Començo a còrrer i un fort dolor abdominal (que després de pensar-ho i de parlar-ho amb l'Eloi Moragues, va ser una contractura per la falta de treball d'isomètrics) em provoca que sigui incapaç de còrrer. El ritme no baixa de 4'30" i les sensacions són agòniques i de pensar en ficar-me a caminar. Em van passant corredors i lluito per seguir-los, però l'esforç és inútil. 5 kms de patiment per arribar a meta en la posició final 25.
Moraleja...primer tram genial on vaig fer un dels meus millors sectors de natació. Bici aguantant el ritme del cap de cursa per baixar-me a còrrer en bon estat. Run per oblidar, i més quan els últims entrenaments em donàven esperances de fer-ho bé.
Això és un joc. Això és una lluita personal on ens fiquem a prova. La primera sensació a l'arribar a meta va ser de "cabreo" per no poder fer-ho millor, però als 10' el "cabreo" es va convertir en una força gran per a seguir treballant i la propera vegada fer-ho millor.

Seguim vivint la vida.
 
Agraiment a tots els supporters i tota la gent que va dedicar uns segons en animar.
Agraiment a la familia per entendre les nostres"aficions de locos"
Menció especial a Antonio Morilla, que en dos ocasions, va canviar la roda punxada de Raki abans de començar, i que finalment va fer un "apaño" per a que Raki pogués competir. Una feinada.
ENHORABONA en majúscules per la súper mami Anna Saura que "torna al ruedo" per la porta gran i ENHORABONA en majúscules pel gran equip de fèmines que tenim i que van aconseguir la 2ª plaça d'equips.
 
GRAN CLUB ATLÈTIC RIBAGORÇANA!!!
De 183 finishers
Pos.25 (teòrica ja que surto desqualificat per perdre el xip) - Tito Pueyo - 1h7'00"
Pos.90. Anna Saura - 1h19'41"
Pos.103. Rogelio Flores - 1h21'13"
Pos.125. Chechu Muñoz - 1h24'18"
Pos.129. Raki Garsaball - 1h24'39"
Pos.157. Eli Sala - 1h31'00"

 
 
 
PEDALS MEDIEVAL DE GUISSONA
 
Crònica cedida per Antonio Morilla:
 
Aquesta temporada, per variar ens em posat en un embolic i dels grossos, fer la Pedals de Foc Non Stop amb el company Miguel Lucas. Per ser sincers, fa dies que estic "engoixat" per dir-ho finament només en pensar el que ens espera (220km amb 6200m de desnivell +). Tot i això em trobo com mai sobre la bici, el que fa que tingui alguna esperança de fer-ho mitjanament bé. Doncs be, aquest cap de setmana tocava veure que tal eren les sensacions de fer una bona tirada en bici, però ja deixant a banda la bici de carretera i agafant la btt, així que ens apuntem a la Pedals Medieval a Guissona, una cursa en parelles, amb un recorregut de 100 km i uns 2000m de desnivell. Tot això en un circuit sense marcar i que fa que haguem d'anar guiant-nos amb GPS.

Arribem a Guissona amb temps, per recollir dorsals i preparar-nos, sense escalfar gaire, ja que la sortida es 30min abans de lo que ens pensavam, ens col·loquem a la sortida i comencem. Els primers 3km seran neutralitzats i amb algun que altre susto degut a la quantitat de parelles que rodabem juntes, s'aparta el cotxe i comença lo de debó...

Primers km per pistes amb molta pols degut a lo agrupats que encara estem, però poc a poc la cosa es va estirant i ens trobem que Miguel tira d'un grupet on anem 3 parelles, decidim afluixar i deixar que altres marquin el ritme, fins que en una bifurcació el que va primer s'equivoca de camí i Miguel m'indica que tiri cap a la dreta, ens hem quedat sols. Anem fent fins que comencen les trialeres, on jo pateixo força i Miguel m'ha d'anar esperant, fins que en una d'elles m'equivoco i m'avança un grupet que teniem aprop. Després en una altra una caiguda que em deixa ben marcat i que sense l'ajuda d'altres corredors no m'hagués pogut treure la bici de sobre ja que els pedals s'hem van quedar enganxats.

Així anem fent, convinant pistes rapides amb trialeres i pujades als pobles, fins que, sobre el km 50 el GPS de Miguel es queda penjat i jo només porto el rellotge, que tot i tenir mapa no l'he configurat be i em van canviant les pantalles soles, el que fa que no pugui seguir la ruta... toca aprofitar-se de la navegació d'un parell que tenim al davant, així que apreton per agafar-los. De ser una parella a ser 4, Miguel molt fresc, els altres dos anaven fent i jo patint per que als trams una mica tècnics se m'escapaven i havia d'apretar per agrupar-me amb ells, el que feia que em desgastes més del compte.

Pedalada a pedalada, esquena i braços començaven a veure que la bici de carretera es molt menys dura que la btt, fins que en una altra trialera l'altra parella marxa i ens quedem sols... tocarà fiar-se del meu rellotge per arribar a meta. Ara tot es ja pista fins a Guissona, ens ho prenem amb mes calma fins que veiem una parella que ens ve a la caça... tocarà donar-ho tot fins a meta.

Finalment arribem a meta en la posició 25 de 69 amb un temps de 6h22m25s.

Conclusions... la Btt es mes que hores de pedalar, cal molta mes forma física i la tècnica hi fa molt. També es cert que no pots platejar-te una cursa de tantes hores seguint un ritme que no es el teu, ja que ho pagues sí o sí. Estic convençut que marcant-nos cadascú el nostre ritme Miguel hagués baixat moltíssim temps i jo també hauria millorat. Tot i així satisfet d'haver donat tot el que tenia... les proves que em posen al límit són les que millor em fan sentir.
 



No hay comentarios: