CAP DE SETMANA DE L'1 DE DESEMBRE

.
Nou cap de setmana d'aventures!
Per una banda DEBUT dels nous joves corredors del Club! Pau i Andreu viatjàven a la ciutat de Lleida per a córrer La Sansi, cursa de 5 km, on també hi anava la Eli, corredora experimentada. Més que bons els temps dels 3 i boníssim debut de les nostres noves incorporacions. El Club té el futur assegurat! ENHORABONA!!!
Per altra banda DEBUT de l'Albert Ariño i de l'Antonio Flores en la modalitat de duatló de BTT, amb un resultat més que bo per part dels dos, així com de la resta d'integrants del Club que van competir a Alguaire. Percha, Antonio Morilla, Chechu, Alejandro Asensio i Tito Pueyo van ser la resta de l'equip, animats pel supporter del dia Rogelio Flores. Bon paper de l'equip aconseguint la 3ª posició per equips i de l'Alejandro Asensio pujant al podi en la categoria de veterans tot i els problemes amb la bici que el van impedir fer una bona cursa. Tot i així, gran lluitador. ENHORABONA A TOTS!!!
A part, Miguel i Rogelio Lucas feien una cursa de BTT entre integrants del SEM i representant la nostra zona, amb molt bones sensacions.
I finalment, nova MMP del nostre incansable runner Oriol Faidella a la mitja marató de Mataró. Segueix amb la seva millora ascendent dia rere dia. ENHORABONA!!!
En definitiva, cap de setmana complert, amb debuts, amb MMP, amb confirmació del GRAN nivell de tots els integrants del Club i sobretot de la pinya que s'està formant. MOLT BÉ EQUIP!!!

5 KM DE LA LLOTJA - 01-12-13
Crònica cedida per la Eli:

Em presento a la cursa de 5 km de la llotja, una cursa ràpida que aprofito, ja que, feia dies que no m’apuntava a una tan curta.
Bona temperatura i molta gent crea un bon ambient al voltant de la llotja
Com sé que hi ha molta gent, aprofito per posar-me no molt darrera, ja que sinó es col·lapsaria la sortida de gent. Els tres primers quilòmetre molt bé, aguanto un ritme constant, el recorregut es senzill i bastant pla tot i haver alguna petita pujada.
Però al quilòmetre 3-4 començo a notar l’asma que em fa sentir que costa entrar l’aire als pulmons però tot i afluixar poc el ritme intento mantenir-lo sense forçar molt.
Tot i la baixada d’ànims que m’entra, aconsegueixo creuar meta amb 21 minuts justos, que fan superar la meva marca personal uns quants segons...algo és algo!
Molt contenta per gairebé totes les sensacions. A l’arribada veig al Pau i a l’Andreu i aprofitem per fer-nos una foto de club (no pot faltar!).

Classificacions:


Pau Farré Pos.Gen: 168/1412 Pos. Categoria: 26/97 Temps: 20.29

Eli Sala Pos.Gen: 174/1412. Pos Categoria: 6/272 Temps: 21.00

Andreu Farré. Pos.Gen: 253/1412. Pos. Categoria: 42/97 Temps: 21.35
 


Mitja Marató de Mataró / 1 Desembre

Crònica cedida per l'Oriol:
3r any consecotiu que la corro. El circuit sento dir-ho però és LLEIG, avorrit, es fa llarg, solitari, desagradable i pesat. A sobre no hi ha ningú de públic, fa fred i un vent de 4 parell de nassos. Però clar, jo sóc un massoca i cada any acabo corrent-la perquè és la cursa del meu poble. Sinó.... la correria Manolo el del bombo.
Aquesta va ser la meva 1ra mitja fa 2 anys i li tinc un cert apreci. Els 2 últims anys: 1:52h i 1:48h  La de Mataró es caracteritza perquè és plana completament 100% fins el km 19.5. L'últim km i mig té una pujada força dura on tothom punxa i acaba caminant i/o baixant molt el ritme completament.  La meva idea no era fer marca sinó, com a mínim, mantenir la mmp o no baixar la de l'any passat i a poder ser... arribant sencer a meta.
 
Aquest cop si, faig cas a tothom i vaig de menys a més. Cosa que sempre em costa, però visto lo visto a la mitja de Lleida... s'ha d'intentar.
 
I sorpresa! funciona :P  M'havia calculat els minuts exactes amb la calculadora el ritme clavat que havia de dur per fer, en un hipotètic cas 1:35h. I ho vaig provar.... 
Els 7 primers km a 5 i la resta a 4.30. I això és el que faig. El que passa és que falla algun km i la pujada final destrossa l'estadística...  al final no m'ho crec i creuo la meta fent mmp amb un crono de 1:37:48h i posició 691 de 2157 finishers. I millor que això, veient que no ho he donat tot i que és factible baixar el temps.
Dir també que el patrocinador és "Procter & Gamble" i que a la bossa del corredor hi ha detergent, suavitzant i Fairy pels plats per parar un tren que em durarà fins a l'estiu... aquest és el motiu real pel qual la gent s'inscriu a la mitja de Mataró !!!!

 
PosDorsalNomCognomsClubT. OficialT. RealPuntsCatDipl
0069101410OriolFaidella LlaquetCLUB ATLÈTIC RIBAGORÇANA01:38:0701:37:48-M3

Resultats: http://xipgroc.cat/resultats/mitja-marato-mataro-2013


DUATLÓ D'ALGUAIRE 1-12-13

Crònica cedida per l'Antonio Morilla:

Diumenge 8:15 d'un matí que apareix amb els carrers gelats. Les bicis carregades a la Pick-up d'Asensio i anem a buscar al presi. Després d'una horeta de viatje amb bona companyia i cachondeo arribem a Alguaire, on trobem a Albert, Perxa, els germans Flores (tot i que només competirà Antonio. Roge està lesionat) i Chechu, que junt amb Alex, Tito i un servidor defensarem els colors del CAR. També trobem a Vane i Mario competint per el Blue Motors de Ponts i altres coneguts del Triatlo Lleida i l'Antoni Carulla (finalment guanyador de la cursa).

Preparem el material i discutim sobre pressions de les rodes i roba adecuada que ens posarem per no tenir fred. Finalment samarreta tèrmica, mono de tri i algun buff per el coll. Ara ja podem deixar les bicis i escalfar.

A les 10:30 petardazo i a correr... Ens esperen teòricament 6,5 km per els voltants d'Alguaire. Surto amb Chechu, com de costum, però sembla que la meva companyia el posa nerviós i ja es queixa, així que com em trobo bé decideixo pujar una mica el ritme. Paso a Vane que sembla que va a passar l'estona, ja que son només 3 noies i tenen les places pràcticament asignades. A la distància vaig veient als demés compis. Al arribar a la transició Roge diu q vaig a 2min dels cracks de l'equip. Vane i la seva compi entren pegades a mi i Chechu entra quan jo marcho. Al final em surten 5,47km a un ritme de 4:33min/km.

Començo el tram de btt amb les dos senyoretes. Primer de tot una llarga pujada per asfalt fins que a mà dreta entrem a una pista on comença un tram de baixades i corbes tancades, bastant divertit i amb bastant públic (prohibit caure... Quina vergonya...). Després una mica més de pujada i cap a una altra pista planeta. Aviat sento el meu nom, Flores m'ha pillau.... És sobre el km 8 i no puc seguir el seu ritme, així que ens resignem i esperem no perdre massa temps. Després algun senderillo més, algun creuament difícil de veure ( Àlex el va veure tard i a massa velocitat i va saltar per sobre de la bici) i per acabar un bon tram de pista al costat del canal de reg. Arribem a la T2 sembla que amb cames, però no gaire satisfet del tram de bici (falten km).

Surto ràpid, ja que tinc un corredor a 5segons per davant, bona motivació per donar el que queda dins. Surto de boxes a tope (Alex i Tito ja han acabat i m'animen). 2km perseguint a un corredor que es fan curts, m'està controlant i no deixa que m'apropi, així que entro a meta sense la satisfacció de guanyar una plaça al final, però content d'haver tornat a gaudir una cursa amb amics i bon ambient.

Una dutxeta, un bon entrepà i a veure els podiums. Pel CAR, el gran Alex Asensio fa 3r de veterans, tot i l'accident i el mal funcionament del canvi. I sorpresa.... el CAR 3r per equips! Cap al podium... Llàstima que Perxa i Albert estaven carregant material i no hi vam pujar tots.

Dels 58 finishers:
 
Pos.10. Albert Arinyo - 1h32'51"
Pos.12. Tito Pueyo - 1h36'00"
Pos.17. Alejandro Asensio - 1h36'54"
Pos.27. Antonio Flores - 1h46'12"
Pos.32. Percha - 1h47'48"
Pos.38. Antonio Morilla - 1h53'35"
Pos.46. Chechu Muñoz - 1h59'52"
 
 
 
Foto del podi per equips a falta del Percha i l'Albert que estàven carregant bicis


No hay comentarios: